Loading...
لوازم یدکی کیا سراتو|فروش ویژه قطعات یدکی سراتو
يكشنبه 07 اسفند 1401 اتو یدک 370 0

لوازم یدکی کیا سراتو|فروش ویژه قطعات یدکی سراتو

خرید لوازم یدکی کیا سراتو، عرضه قطعات یدکی کیا سراتو برای تهران و شهرستان‌ها، فروش ویژه kia cerato

کیا سراتو (kia cerato) یک خودروی سدان کوچک است که اولین سری آن در سال 2003 تولید شد؛ در برخی از بازارها این خودرو را به نام کیا فورته (kia forte)  نیز می‌شناسند. تا به امروز 3 نسل از این خودرو تولید شده و واردات آن در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شده است. از آنجایی که بسیاری از افراد در حال استفاده از این خودرو هستند و همچنین خرید و فروش آن همچنان در بازارهای خودروی دست دوم گرم است، به شما راهکار مناسبی برای خرید لوازم یدکی کیا سراتو را معرفی خواهیم کرد.

نمایندگی فروش قطعات کیا سراتو

با محدود شدن فعالیت مستقیم نمایندگی‌های فروش قطعات یدکی سراتو در ایران، افراد بیش از پیش به دنبال خرید و جستجو برای لوازم یدکی اورجینال هستند. زیرا با واردات گسترده تر قطعات فیک و چینی سخت‌تر می‌توان لوازم یدکی اورجینال خودروهایی نظیر کیا سراتو را پیدا کرد.

اتو یدک به عنوان مجموعه وارد کننده قطعات خودروهای خارجی، این مسئولیت را برعهده گرفته است تا نیاز بازار به لوازم یدکی کیا سراتو را برطرف سازد. این مجموعه با چندین سال سابقه فعالیت در حوزه تامین لوازم کمیاب خودروهای وارداتی توانسته نقش خود را به عنوان نمایندگی فروش قطعات کیا سراتو به خوبی ایفا کند و همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

خرید لوازم یدکی کیا سراتو

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کیا سراتو

امروزه با بیشتر شدن تقاضای عرضه محصولات به صورت غیر حضوری اتو یدک تصمیم به راه اندای روشی امن و مطمئن برای خدمات رسانی بهینه‌تر به مشتریان گرفته است. در حال حاضر شما می‌توانید برای ثبت سفارش سریع و آسان لوازم یدکی کیا سراتو، با ما از طریق شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، خرید خود را با واریز وجه ثبت نمایید. به این صورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد نمی‌باشد و مجموعه ما نیز می‌توانند محدوده گسترده‌تری از کشور را خدمات رسانی کند.

گروه ما برای راحت کردن خیال مشتریان از بابت داشتن خریدی مطمئن، تمامی قطعات را با "تضمین اصالت کالا" به فروش می‌رساند. در نتیجه افراد می‌توانند سفارش خود را با خیالی آسوده و به طور مستقیم ثبت کنند و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرند.

فروش لوازم یدکی سراتو در تهران و شهرستان‌ها

در حال حاضر افراد می‌توانند از طریق ما از شرق، غرب، شمال و سایر مناطق تهران سفارش خود را به راحتی از طریق تماس تلفنی ثبت نمایند و از جزئیات محصولات و موجودی آنها مطلع شوند. همچنین با فراهم شدن امکان ارسال فوری قطعات سراتو، مشتریان از شهرستان‌هایی نظیر شیراز، مشهد، اصفهان، یزد، رشت و... نیز می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

نحوه خرید قطعات بدنه سراتو

قطعات بدنه شامل بخش‌هایی از جمله چراغ عقب و جلو، رینگ و لاستیک، گلگیر، آیینه بغل، درب، کاپوت، سپر و... می‌باشد. برای خرید این بخش‌ها لازم است تا از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید تا کالای سازگار با مدل خودرو و با کیفیت را دریافت نمایید. در نظر گرفتن رنگ مناسب و مدل خودرو از جمله نکاتی از که در خرید لوازم بدنه کیا سراتو اهمیت دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موجودی های مجموعه با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

راهنمایی برای خرید لوازم یدکی کیا سراتو با قیمت مناسب

در سال‌های اخیر با افزایش و نوسانات نرخ ارز و همچنین عدم ثبات قیمت‌های بازار، ارائه تعرفه ثابت به مشتریان بسیار دشوار شده است. اما اگر قصد دارید لوازم یدکی کیا سراتو را با قیمتی بصرفه خریداری نمایید و در عین حال از اصلی بودن قطعات نیز مطمئن باشید؛ می‌توانید خرید خود را از طریق اتو یدک ثبت کنید.

مجموعه ما با واردات مستقیم و عرضه بدون واسطه کالا‌ها، توانسته بهترین قیمت‌ها را به مشتریان پیشنهاد دهد. بنابراین شما می‌توانید همین حالا با ما تماس گرفته و از فروش ویژه قطعات سراتو استفاده نمایید.

قطعات یدکی کیا سراتو

لوازم یدکی چه سری‌هایی را از سراتو را می‌توان از اتو یدک خرید؟

در طول سالیان مدل‌ها و سری‌های مختلفی از سراتو در ایران عرضه شد. شما می‌توانید هر یک از مدل‌های زیر را از طریق ما تهیه نمایید.

  • لوازم یدکی "Cerato LXS"
  • لوازم یدکی "Cerato EX"
  • لوازم یدکی "Cerato Koup"
  • لوازم یدکی "Cerato Forte"

از کجا می‌توان قطعات مربوط به موتور کیا سراتو را خرید؟

قطعات موتور بخش‌هایی هستند که به طور مستقیم بر راندمان و عملکرد خودرو تاثیرگذاری دارند. همچنین این بخش‌ها باعث طول عمر سایر قطعات نیز می‌شوند؛ در نتیجه سالم بودن آنها بسیار حائز اهمیت است. برخی از مهم‌ترین قسمت‌های موتور کیا سراتو از جمله موارد زیر است:

  • سیلندر
  • سر سیلندر
  • واتر پمپ
  • پیستون
  • میل لنگ
  • کارتر
  • سوپات و میل سوپاپ
  • شاتون
  • پمپ روغن
  • و...

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موجودی بخش‌های موتور و لوازم یدکی کیا سراتو، از طریق شماره  09126664996 با مجموعه اتو یدک تماس بگیرید تا توسط کارشناسان فروش ما به بهترین شکل راهنمایی شوید.

چه بخش‌ها و قطعاتی از سراتو را می‌توان از طریق اتو یدک خرید؟

به طور کلی در حال حاضر اتو یدک سعی کرده تا قطعات کاربردی و مورد نیاز مشتریان را خوبی تامین نماید. بنابراین افراد می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را استعلام کنند. گروه ما لوازم یدکی جدیدترین مدل‌ها و قدیمی‌ترین خودروها را گردآوری کرده است. شما می‌توانید لوازم یدکی مورد نظر خود را در دسته بندی‌های زیر خریداری نمایید:

  • سیستم برق رسانی خودرو
  • بخش‌های موتور
  • سیستم تعلیق
  • قطعات جلوبندی
  • لوازم یدکی بدنه
  • سیستم خنک کننده ماشین
  • و...

علاوه بر لوازم یدکی سراتو قطعات مربوط به برندهای دیگری نظیر تویوتا، هیوندای، میتسوبیشی، مزدا، رنو، چری، چانگان و... نیز از طریق ما قابل تهیه است.

خرید لوازم یدکی مدل‌های کیا سراتو

فروش ویژه شمع و وایر کیا سراتو

شمع و وایر قطعاتی مصرفی از سیستم موتور خودرو هستند که با ایجاد جرقه باعث عملکرد آن می‌شوند. این قسمت‌ها پس از گذشت زمان و استفاده فرسوده می‌شوند و نیاز به تعویض آنها می‌باشد. در نتیجه اگر قصد دارید عمر مفید موتور و راندمان آن را افزایش دهید درباره خرید جنس با کیفیت و تعمیر هرگونه ایراد در این بخش‌ها هوشیار باشید.

نحوه ثبت سفارش لوازم یدکی کیا سراتو به صورت غیر حضوری

برای داشتن خریدی غیر حضوری امن حتما از طریق مراکز با سابقه و مورد اعتماد اقدام کنید. شما می‌توانید برای ثبت سفارش و خرید محصول از طریق اتو یدک با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید و سپس با ارائه اطلاعاتی نظیر مدل خودرو، شماره شاسی و همچنین سال تولید اطلاعات مورد نظر خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

 در نهایت می‌توانید با پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت سفارش خودتان را ثبت نهایی کنید و اطلاعات تکمیلی نظیر محل سکونت، شماره تماس و مشخصات لازم را در سیستم ما ثبت کنید. در آخر محصولات مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد.

سوالات متداول:

از کجا می‌توان لوازم یدکی کیا سراتو را با کیفیت و اصلی تهیه کرد؟

برای این کار می‌توانید از طریق اتو یدک اقدام کنید و محصولات مورد نظر خود را به سادگی دریافت نمایید.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

قطعات یدکی عرضه شده توسط اتو یدک اوجینال است؟

بله تمامی قطعات فروخته شده توسط گروه ما دارای تضمین اصالت کالا می‌باشد. این قطعات تولید شده در شرکت‌های مورد تائید برند کیا است و به صورت کاملا استاندارد در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

قطعات کیا #لوازم یدکی کیا سراتو 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270