Loading...
تعمیر انواع سانروف| تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت
شنبه 29 بهمن 1401 اتو یدک 734 0

تعمیر انواع سانروف| تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت

تعمیر انواع سانروف در تهران، خدمات سرویس و تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت برای تمامی خودروها

سانروف یا مونروف آپشن و قابلیت پرطرفداری از خودروها بشمار می‌آید. پنجره متحرک نصب شده بر روی سقف خودروها که به نام سانروف نیز شناخته می‌شود از مواردیست که ممکن است در اثر استفاده یا مرور زمان با مشکلاتی رو به رو شود. بنابراین نیاز افراد به تعمیر انواع سانروف آنها را مجبور می‌کند تا با استفاده از تخصص تعمیرکاران برای رفع مشکلات این بخش اقدام کنند.

در این محتوا از وبلاگ اتو یدک بیشتر به این بحث خواهیم پرداخت و نکات مهمی را در اینباره با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مروری بر سانروف و نحوه عملکرد آن

سانروف عموما به عنوان محبوب‌ترین لوازم بخش داخلی و لوازم جانبی در خودروها شناخته می‌شود. این قسمت معمولا عملکرد مکانیکی دارد و از طریق عملکرد موتورها، کابل و همچنین چرخ‌ دنده‌های موجود در این سیستم باز و بسته می‌شود. شیشه سکوریت قرار گرفته در این پنجره می‌تواند رابط بین فضای داخلی خودرو و بیرون آن باشد و این نوع از طراحی برای بسیاری از خودروها نکته مثبتی بشمار می‌آید.

سانروف ممکن است در اثر عوامل مختلفی دچار آسیب شود و یا نیاز به تعمیر داشته باشد. در نتیجه بهتر است برای رفع مشکلات آن با فرد متخصص تماس گرفت با قطعات مرتبط را خریداری کرد.

تعمیر انواع سانروف خودرو

تعمیر انواع سانروف در تهران

در طی مرور زمان و استفاده مشکلات مختلفی می‌تواند باعث خرابی سانروف شود. در شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به جای تعویض، بخش آسیب دیده را تعمیر نمایند. برای تعمیر انواع سانروف در تهران باید به مراکز با سابقه و قابل اعتماد مراجعه کنید. زیرا عموما خودروهای خارجی که دارنده این آپشن هستند، از سیستم حساس و تخصصی برخورداند و لازم است تا فرد تعمیرکار دقت و تخصص کافی در نصب و تعمیر سانروف را داشته باشد.

برای خرید و تعمیر سانروف انواع خودروها، تهیه لوازم یدکی مربوط به ماشین‌های خارجی و همچنین تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت می‌توانید از طریق اتو یدک و با شماره گیری  09126664996 اقدام نمایید.

خدمات تعمیر فوری انواع سانروف با بهترین قیمت

برای آنکه بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات سانروف خودروی خودتان را برطرف کنید لازم است تا از طریق مراکز معتبر و کاربلد اقدام کنید. اتو یدک یکی از مجموعه‌هایی است که با واردات و عرضه انواع قطعات یدکی خودروهای خارجی به خوبی شناخت کافی بر عملکرد بخش‌های مختلف این خودروها دارد. در نتیجه می‌تواند خدمات تمایزی را در زمینه تعمیر انواع سانروف ماشین‌های خارجی ارائه کند و در صورت نیاز با تامین قطعات کمیاب سانروف خودروها نیاز افراد را به خوبی برطرف نماید.

تعمیر و تعویض انواع شیشه سانروف

تعمیر و تعویض شیشه سانروف یکی از نیازهای متداول خودروها می‌باشد؛ بنابراین ما این خدمات را به طور ویژه ای ارائه داده‌ایم و با کیفیت‌ترین شیشه‌های سکوریت سانروف را وارد و قابل عرضه کرده‌ایم. مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره خدمات تعمیر انواع سانروف و همچنین خرید لوازم یدکی با شماره  09126664996تماس بگیرند تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایند.

تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت

قیمت تعمیر انواع سانروف

به طور کلی هزینه تمام شده تعمیرات سانروف بستگی به مشکلات بوجود آمده آن دارد و برای تعیین نرخ دقیق لازم است تا تکنسین‌های متخصص این حوزه پس از بررسی دقیق خودرو و عیب یابی هزینه معین تعمیرات آن را به افراد گزارش دهند. اما به طور کلی مجموعه اتو یدک امکان تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت را برای مشتریان فراهم کرده است تا بدیل وسیله بتواند بهترین خدمات را با نرخ مناسبی ارائه دهد.

خرید سانروف و قطعات مربوط به آن

شما همچنان می‌توانید برای سفارش انواع سانروف و لوازم یدکی مربوط به آن در تهران یا شهرستان‌ها از طریق مجموعه ما اقدام کنید و هرآنچه نیاز دارید را به سادگی و با ارسال فوری درب منزلتان دریافت نمایید. این مجموعه علاوه بر تعمیر سانروف خودروهای مختلف اقدام به پوشش دهی سایر مناطق ایران با فروش و عرضه انواع قطعات یدکی خودروهای وارداتی نموده است.

حال شما می‌توانید علاوه بر استفاده از خدمات تعمیر فوری انواع سانروف، این محصول را نیز سفارش دهید و از طریق ما با تضمین کیفیت کالا خریداری کنید. فروش و تعمیر سانروف شامل تمامی مدل‌های خودرو و انواع مختلف سانروف با بالاترین تنوع می‌باشد.

مشکلات رایج در سانروف انواع خودروها

به طور کلی ساندروف‌ها می‌توانند دچار مشکلات متعددی شوند در این بخش به چندین مورد از خرابی‌های متداول در این قسمت از خودرو اشاره خواهیم کرد. در صورتی که شاهد هر یک از این مشکلات بودید باید سریعا برای تعمیر انواع سانروف از طریق تکنسین‌های حرفه‌ای اقدام کنید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

تعمیر و تعویض انواع شیشه سانروف

1. شکستگی شیشه سانروف:

به طور کلی شیشه‌های سانروف باید از جنس سکوریت و مقاوم در برابر شکستگی باشد اما این به آن معنا نیست که شیشه سانروف به طور کامل نشکن است. در صورتی که این بخش از کیفیت و مقاومت کافی برخوردار نباشد، ممکن است در اثر برخورد جسم سخت و یا افتادن اشیا آسیب ببیند. در این موقعیت باید برای جایگزینی بخش شکسته شده با یک شیشه نو اقدامات لازم را انجام داد.

2. خراب شدن موتور سانروف:

در حال حاضر برخلاف مدل‌های قدیمی کارکرد سانروف از حالت فیزیکی خارج شده است و به وسیله یک موتور هوشمند و دکمه به سادگی باز و بسته می‌شود. به این صورت یک مجموعه الکترونیک این فرایند را ممکن می‌کنند و همین عامل باعث شده تا خراب شدن موتور سانروف یا سیستم برق رسانی آن یکی از رایج‌ترین مشکلات این بخش باشد.

عوامل مختلفی می‌توانند زمینه ساز این مشکل باشند که عیب یابی درست می‌تواند از وارد شدن هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند. شما می‌‌توانید برای تعمیر فوری سانروف با بهترین قیمت از طریق اتو یدک اقدام کنید و با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

3.خراب شدن کابل یا مسیر سانروف

سانروف بوسیله سیستم کابلی و مسیر موتور قابل حرکت است. در صورتی که هر یک از این بخش‌ها دچار مشکل شوند، این بخش عملا بدون استفاده خواهد بود و فرایند باز و بسته شونده آن عمل نخواهد کرد. در نتیجه می‌توان برای تعمیر انواع سانروف، بخش آسیب دیده را به سادگی جایگزین کرد.

4. نشتی سانروف

از آنجایی که سانروف نوعی پنجره سقفی محسوب می‌شود باید نقش عایق را برای روزهای بارانی یا برفی نیز به خوبی ایفا کند. در غیر این صورت وزش باد و یا بارش باران فضای داخلی خودرو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نشتی سانروف یکی از موارد متداولی است که افراد برای تعمیرات آن مراجعه می‌کنند.

در صورتی که زه کشی‌های اطراف این قسمت خراب یا مسدود شوند، آب به داخل نشت می‌کند و باید برای تعمیر و سرویس انواع سانروف به تعمیرکار متخصص مراجعه کرد.

انواع سانروف خودرو

سانروف خودروها می‌توانند در انواع مختلفی باشند که سیستم هر یک از آنها تا حدودی با دیگر مدل‌ها متفاوت است. برخی از متداول‌ترین مدل‌های ساندروف شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سانروف پاپ آپ: در این مدل دریچه به سمت بالا و به صورت دستی باز و بسته می‌شود.
  • سانروف پنوماتیک: این مدل از سانروف‌ها در خودروهای جدید و لوکس بیشتر دیده می‌شود و از دو پنل شیشه‌ای تشکیل شده است. هر کدام از این پنجره‌ها می‌توانند به صورت جداگانه حرکت کنند.
  • سانروف اسپویلر: این نوع از پنل‌ها برای ماشین‌های کوچک کاربرد بیشتری دارد. پس از باز شدن سانروف بخشی از آن به قسمت بالایی سقف حرکت می‌کند.
  • سانروف داخلی: این نوه از پنل‌ها به صورت توکار هستند و در زمان باز شدن سانروف بخشی از شیشه داخل ضخامت سقف می‌رود.

برای تعمیر انواع سانروف‌ خودرو می‌توانید به سادگی از طریق اتو یدک اقدام کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت تعمیر و یا تعویض بخش‌هاس سانروف را انجام دهید.

سوالات متداول:

تعویض یا تعمیر انواع سانروف چقدر زمان می‌برد؟

این مورد می‌تواند بستگی به مشکلات ایجاد شده در سانروف خودروی شما داشته باشد. اما به طور میانگین کارشناسان تیم ما می‌توانند در 30 تا 45 دقیقه مشکل این قسمت از خودروی شما را عیب یابی و برطرف نمایند.

از کجا می‌توان سانروف انواع خودروها را تعمیر کرد؟

اتو یدک یکی از مراکزی است که علاوه بر فروش قطعات یدکی خودروهای خارجی می‌تواند بخش‌هایی از جمله سانروف را نیز تعمیر نمایند در نتیجه شما می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

عمومی #تعمیر انواع سانروف  
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270