Loading...
لوازم یدکی برلیانس h320 و h330|قطعات برلیانس اچ 320 و 330
شنبه 22 بهمن 1401 اتو یدک 524 0

لوازم یدکی برلیانس h320 و h330|قطعات برلیانس اچ 320 و 330

فروش لوازم یدکی برلیانس h320 و h330، عرضه قطعات یدکی برلیانس اچ 320 و 330 در تهران و شهرستان‌ها با ارسال فوری

در سال‌های اخیر با ارائه شانس بیشتر به مجموعه‌ها وارد کننده شاهد حضور پررنگ‌تر خودروهای چینی در داخل کشور بودیم. امروزه مد‌ل‌های متنوع‌تری از برندهایی نظیر چانگان، دانگ فنگ، چری و البته برلیانس به صورت مونتاژی به بازار عرضه ‌شده‌اند. خودروهای چینی به دلیل قیمت بصرفه‌تر قطعات یدکی و همچنین هزینه خرید کمتر نسبت به سایر برند‌ها مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند و همین امر باعث نیاز بیش از پیش بازار برای تامین لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این خودروها و همچنین نحوه خرید قطعات برلیانس خواهیم پرداخت.

نمایندگی فروش قطعات برلیانس در ایران

برلیانس خودرویی سدان و چینی می‌باشد که عرضه آن از اوایل دهه نود به ایران آغاز شد و توسط مجموعه‌های نظیر سایپا و پارس خودرو مونتاژ گردید. در طی این سال‌ها چندین مدل از این شرکت به فروش رسیده است که برلیانس h320  و h330 دو مورد از محبوب‌ترین‌ها بشمار می‌آیند. از آنجایی که این خودرو توسط شرکت‌های داخلی تولید شده و به فروش می‌رسد؛ تهیه قطعات آن چندان دشوار نیست. اما در بازار کنونی که قطعات فیک و بی کیفیت بیشتر از پیش شده است افراد تمایل به تهیه لوازم یدکی برلیانس از طریق نمایندگی‌های ‌آن را دارند.

مجموعه اتو یدک که یکی از واردکنندگان قطعات یدکی در ایران می‌باشد، همواره سعی کرده تا با واردات و توزیع قطعات پرکاربرد و مصرفی خودروهای خارجی افراد را به راحت‌ترین شکل ممکن به اقلام مورد نیازشان برساند. هم اکنون شما می‌توانید قطعات انواع خودروهای برلیانس و لوازم یدکی برلیانس h320  و h330 را از طریق ما با شماره‌گیری تلفن  09126664996 خریداری نمایید.

لوازم یدکی برلیانس h320 و h330

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو برلیانس

در حال حاضر بسیاری از افراد تمایل به استفاده از خدمات غیر حضوری و خرید آنلاین دارند. مجموعه اتو یدک نیز به منظور خدمات رسانی گسترده‌تر به سراسر کشور اقدام به فروش تلفنی محصولات نموده است. اما از آنجایی که اعتماد به فروشگاه‌های آنلاین به منظور خرید قطعات خودرو مقداری دشوار است، گروه ما برای راحت کردن خیال مشتریان از بابت داشتن خریدی امن و تحویل قطعات با کیفیت، اقدام به "تضمین اصالت کالا" نموده است.

مجموعه ما به عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو برلیانس هدف خدمت رسانی رضایت بخشی را برای مشتریان خود دارد. حال افراد می‌توانند به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنند و پس از دریافت مشاوره رایگان از جزئیات محصول مطلع شوند و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند.

لوازم برلیانس h230

خودروی برلیانس h230 در سال 2014 طراحی و در 1394 به بازار کشور ما وارد شد در طی این سال‌ها در دو نسخه نیمه اتوماتیک و دستی عرضه گردید. مواردی از جمله سیستم توزیع نیرو، ترمز ضد قفل، 102 اسب بخار، حجم باک 42 لیتری،  گیبرکس 5 دنده و 4 سیلندر از خصوصیات و امکانات این خودرو هستند. در حال حاضر این خودرو در رنج قیمتی خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است و در نتیجه می‌توان گفت که بحث تامین لوازم یدکی برلیانس h230 بسیار حائز اهمیت است. اگر به دنبال قطعات پربازده و با طول عمر مفید بالا هستید، باید با مقداری هزینه بیشتر قطعات اورجینال را تهیه کنید. این کار به نسبت صرفه اقتصادی بالاتری در مقایسه با خرید کالای ارزان قیمت و با بهره‌وری پایین را دارد.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم تا با مجموعه اتو یدک از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید و از نحوه خرید قطعات برلیانس اچ 230 مطلع شوید.

فروش ویژه لوازم یدکی برلیانس h330

برلیانس h330 از لحاظ ظاهری تا حدود زیادی مشابه h230 می‌باشد. اما به طور کلی عملکرد و مشخصات فنی آن را می‌توان پیشرفته‌تر از مدل پیشین خود عنوان کرد. همین مسئله باعث شده تا ارزش خرید برلیانس اچ 330 به دلیل جعبه دنده اتومات قوی،114 اسب بخار، مصرف 6.5 لیتر در صد کیلومتر، دارا بودن سنسور عقب  و... افزایش پیدا کند.

اگر قصد خرید لوازم یدکی برلیانس h330 با قیمتی استثنایی و در فروش ویژه را دارید، می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا قطعات مورد نظرتان را پس از دریافت مشاوره سفارش دهید. کارشناسان فروش ما در راه داشتن خریدی رضایت بخش و بصرفه همواره همراه مشتریان خواهند بود.

فروش قطعات یدکی برلیانس اچ 330 و 320

چه قطعاتی از برلیانس h320 و h330 از طریق اتو یدک قابل خرید است؟

مجموعه اتو یدک همواره تلاش داشته تا با گردآوری و عرضه با کیفیت‌ترین قطعات، خدمات برتری را به مشتریان ارائه نماید. هم اکنون خرید کاربردی‌ترین اقلام خودروهای برلیانس از طریق این شرکت امکان پذیر است و افراد می‌توانند با تضمین اصالت کالا، سفارش خود را با خیالی آسوده ثبت؛ و از طریق پرداخت واجه کارت به کارت تکمیل نمایند. لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 شامل دسته بندی‌های زیر می‌باشد:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)

علاوه بر این دو خودرو شما می‌توانید قطعات یدکی بسیاری از مدل‌های دیگر را نیز از طریق ما خریداری کنید و همچنین از فروش ویژه قطعات د‌ه‌ها برند دیگر نظیر تویوتا، مزدا، چانگان، دانگ فنگ، کیا، هیوندای و... نیز بهره‌مند شوید.

عرضه قطعات برلیانس در تهران و شهرستان‌ها

توزیع و عرضه لوازم یدکی برلیانس برای شهرستان‌ها در سال‌های اخیر از اهیمت ویژ‌ه‌ای برخوردار است. زیرا در برخی از شهر‌ها قطعات مورد نیاز افراد به سادگی یافت نمی‌شود یا کیفیت محصولات از استاندارهای جهانی برخوردار نیست. در نتیجه مشتریان ساکن در شهرستان‌ها تمایل به سفارش قطعات مورد نیازشان از طریق نمایندگی‌های فروش قطعات برلیانس در تهران را دارند. امروزه اتو یدک با راه‌اندازی قابلیت ارسال‌ فوری سعی کرده است تا لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند.

همچنین فروش غیر حضوری و ارسال سریع محصولات باعث می‌شود تا مشتریان ساکن تهران نیز از تمامی بخش‌های استان نظیر شمال، جنوب، شرق، غرب و... نیز به سادگی خرید خود را انجام دهند و بتوانند با کمترین دغدغه محصولات مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

قیمت اتاق برلیانس h320

برخی اوقات در صورتی که خودرو دچار آسیب‌های جدی به بدنه شود، بهترین گزینه تعویض اتاق می‌باشد. به همین خاطر نیز افراد به دنبال جزئیات و مشخصات اتاق برلیانس هستند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از بروزترین تعرفه‌های قیمت خرید اتاق برلیانس h320 با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

عرضه قطعات یدکی برلیانس

لوازم جلوبندی برلیانس h320

جلوبندی بخش حساس و مهمی از خودرو بشمار می‌آید که در اثر ضربه‌های شدید و نقض عملکرد قطعات دچار خرابی می‌شود. در نتیجه بهتر است در هنگام رانندگی درباره سلامت بخش‌های مربوط به جلوبندی هوشیار باشید. قسمت های مختلف جلوبندی شامل فنر، میل تعادل، رام، طبق، کمک فنر، سیبک، میل موجگیر است. در صورتی که متوجه هرگونه مشکل در عملکرد هر یک از این قسمت‌ها شدید، بهتر است تا برای تعمیر، و در صورت لزوم جایگزینی آن اقدام کنید تا دچار خسارت‌های بیشتر نشوید.

اگر به دنبال لوازم جلوبندی برلیانس h320 هستید، اتو یدک می‌تواند برای رسیدن به کالای موردنظرتان به شما کمک کند و با بالاترین تنوع محصولات، هر آنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد.

قیمت لوازم جانبی برلیانس h330

اطلاع از لیست قیمتی لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 یکی از مهم‌ درخواست‌های مشتریان است. زیرا قیمت و کیفیت قطعات دو اصل مهم و اولیه خرید لوازم جانبی خودرو برای بسیاری از افراد بشمار می‌آید. بنابراین اتو یدک سعی کرده تا با حذف واسطه‌ها، وردات و فروش مستقیم قطعات را امکان پذیر کند و لوازم یدکی را با قیمتی بصرفه به دست مشتریان برساند. اما برای اطلاع سریع‌تر از تعرفه‌های لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 پیشنهاد می‌کنیم تا به طور مستقیم با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

آیا امکان ارسال لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر به سادگی می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان از سراسر ایران را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

نحوه ثبت سفارش لوازم یدکی برلیانس چگونه است؟

برای خرید لوازم یدکی برلیانس پس از تماس با مجموعه ما از طریق  09126664996 شماره شاسی و اطلاعاتی نظیر مدل خودور و سال را به مشاوران فروش ارائه کنید تا پس از اطلاع از جزئیات محصول خرید خود را با واریز وجه نهایی کنید.

عمومی #لوازم یدکی برلیانس h320 و h330 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270