Loading...
لوازم یدکی لکسوس rx350|خرید قطعات lexus rx350
چهارشنبه 10 اسفند 1401 اتو یدک 511 0

لوازم یدکی لکسوس rx350|خرید قطعات lexus rx350

خرید لوازم یدکی لکسوس rx350، عرضه قطعات یدکی لکسوس آر ایکس 350 در سراسر ایران با بهترین قیمت

 

لکسوس از لاین خودروهای لوکس برند تویوتا است که به صورت بین المللی طرفداران بسیار زیادی دارد. خودروی لکسوس rx 350  یکی از معدود ماشین‌های این خط تولید است که در ایران عرضه شده اما در عین حال این خودرو به فروش بالایی رسیده است و توانسته توجه افراد را به خود جلب کند. این ماشین همچنان نیز در بازار ماشین‌های دست دوم طرفدارن زیادی دارد و همین امر باعث شده تا نیاز به خرید لوازم یدکی لکسوس rx 350  بیشتر شود. در این محتوا از وبلاگ اتو یدک بیشتر به جزئیات و نحوه خرید قطعات لکسوس آر ایکس 350 اشاره خواهیم کرد و شما را با نمایندگی فروش لوازم اورجینال آن آشنا می‌کنیم.

خرید لوازم یدکی لکسوس rx 350 در تهران

از آنجایی که خودروهای لکسوس عموما بسیار خاص و با ارزش هستند، بحث تامین لوازم یدکی آنها نیز بسیار حائز اهمیت است. مالکان چنین خودروهایی سعی دارند تا با تهیه بهترین قطعات اورجینال علاوه بر افزودن به عمر مفید خودرو، بهره‌وری سایر بخش‌ها را نیز افزایش دهند. بهترین انتخاب برای خرید قطعات لکسوس rx350، اقدام از طریق نمایندگی و یا مجموعه‌های وارد کنند است.

برای این منظور ما به شما گروه "اتو یدک" را معرفی می‌کنیم. این شرکت با سال‌ها سابقه فروش قطعات خودروهای خارجی توانسته به خوبی نیاز بازار را برطرف کند و همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. در صورتی که شما قصد خرید لوازم یدکی rx350 را در شرق، غرب، شمال و سایر نواحی تهران را داشته باشید می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید و کالای مورد نظر خود را به ساده‌ترین شکل ممکن سفارش دهید.

خرید لوازم یدکی لکسوس rx350

عرضه قطعات یدکی لکسوس rx350 در شهرستانها با ارسال فوری

مسئله تامین لوازم یدکی در شهرستان‌ها افراد را با چالش‌های بزرگتری مواجعه می‌کند. زیرا افزایش قطعات تقلبی و بی کیفیت و یا ناموجود بودن بخش‌ها کاربردی، امکان افراد برای تعمیر خودرو را محدود می‌کند. مجموعه اتو یدک برای رفع این مشکل و پوشش دهی گسترده‌تر تمامی نواحی ایران اقدام به راه اندازی ارسال فوری قطعات نموده است.

در نتیجه افراد می‌توانند نه‌تنها از تهران بلکه شهرستان‌هایی همچون تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و... نیز سفارش خود را به سادگی ثبت کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

چه قطعاتی از لکسوس rx350 را میتوان از اتو یدک سفارش داد؟

خوشبختانه اتو یدک توانسته بسیاری از قطعات مصرفی و کاربردی این خودرو را تامین نماید. بنابراین افراد بخش‌های مورد نظر خود را به سهولت از این طریق سفارش خواهند داد و در سریع‌ترین زمان ممکن خریدی امن را تجربه می‌کنند. بخش‌های موجود از این خودرو در دسته بندی‌های زیر طبقه بندی شده است:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

علاوه بر این قطعات شما می‌توانید لوازم مربوط به ده‌ها برند دیگر و انواع خودروهای جدید و قدیمی خارجی را از طریق ما سفارش دهید. این قطعات شامل شرکت‌هایی از جمله چانگان، دانگ فنگ، تویوتا، هیوندای، مزدا، کیا و... می‌باشد.

قیمت شیشه جلو لکسوسrx350

شیشه جلو لکسوس rx350 یکی از بخش‌های مهم از بدنه خودرو است. جنس اصلی این بخش شیشه لمینتی می‌باشد و همین امر باعث ایجاد نوعی مقاومت در برابر شکستن و ایجاد ایمنی بیشتر برای راننده و سرنشینان شده است. شیشه جلو مستقیما در معرض ضربه، خراش، شکستگی، تصادف و... است؛ در نتیجه احتمال آسیب دیدگی آن وجود دارد. در صورتی که قصد دارید از تعرفه‌ها و قیمت شیشه جلو لکسوس rx 350 آگاه شوید با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا توسط کارشناسان ما راهنمایی شوید.

 

خرید قطعات یدکی لکسوس آر ایکس 350

نحوه سفارش و قیمت گیربکس لکسوس rx350

گیربکس بخش‌ مهمی از خودرو بشمار می‌آید که تعیین کننده دور موتور و درنهایت سرعت چرخ‌ها می‌باشد. گیبرکس بکار رفته در لکسوس rx350  از سیستم Direct Shift-8AT است و با استفاده از فناوری شیفترهای پشت فرمان عملکرد بهتری را در هنگام رانندگی فراهم می‌کند. همچنین این گیربکس‌ها شامل امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری،سیستم کنترل وزن خودرو، کنترل سرعت و... می‌باشد که عملکرد و بهره‌وری آن را در هنگام رانندگی افزایش می‌دهد.

در صورتی که قصد خرید و یا اطلاع از جدیدترین قیمت گیربکس لکسوس rx350 را دارید با مجموعه ما تماس بگیرید تا از جزئیات دقیق محصول آگاه شوید.

خرید سپر و سایر قطعات بدنه لکسوس rx350

قطعات بدنه یکی از پردرخواست‌ترین دسته‌بندی‌های مورد نیاز هرخودرو بشمار می‌آید. این بخش‌ها، پوسته خارجی خودرو را تشکیل می‌دهد و در صورت برخوردو یا تصادف آسیب پذیر هستند. قسمت‌های بدنه لکسوس rx350 شامل موارد زیر است:

  • آیینه بغل
  • چراغ‌های جلو و عقب
  • سپر
  • گلگیر
  • کاپوت
  • درب
  • رینگ

سپر لکسوس rx350 به بخش محافظ جلویی و عقبی خودرو گفته می‌شود که نقش مهمی در حفظ جلوه ظاهری و کاهش خسارات پس از تصادف دارد. مطابقت رنگ و مدل قطعه خریداری شده با خودرو از مولفه‌هایی است که باید در هنگام تهیه سپر عقب و جلو درنظر داشته باشید. برای خرید این قطعات بهتر است تا از طریق مراکزی با بالاترین تنوع محصولات نظیر اتو یدک اقدام نمایید.

خرید جعبه فرمان لکسوس آر ایکس 350

جعبه فرمان به قسمتی اطلاق می‌شود که دستورات حرکتی را از قسمت فرمان به چرخ‌ها می‌رساند. در نتیجه آن را می‌توان نوعی عامل هدایت کننده چرخ‌ها دانست. جعبه فرمان لکسوس rx350 ممکن است بر اثر مروز زمان و یا استفاده از خودرو مستهلک شود. بنابراین با توجه به اهمیت این بخش در ایمنی و کیفیت رانندگی بهتر است در تعمیرات و عیب‌یابی آن هوشیار باشید.

در همین راستا اگر قصد خرید یا تعویض جعبه فرمان لکسوس را دارید، لازم است تا قطعات اورجینال و تائید شده توسط شرکت سازنده خودرو را تهیه نمایید و بهترین بازدهی را داشته باشید. در همین زمینه استفاده از تخصص تکنسین‌های ماهر و با تجربه را نادیده نگیرید تا بهترین خروجی را دریافت کنید.

 

خرید و ثبت سفارش لوازم یدکی لکسوس rx350

 

قیمت درب عقب لکسوسrx350

درب عقب قسمتی از خودرو است که برای نشستن و پیاده شده سرنشینان از پشت طراحی شده است. این بخش نیز همانند سایر قسمت‌های مربوط به بدنه ممکن است در اثر عوامل مختلفی از جمله برخورد با سایر سطوح، آسیب ببیند. درب و سایر قسمت‌های خودرو را می‌توانید از طریق مراکز دارای سابقه نظر اتو یدک به سادگی تهیه کنید. مقاومت بدنه، درجه کیفیتی رنگ و همچنین جزئیات آن در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از جزئیات بیشتر درباره قیمت درب عقب لکسوسrx350 با ما در ارتباط باشید.

نحوه ثبت سفارش لوازم یدکی lexus rx350 به صورت غیر حضوری

برای داشتن خرید غیر حضوری امن حتما از طریق مراکز با سابقه و مورد اعتماد اقدام کنید. شما می‌توانید برای ثبت سفارش و خرید محصول از طریق اتو یدک با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید و سپس با ارائه اطلاعاتی نظیر مدل خودرو، شماره شاسی و همچنین سال تولید اطلاعات مورد نظر خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

 در انتهای پروسه با پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت سفارش خودتان را ثبت نهایی کنید و اطلاعات تکمیلی نظیر محل سکونت، شماره تماس و مشخصات لازم را در سیستم ما ثبت نمایید. در آخر محصولات مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد.

قیمت کاتالیزور لکسوسrx350

کاتالیزور یکی از قسمت‌های ضروری و پر اهمیت در سیستم تعویض و پاکسازی گازهای خروجی از موتور می‌باشد. این بخش به کاهش تولید آلاینده و عملکرد بهتر ماشین کمک می‌کند. از آنجایی که این قسمت دارای عمر مفید معینی است بهتر است پس از اتمام دوره استفاده با کالای نو جایگزین شود.

بهتر است خرید و نصب آن را برعهده افراد متخصص و گروه‌های مجرب بگذارید. اگر قصد سفارش و اطلاع از بروزترین قیمت کاتالیزور لکسوسrx350 در بازار را دارید، کارشناسان ما می‌توانند با ارائه مشاوره رایگان بهترین پیشنهادات را در زمینه خرید به شما بدهند.

سوالات متداول:

لکسوس rx350 چه نوع خودرویی است؟

این ماشین به عنوان خودرویی لوکس و SUV از برند تویوتا شناخته می‌شود.

لوازم یدکی لکسوسrx350 را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

برای خرید قطعات اصلی و اورجینال این خودرو می‌توانید از طریق اتو یدک اقدام کنید و محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت درب منزل دریافت کنید.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

قطعات یدکی عرضه شده توسط اتو یدک اوجینال است؟

بله تمامی قطعات فروخته شده توسط گروه ما دارای تضمین اصالت کالا می‌باشد. این قطعات تولید شده در شرکت‌های مورد تائید برند تویوتا است و به صورت کاملا استاندارد در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

 

قطعات تویوتا #لوازم یدکی لکسوس rx350 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270