Loading...
لوازم یدکی ریسپکت| خرید قطعات ریسپکت پرایم
سه شنبه 02 اسفند 1401 اتو یدک 7377 0

لوازم یدکی ریسپکت| خرید قطعات ریسپکت پرایم

فروش لوازم یدکی ریسپکت پرام از شرکت بهمن موتور، عرضه قطعات یدکی ریسپکت، فروش قطعات خودروی Cowin Xuandu

خودروی ریسپکت با نام اصلی Cowin Xuandu یکی از ماشین‌های جدید است که توسط شرکت بهمن موتور در حال عرضه است. این شرکت توانسته در حال حاضر با خودروی زیبا و جذابی نظیر ریسپکت به بازار خودروهای سدان جدید گزینه‌ای مطلوب را معرفی کند. شرکت‌ اصلی سازنده این خودرو چری است که توانسته با همکاری سایر برندهای خودروسازی خودروهای جدیدی را تولید کند. حال پیشبینی می‌شود که این خودرو با فروش خوبی مواجه شود و قرار است بیشتر شاهد حضور آن در خیابان‌ها باشیم. بنابراین بحث تهیه لوازم یدکی ریسکپ موردی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

آیا لوازم یدکی ریسپکت در ایران موجود خواهد شد؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد در زمان خرید خودرو تهیه لوازم یدکی مربوط به آن و پشتیبانی از تعمیرات در آینده است. زیرا ممکن است شما خودرویی را خریداری کنید اما در زمان نیاز دسترسی به بحث تعمیرات آن نداشته باشید. این مسئله می‌تواند معضلات زیادی را بوجود بیاورد و باعث شود تا متحمل خسارت‌های زیادی شوید. در نتیجه افراد قبل از خرید این خودرو می‌پرسند "آیا لازم یدکی ریسپکت در کشور موجود خواهد بود؟"

برای این منظور ما به شما مجموعه‌ای را معرفی خواهیم کرد که می‌تواند خیال شما را از بابت تامین قطعات ریسپکت پرایم راحت کند.

فروش لوازم یدکی خودروی ریسپکت

اتو یدک، مرکز فروش لوازم یدکی خودروهای چینی:

امروزه شاهد واردات و عرضه خودروهای چینی به واسطه‌ی مجموعه‌های مونتاژ کننده داخلی هستیم. این مسئله می‌تواند نیاز افراد به قطعات این خودروها را بیشتر کند. بنابراین مجموعه اتو یدک که یکی از شرکت‌های واردکننده قطعات خودرو در ایران است، اقدام به تامین قطعات ماشین‌های خارجی، و همچنین پوشش دهی ده‌ها و مدل و برند نموده است.

حال شما می‌توانید قطعات مربوط به برند‌های چینی از جمله چری، جک، دانگ فنگ، جیلی، چانگان و... را از طریق ما خریداری کنید و به لوازم یدکی خودروهای وارداتی نظیر لاماری ایما، تیگو، آریزو، فونیکس و ... نیز دست پیدا کنید. برای ارتباط با مجموعه ما کافی است تا با شماره تلفن  02122230593 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چه قطعاتی از ریسپکت را می‌توان بوسیله اتو یدک سفارش داد؟

افراد گروه ما سعی کرده‌اند تا کامل‌ترین مجموعه از قطعات یدکی ریسپکت پرایم را برای مشتریان گردآوری و قابل عرضه کنند بدین صورت افراد به تمامی لوازم یدکی مورد نیاز و مصرفی دسترسی خواهند داشت. برای سهولت کار لوازم یدکی خودروی ریسپکت از بهمن موتور را در دسته بندی‌هایی زیر معرفی کرده‌ایم:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و دریافت استعلام از قطعات موجود کافی از با ما تماس بگیرید تا اطلاعات محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن بدست بیاورید.

فروش قطعات خودروی ریسپکت بهمن موتور در تهران

در حال حاضر اتو یدک می‌تواند با استفاده از قابلیت فروش غیر حضوری قطعات، لوازم یدکی ریسپکت را به شرق، غرب، شمال و سایر نواحی استان تهران ارسال کند. همچنین این مجموعه برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان اقدام به تضمین اصالت کالا نموده است تا خیال افراد را از بابت فروش محصولات با کیفیت و اورجینال آسوده کند.

در نتیجه شما می‌توانید به سادگی و تنها از طریق تماس با شماره تلفن  02122230593 سفارش خود را ثبت کنید.

عرضه قطعات یدکی ریسپکت پرایم به شهرستان‌ها با ارسال فوری

اتو یدک برای پوشش دهی گسترده‌تر تمامی مناطق ایران اقدام به ارسال قطعات به شهرستان‌ها با ارسال فوری کرده است در نتیجه علی رقم تمامی کمبود‌های لوازم یدکی در شهرهای کوچک و استان‌ها کشور؛ افراد می‌توانند با ما تماس بگیرند و پس از دریافت مشاوره سفارش خود را کارشناسان ما بدهند. در نهایت افراد لوازم یدکی ریسپکت و یا ده‌ها خودروی خارجی دیگر را در سریع زمان ممکن درب منزل تحویل خواهند گرفت.

عرضه قطعات ریسپکت پرایم بهمن موتور

نحوه ثبت سفارش و خرید قطعات ریسپکت

برای سفارش لوازم یدکی خودروی ریسپکت پرایم از بهمن موتور لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  02122230593 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

 فروش ویژه قطعات جلوبندی ریسکپت

قطعات جلوبندی شامل بخش‌هایمهم و حیاتی از جمله سیبک، میل تعادل، رام، فنر، کمک فنر، اکسل و.. می‌باشد. این قطعات نقش مهمی را در عملکرد خودرو برعهده دارند در نتیجه بهتر است برای خرید بخش‌های جلوبندی خودروی ریسپکت از طریق مراکز قابل اعتماد و با سابقه نظیر اتو یدک اقدام کنید.

تهیه لوازم یدکی بدنه خودروی ریسکپت پرایم

قطعات بدنه بخش‌هایی هستند که عموما در برخورد با سطوح و یا تصادفات، آسیب پذیری بالایی دارند. در نتیجه اگر قصد تهیه این بخش‌ها را دارید باید از طریق مرکزی با بالاترین تنوع قطعات از لحاظ رنگ و مدل وارد عمل شوید. اتو یدک می‌تواند بخش‌های لازم و ضروری خودرو نظیر موارد زیر ر در اختیار مشتریان قرار دهد:

  • آیینه بغل
  • درب
  • کاپوت
  • گلگیر
  • رینگ و لاستیک
  • چراغ‌های عقب و جلو
  • سپر پشت و جلو

برای اطلاع از موجودی دقیق‌ قطعات بدنه و لوازم یدکی ریسپکت با ما از طریق شماره  02122230593 تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاع از موجودی‌های مجموعه از جزئیات و نحوه سفارش نیز مطلع شوید.

فروش قطعات چری  Cowin Xuandu

قیمت لوازم یدکی ریسپکت چقدر است؟

در حال حاضر به دلیل عرضه تازه این خودرو در بازار نمی‌توان قیمت دقیقی را برای قطعات یدکی خودروی ریسپکت ارائه داد. نوسانات قیمت ارز و وارداتی بودن این لوازم نیز باعث ایجاد بی ثباتی در قیمت گذاری آن می‌شود. در نتیجه به شما توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت خرید لوازم یدکی ریسپکت از گروه بهمن موتور، با اتو یدک تماس بگیرید تا از بروزترین موجودی‌های مجموعه و تعرفه‌های آن باخبر شوید.

 البته موردی که می‌توانید درباره آن مطمئن باشید خریدی بصرفه‌تر از طریق اتو یدک است. زیرا مجموعه ما با واردات و عرضه مستقیم کالا باعث شده تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند و افراد بتوانند از خرید کالای اورجینال و با قیمتی مناسب رضایت داشته باشند.

سوالات متداول:

آیا قطعات یدکی Cowin Xuandu در ایران موجود است؟

بله خوشبختانه اتو یدک که یکی از تامین کنندگان اصلی لوازم یدکی خودروهای چینی و وارداتی می‌باشد، تهیه و عرضه قطعات این خودرو را برعهده گرفته است و شما از طریق تماس با مجموعه می‌توانید قطعات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خودروی ریسپکت ساخت کدام کشور است؟

این خودرو ساخته و طراحی شرکت خودروسازی چینی "cowin" است که یکی از زیر مجموعه‌های برند چری می‌باشد. این خودرو اخیرا با همکاری شرکت‌های مونتاژ کننده ایرانی وارد بازار ما شده است.

عمومی #لوازم یدکی ریسپکت 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270