Loading...
لوازم یدکی لکسوس NX 300| فروش قطعات یدکی lexus nx300
پنجشنبه 11 اسفند 1401 اتو یدک 839 0

لوازم یدکی لکسوس NX 300| فروش قطعات یدکی lexus nx300

خرید لوازم یدکی لکسوس NX 300، عرضه قطعات یدکی لکسوس ان ایکس 300 برای سراسر ایران به همراه ارسال فوری قطعات lexus nx300

خودروی  لکسوس NX 300 یکی از خودروهای لوکس و SUV است. این ماشین در سال 2015 به بزار معرفی شد و توانست به دلیل طراحی جذاب و متمایز و همچنین امکانات و کیفیت مطلوب به طرفداران زیادی برسد. از آنجایی که خودروهای لکسوس در ایران بسیار خاص و با ارزش هستند، تهیه قطعات مربوط به آن نیز تبدیل به مسئله حائز اهمیتی شده است. بنابراین در این محتوا از وبلاگ اتو یدک شما را با مرکز فروش لوازم یدکی لکسوس NX 300 آشنا خواهیم کرد.

قطعات یدکی اورجینال لکسوس NX 300 را باید از کجا تهیه کرد؟

از آنجایی که واردات خودروهای لکسوس در طی زمانی محدود بوده قطعات اصلی و با کیفیت آن را می‌توان تا حدودی کمیاب دانست. در نتیجه می‌توان گفت که اگر دنبال قطعات پربازده این خودرو باشید نمی‌توانید آن را از طریق مراکز تعمیر و یا هر فروشگاه قطعات یدکی پیدا کنید. سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود مرکزی قابل اعتماد برای خرید لواز یدکی NX300 است.

از آنجایی که نمایندگی مستقیم و اصلی برای تامین و پشتیبانی از لکسوس در کشور وجود ندارد، مراکز واردکننده قطعات یدکی وظیفه تامین بخش‌های مختلف آن را برعهده گرفته‌اند. مجموعه اتو یدک یکی از شرکت‌های وارد کننده قطعات خودرو می‌باشد که با سال‌ها تجربه عرضه محصولات مرتباط با خودروهای خارجی توانسته اعتبار خوبی را در این زمینه کسب کند و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

بنابراین ما به شما اتو یدک را به عنوان نمایندگی لوازم یدکی لکسوس NX300 معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید به سادگی و ضمن برقراری تماس با شماره  09126664996 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و بخش‌های موردنیازتان را سفارش دهید.

خرید لوازم یدکی لکسوس NX 300

خرید لوازم یدکی لکسوس NX 300 در تهران و شهرستان‌ها

اگر ساکن شهرستان‌ها هستید، به احتمال زیاد محدودیت‌های تهیه قطعات خودروهای خارجی را بیشتر احساس کرده‌اید. بسیاری از افراد در این موقعیت ترجیح می‌دهند برای تهیه قطعات مرغوب‌تر سفارش خود را از کلانشهرها و یا مراکز موجود در تهران انجام دهد. این کار می‌تواند هزینه‌های زیادی را برای فرد داشته باشد و زمان زیادی را نیز طلب کند.

برای سهولت در خدمات رسانی و همچنین پوشش دهی نواحی گسترده‌تری از کشور ایران، اتو یدک اقدام به ارسال فوری قطعات کرده است تا مشتریان بتوانند از تمامی استان‌ها به سادگی خریدی امن را تجربه نمایند.

ساکنین تهران از شرق، غرب، شمال و سایر نواحی نیز می‌توانند لوازم یدکی لکسوس NX 300 را به صورت غیر حضوری سفارش دهند. ثبت سفارش محصولات از طریق تماس تلفنی مزایای بسیاری ازجمله دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات محصول را به همراه دارد. همچنین مجموعه ما برای آسوده کردن خیال مشتریان از بابت ارسال کالای درست، سالم و همچنین اصلی قابلیت تضمین اصالت کالا را قرار داده است تا بدین وسیله بتواند اعتماد مشتریان را جلب کند.

چه قطعاتی از لکسوس NX 300  را می‌توان از اتو یدک سفارش داد؟

خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از بخش‌های این خودرو را می‌توان از طریق ما تهیه کرد. گروه ما در طی دوره فالیت خود سعی کرده تا همواره قطعات مورد نیاز مشتریان را به خوبی تامین نماید. برای سهولت در کار مشتریان قطعات لکسوس NX300 را در دسته‌بندی هایی ارائه کردیم تا بتوانید به سادگی اقلام مورد نظر خود را تهیه نمایید.

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • قطعات برقی و الکترونیکی (باتری، دینام، سرباتری)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)

برای استعلام دقیق‌تر موجودی‌های مجموعه و سفارش کالای موردنظرتان با استفاده از شماره تماس ما با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

قیمت سپر جلو لکسوس300 nx

سپر جلو یکی از قسمت‌های بدنه خودرو و حساس نسبت به ضربه و برخورد می‌باشد. این بخش ممکن است در اثر عوامل مختلفی آسیب ببیند بنابراین برای حفاظت از آن باید در هنگام رانندگی دقت لازم را داشت. اگر این بخش به هر دلیلی دچار آسیب‌هایی نظیر قر شدگی، خط و خش و یا خسارات جدی‌تر شد؛ به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد. مهم‌ترین نکته در این بین هماهنگی قطعه خریداری شده با رنگ و مدل خودرو است. در نتیجه برای اطلاع از قیمت سپر جلو یا عقب لکسوس NX 300 می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

خرید قطعات یدکی لکسوس NX 300

چراغ عقب و جلو لکسوس nx300

چراغ‌های لکسوس NX یکی از بخش‌های پرداخت افراد است. از آنجایی که چراغ‌ها علاوه بر تامین ظاهر و جلوه نهایی خودرو، باعث تامین ایمنی در هنگام رانندگی‌ می‌شوند بهتر است در صورت هرگونه سوختگی و یا شکستگی برای تعویض آن با محصول نو اقدام کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای استفاده از فروش ویژه چراغ عقب و جلو لکسوس NX300 با مشاوران ما تماس بگیرید تا علاوه بر اساسل فوری، از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

قیمت قطعات لکسوس 300nx چقدر است؟

از آنجایی که قطعات خودروهایی نظیر لکسوس به صورت وارداتی عرضه می‌شوند هزینه آنها تا حدود زیادی درگیر نرخ ارز می‌باشد و عدم ثبات بازار نیز باعث شده تا نتوان قیمت دقیقی را برای بازه زمانی طولانی به مشتریان ارائه داد. بنابراین توصیه ما به افراد برای اطلاع از قیمت بخش‌ها و قطعات لکسوس NX 300 تماس با مجموعه ما و دریافت استعلام محصولات و آخرین تعرفه آنها است.

خرید قطعات کاربردی و پرمصرف لکسوس NX 300  در ایران

لکسوس NX 300 توانسته با مزایی همچون ظاهر خاص، دوام فنی و کیفیت بالای قطعات ، مصرف سوخت بهینه، امکانات متنوع و ... توجه افراد را به خود جلب کند. همین عوامل باعث شد تا بسیاری از افراد برای تهیه آن در سال‌های واردتش به کشور اقدام نمایند و همچنان نیز این خودروخواهان زیادی در بازار دست دوم دارد. از آنجایی که برخی از قطعات را باید پس از اتمام انقضا و عمر مفید تعویض نمود این سوال برای افراد ایجاد می‌شود که از کجا می‌توان این بخش‌ها را تهیه کرد؟ اتو یدک سعی کرده است تا برخی از قطعات مصرفی لکسوس از جمله موارد زیر را برای ارائه به مشتریان گرد آوری کند. برخی از این قطعات شامل موارد زیر است :

  • فیلتر هوا
  • لنت ترمز
  • سنسور سرعت چرخ
  • فیلتر کابین
  • میل موجگیر
  • سیبک
  • بوش طبق
  • کمک فنر
  • شمع و وایر
  • سنسور اکسیژن
  • باتری
  • دینام

تمامی این بخش‌ها دیر یا زود نیاز به تعویض پیدا خواهند کرد و شما برای تهیه آنها و سایر لوازم یدکی لکسوس NX 300  می‌توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم شماره قطعه محصولات خریداری شده را نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز دوباره به آن قطعه سریع‌تر آن را تهیه کنید.

ثبت سفارش لوازم یدکی lexus nx300

روش ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش قطعات لکسوس NX 300  لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران فروش؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول:

چگونه می‌توان قطعات اورجینال و با کیفیت لکسوس NX 300 را خریداری کرد؟

برای این منظور میتوانید به سادگی و بدون دردسر از طریق اتو یدک اقدام کنید تا با تضمین اصالت کالای مجموعه بتوانید از استاندارد بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

امکان خرید غیر حضوری و آنلاین قطعات لکسوس وجود دارد؟

بله هم اکنون افراد می‌توانند از سراسر کشور قطعات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهند و پس از دریافت مشاوره و ثبت نهایی خرید با وایز وجه، محصول خود را درب منزل تحویل بگیرند.

عمومی #لوازم یدکی لکسوس NX 300  
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270