Loading...
لوازم یدکی هیوندای النترا| فروش قطعات قدیمی و جدید النترا
پنجشنبه 04 اسفند 1401 اتو یدک 1335 0

لوازم یدکی هیوندای النترا| فروش قطعات قدیمی و جدید النترا

خرید لوازم یدکی هیوندای النترا، فرش قطعات یدکی الانترا با بهترین قیمت و ارسال فوری برای سراسر ایران

هیوندای النترا (الانترا) یک خودروی سدان کامپکت است که از اولین سری تولید در سال 1990 تا به آخرین مدل 2021 دستخوش تغییرات و تحولات بسیاری شده. از آنجایی که تولید و واردات النترا در ایران از سابقه طولانی برخوردار است، بسیاری از افراد در حال استفاده از مدل‌های جدید و قدیمی این خودرو هستند و احساس نیاز به قطعات اورجینال آن به طور کامل احساس می‌شود. در نتیجه لازم است تا بتوان تامین قطعات با کیفیت این خودرو را به خوبی برعهده گرفت. در این محتوا از وبلاگ سایت اتو یدک به بررسی و معرفی نمایندگی‌های هیوندای و همچنین فروش لوازم یدکی هیوندای النترا (Hyundai Elantra) خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی النترا تهران

خودروهای برند کره‌ای هیوندای از کیفیتی مطلوبی از لحاظ قطعات و عملکرد برخوردار هستند؛ اما فرسوده شدن برخی از بخش‌ها به دلیل استهلاک و مرور زمان امری طبیعی است و افراد را دیر یا زود درگیر می‌کند. در نتیجه شما لازم است تا با مرحله‌ای تحت عنوان تعویض قطعات رو به رو شوید.

در این هنگام اغلب افرادی که صاحب خودوریی با ارزش هستند، ترجیح می‌دهند تا قطعات با کیفیت و اصلی از برندهای معتبر را انتخاب، و به افزایش طول عمر و بهره‌وری سایر قطعات نیز بدین وسیله کمک کنند.

اگر شما نیز به دنبال لوازم یدکی هیوندای النترا در تهران هستید، می‌توانید از طریق "اتو یدک" که خود یکی از مجموعه‌های وارد کننده قطعات یدکی در ایران است اقدام کنید. این گروه خدماتی با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش اقلام خودرو از اعتبار خوبی در این زمینه برخوردار است و افراد می‌توانند با آسودگی خاطر و تضمین مجموعه خریدی رضایت بخش داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید.

قطعات یدکی هیوندای النترا

فروش لوازم یدکی هیوندای النترا در شهرستان‌ها

متاسفانه در سال‌های اخیر واردات قطعات خودروهای خارجی با مشکلاتی مواجه شده است و همین دلیل باعث شده تا روند خدمات رسانی و تامین کالای اورجینال در بازار سخت‌تر شود. به دنبال همین مسئله عرضه قطعات فیک، های کپی، چینی کم کیفیت و یا قطعات دست دوم به جای نو بیشتر شده است و دقت بیشتری را در زمان خرید طلب می‌کند. در نتیجه لازم است تا افراد در زمان تهیه قطعات به اعتبار مجموعه و همچنین تجربه سایر مشتریان از خرید، توجه داشته باشند تا از وارد شدن خسارات بیشتر جلوگیری کنند.

بحث تامین لوازم یدکی هیوندای الانترا در شهرستان‌ها با مشکلات بیشتری همراه است. زیرا گاها نمی‌توان قطعات مربوط به خودروهای قدیمی‌تر، بخش‌های خاص ماشین و یا لوازم مدل‌های جدیدتر خودرو را به راحتی پیدا کرد. در نتیجه گروه اتو یدک برای پوشش دهی گسترده‌تر خدمات رسانی به سراسر ایران اقدام به راه اندازی "ارسال فوری" کرده است تا بتوان اقلام مورد نیاز را درب منزل برای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و... تحویل داد.

خرید آسان و امن لوازم یدکی هیوندای النترا به صورت غیر حضوری از طریق اتو یدک

فروش غیر حضوری به دلیل صرفه جویی در وقت و انرژی افراد طرفداران بسیاری دارد اما نکته مهم در این بین اقدام از طریق مراکز معتبر است. گروه خدماتی ما توانسته با تضمین اصالت کالا یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این زمینه را برطرف نماید. بدین صورت اتو یدک توانسته به بخش گسترده‌تری از ایران خدمت رسانی کند و همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

برای داشتن خریدی ساده و امن می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بدین وسیله بدون هیچ نگرانی و به سادگی از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل کنید و به سادگی انواع لوازم یدکی هیوندای النترا را برای همه مدل‌ها تهیه کنید.

لوازم یدکی هیوندا النترا قدیمی

سری‌های قدیمی‌تر النترا که با نام هیوندای آوانته‌ هم شناخته می‌شوند از سال 1990 تولید شدند و به عنوان نسل اول این خودرو تا سالیان زیادی در کشورهای مختلف عرضه شدند. واردات اصلی این خودروها از طریق شرکت کرمان موتور و یا واردات مستقیم بود که سبب شد نام آوانته را به خود بگیرد. این خودروها پس از ورود به ایران به فروش خوبی دست پیدا کردند. بسیاری همچنان نیز در حال استفاده از هیوندای آوانته هستند و به دلیل قدیمی شدن قطعات، نیاز شدیدی به تامین بخش‌های مختلف آن دارند. در نتیجه برای خرید لوازم یدکی هیوندا النترا قدیمی یا هیوندای آوانته می‌توانید از اتو یدک کمک بگیرید. این مجموعه با عرضه لوازم مدل‌های قدیمی و جدید خودرو و پوشش دهی تمامی سری‌های النترا خیال افراد را از بابت تهیه قطعات آسوده کرده است و آنها را در سریع‌ترین شکل ممکن به کالای مورد نظر خود می‌رساند.

لوازم یدکی هیوندای النترای قدیمی

ليست قيمت لوازم يدكي النترا

بحث قیمت همواره یکی از مهم‌ترین مولفه‌های خرید قطعات است اما مسئله‌ای که پیش از آن برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا می‌کند، کیفیت و بازدهی قطعه است. اتو یدک توانسته با حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم قطعات وارد شده، به مشتریان هر دوی این مولفه‌ها را درنظر بگیرد تا خریدی اقتصادی و پربازده را برای آنان به همراه داشته باشد.

از آنجایی که اکثر قطعات به صورت وارداتی تامین می‌شوند، تعرفه آنها تا حدود زیادی وابسته به نرخ ارز می‌باشد و نمی‌توان بازه دقیق را برای مدتی طولانی ارائه داد. اما آنچه ما به شما توصیه می‌کنیم برقراری تماس تلفنی مستقیم با مجموعه و دریافت بروزترین تعرفه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

چه قطعاتی از هیوندای النترا از طریق اتو یدک قابل خرید است؟

مجموعه لوازم یدکی هیوندای النترا که در طی این سال‌ها توسط اتو یدک گردآوری شده، شامل تنوع بالایی است که خرید قطعات از قدیمی‌ترین مدل‌های وارد شده به ایران، نظیر سری‌های 1994، 1993، 1991 النترا (آوانته) و همچنین مدل‌های جدیدتر 2014، 2015، 2016،2017 ، 2018 و... را ممکن می‌کند. شما می‌توانید تمامی قطعات مورد نظر خود را در دسته‌بندی‌ها زیر خریداری کنید:

  • سیستم برق رسانی خودرو
  • بخش‌های موتور
  • سیستم تعلیق
  • قطعات جلوبندی
  • لوازم یدکی بدنه
  • سیستم خنک کننده ماشین
  • و...

نحوه ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش قطعات لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، وجه مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت قطعات بدنه النترا چقدر است؟

قطعات بدنه هیوندای النترا شامل بخش‌هایی از جمله کاپوت، گلگیر، چراغ جلو و عقب، رکاب، پوسته سپر، درب و... می‌شود. برای خرید این بخش‌ها لازم است تا فرد به برخی نکات نظیر مطابقت دقیق مشخصات خودرو از جمله رنگ و مدل آن با قطعه خریداری شده توجه داشته باشد. ترجیحا بهتر است قطعات مربوط به بدنه را از فروشگاه‌هایی تامین کنید که مجموعه متنوعی از قطعات را داشته باشند تا مناسب‌ترین نوع موجود را برای خود انتخاب کنید. اتو یدک با دارا بودن گستردگی مطلوبی از انواع قطعات می‌تواند هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به یکباره همه خریدهای خودتان را انجام دهید.

خرید لوازم یدکی هیوندای النترا

فروش رادیاتور هیوندای النترا

رادیاتور یکی از بخش‌های مهم خودرو بشمار می‌آید که در صورت عملکرد نادرست، سایر بخش‌ها را نیز دچار مشکل می‌کند. در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق و حفظ بازدهی خودرو لازم است تا در صورت بروز هرگونه مشکل آن را تعویض نمایید. اتو یدک یکی از مراکز فروش رادیاتور هیوندای النترا است که بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان درنظر گرفته تا خریدی پر سود و رضایت بخشی داشته باشند.

قطعات چه خودروهایی از برند هیوندای در اتو یدک موجود است؟

شما می‌توانید از طریق ما قطعات یدکی مربوط به ده‌ها برند خارج و وارداتی از جمله تویوتا، مزدا، رنو، چانگان، چری و... را خریداری کنید. همچنین قطعات خودروهای دیگری از برند هیوندا نظیر موارد زیر از طریق اتو یدک قابل خرید است:

شما می‌توانید ضمن تماس مستقیم با مجموعه و ارتباط  مستقیم با کارشناسان فروش از موجودی‌ها و جزئیات دقیق محصولات مطلع شوید.

خرید قطعات دست دوم و استوک هیوندا النترا به صرفه‌تر است یا لوازم یدکی نو؟

از آنجایی که قیمت قطعات یدکی افزایش چشمگیری یافته، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با هزینه برای خرید قطعات استوک هیوندای النترا سود بیشتری کنند. اما سوالی که بوجود می‌آید این است که آیا این روش بهترین راهکار است؟

به طور کلی قطعات دست دوم از طول عمر مفید و بهره‌وری کمتری برخوردار هستند. در صورتی که عملکرد این قطعات را در طولانی مدت با لوازم اورجینال و نو بررسی نمایید، به این نتیجه خواهید رسید که خرید قطعات اصلی از یک منبع معتبر نوعی سرمایه گذاری می‌باشد. اما اتو یدک نیز در سال‌های اخیر برای تامین بهتر نیاز مشتریان اقدام به عرضه برخی از قطعات استوک نیز نموده است. در نتیجه اگر قصد خرید لوازم یدکی استوک هیوندای النترا را دارید، می‌توانید با ما تماس گرفته و موجودی‌های مجموعه را استعلام نمایید.

 تضمین اصالت کالای لوازم یدکی هیوندا النترا

از آنجایی که در خرید‌های غیر حضوری بحث اعتماد مقوله بسیار مهمی است، اتو یدک لازم دانسته تا با تضمین اصالت کالا این اطمینان را به مشتریان بدهد که تمامی قطعات ارسال شده با بهترین کیفیت ممکن و از برندهای استاندارد می‌باشد. به دلیل اینکه در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های غیر معتبر اقدام به عرضه قطعات فیک و کم کیفیت می‌کنند، گروه پر سابقه اتو یدک لازم دیده تا خیال مشتریان را از این بابت راحت کند. بدین وسیله شما می‌توانید از سراسر ایران سفارش خودتان را به سادگی ثبت کنید.

 خرید لوازم یدکی هیوندایی النترا در تهران

نحوه خرید قطعات موتور هیوندای النترا

قطعات موتور جزء بخش‌های حساس و پراهمیت بشمار می‌آید در نتیجه باید در خرید آن دقت کافی را داشت. در صورتی که قصد خرید بخش‌های مربوط به موتور را دارید، لازم است تا از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید و قطعات با کیفیت و اورجینال را دریافت نمایید. قطعات موتور هیوندا النترا شامل موارد زیر است و شما می‌توانید آنها را به سادگی و از طریق ما تهیه کنید و از مزایایی همچون تضمین اصالت کالا و ارسال فوری نیز بهره‌مند شوید.

  • سلندر
  • سر سیلندر
  • واتر پمپ
  • پیستون
  • میل لنگ
  • کارتر
  • سوپات و میل سوپاپ
  • شاتون
  • پمپ روغن
  • و...

چه نکاتی را باید در خرید لوازم یدکی هیوندای درنظر داشت؟

استهلاک قطعات یدکی خودرو دیر یا زود افراد را درگیر تعویض قطعات می‌کند در نتیجه لازم است تا شما برخی از نکات و مولفه‌های مهم در زمینه خرید لوازم یدکی النترا یا سایر خودروها را بدانید. اگر شما نیز تصمیم به تهیه لوازم یدکی ماشین خود را دارید، بهتر است به این موارد توجه داشته باشید.

  • استفاده از کمک یک تعمیرکار ماهر برای شناسایی نیاز خودرو: در مرحله اول لازم است تا مشکل ماشین شما به خوبی توسط یک فرد متخصص و قابل اعتماد شناسایی شود تا در گام بعدی بتوانید به درستی قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  • اطلاع از مشخصات و شماره شناسایی ماشین: اگر می‌خواهید قطعات درستی را مطابق با مشخصات خودروی خودتان دریافت نمایید، تنها به ارائه مدل اکتفا نکنید. شماره شناسایی یا شماره سریال باعث می‌شود تا فروشنده با شناخت دقیق خودرو قطعات درستی را به شما عرضه کند. البته خودتان نیز باید در این مورد هوشیارانه عمل کنید.
  • انتخاب بین قطعات نو و دست دوم: درحال حاضر بسیاری از افراد به دلیل قیمت کمتر قطعات دست دوم ترجیح به خریداری آنها دارند. اما عدم کارایی و طول عمر پایین آنها باعث می‌شود تا در نهایت تهیه قطعات نو برای شما بصرفه‌تر باشد.
  • انتخاب بین قطعات اورجینال خارجی یا ایرانی: در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی هیوندای یا سایر ماشین‌های خارجی و باارزش را دارید، باید برای نگهداری از آنها هزینه کنید. و تهیه قطعات اصلی می‌توان نوعی سرمایه گذاری بلند مدت باشد. در نتیجه توصیه ما به شما این است که با اندکی هزینه بیشتر قعات نو و اصلی را خریداری کنید.
  • شماره قطعه را نزد خود نگه دارید: اگر تمایل به خرید برخی اقلام کاربردی به صورت غیر حضوری را دارید، می‌توانید با ارائه شماره قطعه دقیقا همان کالا را دریافت نمایید. این مورد برای تهیه بخش‌هایی که نیاز به تعویض دوره‌ای دارند بسیار کاربردی است.

سوالات متداول

آیا قطعات مدل‌های قدیمی‌تر هیوندای النترا در ایران موجود است؟

بله با اینکه در برخی از مناطق  کمبود قطعات مربوط به مدل‌های قدیمی‌تر النترا احساس می‌شود اما با استفاده از فروش ویژه لوازم یدکی هیوندای النترا در اتو یدک و همچنین ارسال فوری، به سادگی می‌توان اقلام مورد نیاز را خریداری کرد.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

لوازم یدکی هیوندای النترا کجا تهیه می‌شود؟

پیدا کردن لوازم یدکی هیوندای النترا ممکن است در مغازه‌های خودرو و انواع فروشگاه‌های آنلاین موجود باشد. همچنین، برخی واحدهای خدماتی نیز ممکن است بتوانند لوازم یدکی هیوندای النترا را تهیه کنند. اما در صورتی که این محصول را از طریق اتو یدک تهیه نمایید، از مزایایی همچون ارسال فوری، مشاوره رایگان و تضمین اصالت کالا بهره‌مند خواهید شد.

قطعات هیوندای #لوازم یدکی هیوندای النترا 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270