Loading...
لوازم یدکی اچ سی کراس| فروش لوازم یدکی دانگ فنگ H30 cross
شنبه 19 فروردین 1402 اتو یدک 999 0

لوازم یدکی اچ سی کراس| فروش لوازم یدکی دانگ فنگ H30 cross

لوازم یدکی اچ سی کراس، فروش قطعات دانگ فنگ H30 cross، خرید لوازم H30 کراس و ارسال به سراسر ایران با تضمین اصالت کالا

 دانگ‌ فنگ H30 Cross یکی از خودروهایی است که در سال‌های اخیر در بازار ایران بیش از پیش دیده می‌شود. این خودروی کراس اوور کوچک چینی، که توسط مجموعه ایران خودرو در سال 1395 وارد کشور و مونتاژ شد، طی سال‌های عرضه به فروش خوبی دست پیدا کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد در حال حاضر به دنبال لوازم یدکی اچ سی کراس و قطعات مربوط به آن هستند. بنابراین در این محتوا از وبلاگ اتو یدک به طور دقیق‌تر به بررسی مشخصات این خودرو و نحوه خرید قطعات یدکی دانگ فنگ H30 cross خواهیم پرداخت.

نمایندگی فروش قطعات دانگ فنگ H30 cross

از دهه 90 با بسته شدن قرار دادهایی بین ایران و چین در زمینه خودرو، بیشتر شاهد حضور ماشین‌های این برندها در کشور بودیم و دانگ فنگ نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پر سابقه و محسوب شناخته شده، مدل‌هایی را روانه بازار کرد. خودورهای ساخته شده از این برند در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

با فروش بالای اچ سی کراس در سراسر ایران، نیاز به قطعات این خودرو بیشتر احساس شد. و نمایندگی‌های فروش لوازم یدکی این برند همواره یکی از بهترین گزینه‌های تامین اقلام مورد نیاز به شمار می‌آید. مجموعه اتو یدک که یکی از شرکت‌های واردکننده و تامین کننده قطعات بسیاری از خودروهای چینی و وارداتی در کشور می‌باشد، عرضه قطعات این خودرو را برعهده گرفته و سال‌هاست که به عنوان نمایندگی فروش قطعات دانگ فنگ H30 cross فعالیت رضایت بخشی دارد. برای خرید لوازم یدکی اچ سی کراس و کسب اطلاعات بیشتر، به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق شماره تلفن  09126664996 با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

لوازم یدکی اچ سی کراس

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس در تهران

در سال‌های اخیر خرید قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت تبدیل به فرایندی سخت و زمانبر شده است. زیرا بسیاری از مراکز تامین کننده لوازم خودرو کالای فیک، بی کیفیت و یا دست دوم به جای قطعه نو را به فروش می‌رسانند. به همین خاطر خریداران باید بیش از پیش هوشیار باشند و برای جلوگیری از ضرر و خسارات بیشتر تنها از طریق مراکز معتبر اقدام نمایند.

مجموعه اتو یدک برای ایجاد سهولت در روند خرید لوازم یدکی اچ سی کراس در تهران اقدام به فرش غیر حضوری قطعات این خودرو کرده است تا افراد بتوانند با تضمین این مجموعه بهترین قطعات را با مناسب ترین تعرفه تهیه کنند. به همین خاطر با استفاده از خدمات این گروه می‌توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و با خیالی آسوده، هر انچه نیاز دارید را از طریق این نمایندگی معتبر خریداری کنید.

به این صورت برای دریافت و خرید لوازم یدکی اچ سی کراس در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران ساده‌ترین راهکار برای شما تماس با مجموعه و تهیه قطعات اصلی با بالاترین بازدهی است.

وارد کننده قطعات اچ سی کراس

بدون شک خرید کالا از واردکنندگان یکی از بهترین راهکارهای دستیابی به قطعات با کیفیت و قیمت مناسب است. زیرا این گونه مجموعه‌ها با عرضه بدون واسطه قطعات قیمت بصرفه‌تر و تعرفه‌هایی پایین تر از نرخ معمول بازار را پیشنهاد می‌دهند. امروزه تعدادی مجموعه واردکننده قطعات وجود دارند که برای تهیه محصولات نیاز به ثبت سفارش عمده نیست و خریداران می‌توانند به سادگی لوازم یدکی اچ سی کراس را خریداری کنند.

 یکی از واردکنندگان قطعات اچ سی کراس شرکت اتو یدک می‌باشد. این مجموعه با تامین قطعات مصرفی بسیاری از خودروها دسترسی افراد به کالای با کیفیت را ساده‌تر کرده است. در نتیجه شما می‌توانید با برقراری ارتباط از طریق شماره  09126664996با کارشناسان ما صحبت کنید و از جزئیات محصولات مطلع شوید.

قیمت قطعات اچ سی کراس

از آنجایی که دانگ فنگ اچ سی کراس خودرویی شناخته شده در کشور است، قطعات مربوط به آن چندان نایاب نیست؛ اما قطعا اگر تمایل به خرید لوازم یدکی با کیفیت با طول عمر مفید بیشتری داشته باشید، لازم است تا با حساسیت بیشتری خرید کنید. قطعات این خودور نیز به دلیل واردات از کشور چین، قیمتی به نسبت پایین‌تر از خودروهای وارداتی نظیر هیوندای، تویوتا، میتسوبیشی و... دارند.

مجموعه اتو یدک نیز با واردات و عرضه مستقیم قطعات مربوط به این خودرو سعی کرده تا با حذف واسطه‌ها قیمتی به صرفه‌تر را به مشتریان ارائه دهد تا خریدی رضایت‌بخش و بصرفه داشته باشند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره لیست تعرفه‌های قطعات اچ سی کراس می‌توانید از طریق  09126664996 با مشاوران فروش ما تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن از تعرفه‌های بروز مطلع شوید.

فروش ویژه لوازم یدکی دانگ فنگ H30 cross در شهرستان‌ها

اتو یدک برای خدمات رسانی به تمامی نقاط ایران و ساده کردن دسترسی همه مشتریان به قطعات با کیفیت و لوازم یدکی اچ سی کراس، اقدام به پوشش‌دهی تمامی شهرستان‌ها با استفاده از "ارسال فوری" نموده. با این شرایط افراد می‌توانند از سراسر کشور سفارش خود را ثبت کرده و قطعات مورد نیازشان را درب منزل تحویل بگیرند. خدمات فروش و ارسال قطعات اچ سی کراس شامل سراسر ایران از جمله شهرستان‌های زیر است:

  • قطعات اچ سی کراس رشت
  • قطعات اچ سی کراس تبریز
  • قطعات اچ سی کراس اهواز
  • لوازم یدکی اچ سی کراس مشهد
  • لوازم اچ سی کراس اصفهان
  • قطعات اچ سی کراس کرج
  • لوازم یدکی اچ سی کراس در شیراز

قطعات یدکی اچ سی کراس

مروری بر خودروی دانگ فنگ H30 کراس

خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس با دارا بودن مزایایی از جمله موتور TU5، سیستم تعلیق نرم، امکانات نسبتا مطلوب، 4 دنده اتوماتیک، سنسور عقب، ترمز ضد قفل ABS و EBD و... به مشتریان زیادی دست یافته است. همچنین مونتاژ آن توسط یک شرکت داخلی باعث بوجور آمدن رنج قیمت مناسبی برای خریداران شده است. طراحی این خودرو برای اغلب افراد رضایت بخش بوده و به عنوان یک خودروی جمع و جور می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد.

تنها نکته قابل توجه درباره اچ سی کراس، بحث تامین لوازم یدکی آن است. برخی از تعمیرکاران برای جایگزینی قطعات آسیب دیده اقدام به تعویض آن با لوازم سایر خودروهای ایرانی نظیر رانا می‌کنند اما توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن از قطعات اورجینال با برندهای معتبر خارجی استفاده کنید تا علاوه بر سازگاری، بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

 

چه قطعاتی از اچ سی کراس در اتو یدک موجود است؟

در حال حاضر بسیاری از لوازم یدکی اچ سی کراس را می‌توان از طریق اتو یدک با تضمین اصالت کالا سفارش داد.گروه ما در طی سال‌ها سعی کرده با کیفیت و کامل‌ترین مجموعه از انواع قطعات خودرو را برای مشتریان گرد آوری کند تا افراد بتوانند هر آنچه نیاز دارند را به صورت یکجا سفارش دهند. قطعات قابل سفارش شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌شوند:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره موجودی قطعات و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش قطعات یدکی اچ سی کراس

قیمت قطعات بدنه دانگ فنگ H30 cross چقدر است؟

قطعات بدنه در برابر اتفاقاتی از جمله برخورد با سطوح و یا تصادفات رانندگی آسیب پذیر هستند. این بخش‌ها شامل چراغ جلو و عقب، آیینه بغل، گلگیر، کاپوت، سپر و... می‌باشند. برای انطباق بهتر قطعه خریداری شده باید رنگ و مدل بدنه به دقت انتخاب شود. قیمت بخش‌های بدنه دانگ فنگ اچ سی کراس می‌توانند بر اساس نوع و درجه کیفیتی بسیار متفاوت باشند. اما اگر شما قصد دارید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، اتو یدک می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.

قیمت باتری H30 CROSS چقدر است؟

باتری یکی از بخش‌های مهم خودرو در زمینه تاسیسات برق رسانی ماشین بشمار می‌آید. برای خرید باتری اچ سی کراس با بهترین قیمت و از معتبرترین برندها می‌توانید از طریق مجموعه  ما آن را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید. اتو یدک با ارائه تضمین اصالت کالا خیال خریداران را به طور کامل از بابت کیفیت محصول و همچنین ارسال بهترین برندهای خارجی راحت می‌کند. بنابراین در صورتی که باتری خودروی شما ضعیف و یا دچار مشکل شده است، شما می‌توانید از طریق شماره گیری خطوط مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت کنید و این کالا را از بهترین برندهای موجود در ایران دریافت کنید.

لیست قیمت قطعات دانگ فنگ

دانگ فنگ یکی از شرکت‌های چینی است که اخیرا خودروهای آن در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. قطعات این برند به سادگی در کشور یافت می‌شوند اما رنج کیفیتی متفاوتی برای آن وجود دارد. بنابراین اگر تمایل دارید کالایی با کیفیت بالا و بهره‌وری مطلوب را دریافت کنید بهتر است با کمی هزینه بیشتر از خرید محصول کم بهره جلوگیری نمایید و جلوی ضررهای احتمالی را بگیرید.

لیست قیمت قطعات دانگ فنگ بر اساس کیفیت محصول و نوع قطعه می‌تواند متفاوت باشد در نتیجه برای صرفه جویی در وقتتان به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در تماس باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن از آخرین تعرفه‌ها و لیست قیمتی لوازم یدکی اچ سی کراس آگاه شوید.

خرید بهترین لنت ترمز اچ سی کراس

لنت ترمز یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم ترمز خودرو و تضمین کننده امنیت سرنشینان محسوب می‌شود در نتیجه لازم است تا پس از پایان عمر مفید این بخش و مستهلک شدن آن برای تعویض لنت‌ها اقدام نمایید. معمولا این بازه زمانی بسته به نوع و میزان استفاده بین 3 تا 4 سال می‌باشد و پس از آن نیاز به جایگزینی آن می‌باشد.

اگر قصد خرید بهترین لنت ترمز اچ سی کراس با قیمتی استثنایی را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا علاوه بر کسب اطلاعات دقیق، سفارشتان را به سادگی ثبت کنید.

 

خرید لوازم یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس

راهنمای خرید لوازم یدکی h30 کراس

برای خرید لوازم یدکی اچ سی کراس، بهتر است روی موارد زیر تمرکز کنید:

  1. مطمئن شوید که قطعه مورد نظر شما برای اچ سی کراس مناسب است و با سایر قطعات خودرو هماهنگی دارد.
  2. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که فروشنده دارای مجوز و مجاز برای فروش لوازم یدکی اچ سی کراس است. برای اینکار بهتر است از مراکز معتبر و دارای تضمین فروش استفاده نمایید.
  3. بهتر است از قطعات اصلی و تأیید شده توسط تولید کننده هیوندای سانتافه استفاده کنید تا از عمر و عملکرد بهتر خودرو خود اطمینان حاصل کنید.
  4. بررسی کنید که قیمت قطعه مورد نظر در بازار منطبق با بازار موجود است. بررسی قیمت در چندین فروشگاه ممکن است به شما کمک کند تا بهترین قیمت را برای خودتان پیدا کنید.

مطمئن شوید که فروشنده قبل از فروش به شما توضیحات کاملی در مورد قطعه مورد نظر می‌دهد و توضیحات لازم را در مورد روش نصب و نگهداری قطعه به شما می‌دهد.

نحوه ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش لوازم یدکی اچ سی کراس لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، وجه مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش قطعات استوک h30 cross

در شرایط کنونی بسیاری از افراد تمایل به خرید قطعات استوک اورجینال دارند. در نتیجه شما می‌توانید قطعات برخی از خودروهای خارجی را به صورت استوک اورجینال و کاملا سالم خریداری نمایید. این روش به نسبت بسیار بصرفه‌تر خواهد بود و با قیمتی بسیار مناسب‌تر به فروش می‌رسد. البته اگر اولویت شما کیفیت و طول عمر قطعات است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قطعات مورد نیازتان را به صورتنو خریداری کنید.

برای اطلاع از موجودی و شرایط خرید لوازم یدکی h30 cross به صورت استوک با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

سوالات متداول:

قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس را باید از کجا خرید؟

با استفاده از نمایندگی‌های معتبر این خودرو یا مجموعه‌های وارد کننده قطعات استاندارد و خارجی نظیر اتو یدک می‌توانید به سادگی و بدون هیچ نگرانی قطعات مورد نظر را خریداری کنید.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

عمومی #لوازم یدکی اچ سی کراس 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270