Loading...
باتری موتور برقی | خرید باطری موتور برقی نصب در محل
جمعه 08 تیر 1403 اتو یدک 498 0

باتری موتور برقی | خرید باطری موتور برقی نصب در محل

بهترین قیمت باتری موتور برقی با کیفیت بالا و عمر طولانی در ایران توسط تیم اتویدک در محل ارائه و نصب می شود .

اگر باطری موتورسیکلت ، اسکوتر، دوچرخه و ماشین برقی یا شارژی شما دچار مشکل شده میتوانید جهت تعویض باتری خود با همکاران ما در مجموعه اتویدک به شماره ۰۹۱۲۶۶۶۴۹۹۶ تماس حاصل نمایید و یا بوسیله ارسال پیامک یا ارسال پیام در واتس اپ شماره فوق هرگونه سفارش و یا نیاز خود به انواع خرید باتری های شارژی و برقی و باتری موتور سیکلت اعلام نمایید .

 

خرید باتری شارژی موتورسیکلت های برقی و شارژی یا باطری دوچرخه های برقی به دلیل اینکه پس از مدتی از رده خارج می شوند نیاز به تعویض دارند و قابل تعمیر نمی باشند اینگونه باتری های شارژی معمولا توان تامین مقدار انرژی برای حرکت موتور یا دوچرخه به مدت یک روز را دارند .

 

علت خراب شدن باتری شارژی :

نوع شارژ کردن باتری موتورهای شارژی در طول عمر آنها بسیار موثر است . اگر باطری شارژی را هر بار به هنگام شارژ بصورت کامل فول شارژ نکنیم به مرور باتری آسیب می بیند و طول عمر باتری کم می شود .

چگونه از خراب شدن باتری موتور شارژی یا برقی جلوگیری کنیم ؟

باید دقت کنیم هنگام شارژ باطری های موتورسیکلت ، اسکوتر ، دوچرخه و ماشین شارژی یا برقی بصورت مقطع و کوتاه مدت یا بریده بریده شارژ نکنیم .

مجموعه اُتویدک بصورت شبانه روزی آماده دریافت پیام های شما از طریق چت واتس اپ ، تلگرام و سیستم پیامک رسان می باشد .

اتویدک قصد دارد نیازهای مشتریان خود را در اسرع وقت و در اولین فرصت تامین نماید .

 

تمامی قطعات و لوازم یدکی موتورسیکلت و یا خودرو شما که استفاده بیشتری دارند مشتریان مجموعه اُتویدک می توانند با سفارش ، قطعه مورد نیاز خود را درخواست نمایند تا به سهولت در اختیار شما همراهان عزیز قرار بگیرد جهت راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09126664996 تماس حاصل نموده و از کارشناسان ما اطلاعات دریافت نمایید .

 

از شما مشتریان عزیز درخواست می کنیم که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود جهت قوی تر شدن مجموعه اُتویدک به ما کمک کنید .

 

اگر به نظر شما همراهان اتویدک قطعاتی که بیشتر مورد مصرف خودروهای خود می باشند مانند: باتری ماشین ، لنت ترمز ، برف پاکن و ... یا هر قطعه ای که به نظر شما می رسد را به ما اطلاع بدهید که به مجموع موجودی های اتویدک اضافه گردد تا بتوانیم روز به روز سرویس و خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه نماییم .

تیم مجموعه اتویدک Atoyadak تصمیم دارد در جهت تاًمین و پوشش بهترین سرویس و خدمات به شما مشتریان عزیز انجام وظیفه نماید .

اتویدک به زودی قصد دارد در تمام مراکز استان ها و شهر های پر جمعیت دفاتر نمایندگی خود را ایجاد نماید . این دفاتر میتواند در جهت ارائه سرویس و خدمات سریع تر به هموطنان عزیز در سراسر کشور با سرعت بیشتری مرسولات را ارائه نماید .

سرمایه گذاران و دوستان عزیزی که قصد گرفتن نمایندگی از مجموعه اتویدک را دارند می توانند با شماره 09126664996 تماس حاصل نماید .

 

مدت شارژ باتری شارژی چقدر است ؟

باتری موتورهای برقی را که باتری شارژی هم می گویند در اصل باطری های قابل شارژی هستند که توسط اتصال به برق شهری ، این باتری ها شارژ می شوند .

باتری شارژی موتورسیکلت های برقی یا باطری دوچرخه های برقی یا شارژی معمولاً توان حرکت به مدت 12 تا 20 ساعت و یا یک روز را دارند .

 

عمر مفید باتری شارژی یا برقی چقدر است ؟

بر اساس اطلاعات ارائه شده ، سرویس و خدمات مجموعه اتویدک ، باتری ها بسته به نوع برند و کارخانه سازنده طول عمری برابر با 24 الی 48 ماه را دارند .

نحوه شارژ باتری برقی :

نوع مناسب شارژ کردن باتری های برقی و شارژی در طول عمر آنها بسیار مؤثر است اگر باطری شارژی را هر بار به هنگام شارژ بصورت کامل فول شارژ نکنیم به مرور باتری آسیب می بیند و طول عمر باتری کم میشود بنابراین باید دقت کنیم هنگام شارژ باتری های موتورسیکلت برقی و شارژی که بصورت کامل فول شارژ شود .

 

علت خراب شدن باتری موتور برقی چیست ؟

. علت خراب شدن باتری موتور برقی یا شارژی نقص در سیستم برق رسانی موتور یا اسکوتر شارژی و برقی می شود .

. خالی شدن ناگهانی باتری .

. انتخاب باتری نامناسب فرسوده و قدیمی .

. روشن گذاشتن چراغ ها باعث خراب شدن باتری می شود .

. گرما و سرما باعث خراب شدن باتری می شود .

. عملکرد نادرست سیستم برق موتور ، اسکوتر ، ماشین یا دوچرخه برقی و شارژی باعث خرابی باطری می شود .

. کم نور و پر نور شدن چراغ ها در حالت روشن بودن موتور .

. شنیدن صدای تق تق هنگام استارت زدن همراه با استارت نخوردن ، یکی از دلایل خراب بودن موتور شارژی میباشد .

مناطق تحت پوشش سرویس ارسال محصولات اتویدک :

لازم به ذکر است بدانید که در شهر تهران شما میتوانید باتری موتور برقی یا شارژی خود را در شمال تهران ، در جنوب تهران و همچنین در شرق تهران و غرب تهران دریافت نمایید .

 

علت شارژ نشدن باتری موتور برقی چه می باشد ؟

شارژ نشدن باتری موتور برقی شما ممکن است سوختن فیوز و یا خراب شدن باتری باشد که پس از چک کردن و تعویض فیوز موتور ، خرابی برطرف شود و اگر بازم باتری شارژ نشد نشانه خرابی باتری است ، تیم اتویدک می تواند مشکل شما عزیزان را برطرف کند .

 

باتری موتور برقی چند باتری دارد ؟

معمولا هر موتور برقی بسته به توان موتور دارد و بین 4 تا 6 باتری 12 ولت بصورت سری بر روی آن نصب میگردد .

قیمت باتری موتور برقی کویر :

قیمت باتری موتور برقی یا شارژی کویر مانند هر قطعه یدکی دیگر در کشور ما بستگی به نوسان قیمت ها و تحت تاثیر تورم دائماً در حال تغییر است بنابراین برای دسترسی به قیمت روز باتری با کارشناسان ما با شماره 09126664996 تماس بگیرید تا همکاران ما آخرین قیمت را به شما اعلام نمایند .

روش شارژ باتری موتور سیکلت برقی :

روش شارژ کردن موتور ، اسکوتر ، دوچرخه و یا ماشین برقی یا شارژی خود می توانید از پریز خانگی پارکینگ یا گاراژ خانه استفاده کنید و در صورت نداشتن دسترسی به پریز می توانید باتری را از موتور جدا کرده و آن را به داخل منزل یا محل کار برده و از نزدیک به پریز برق متصل نمایید .

تعداد باطری موتور برقی :

نوع شکل گیری و ترکیب باطری موتور برقی چون بصورت سری به یکدیگر متصل گردیده اند توان و قدرت تامین ولتاژ مورد نیاز برای به حرکت درآوردن موتور را دارا می باشد ، همانطور که میدانید ولتاژ هر باطری 12 ولت است که بصورت نرمال در هر موتور سیکلت برقی بین 4 تا 6 باتری در کنار هم بصورت سری متصل می شوند .

تعویض باتری موتور برقی در محل :

مجموعه اتویدک این افتخار را دارد که بتواند در جهت تعویض باتری موتور برقی یا شارژی در خدمت شما عزیزان باشد در این راستا می تواند از طریق واتس اپ ، تلگرام ، ارسال پیامک و یا تماس مستقیم با شماره 09126664996 درخواست خود را اعلام نموده تا کارشناسان مجموعه اتویدک در اسرع وقت باتری را به محل شما ارسال و نصب نماید .

عمومی ##باتری موتور برقی و شارژی 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270