Loading...
لوازم یدکی تیگو 5|قطعات یدکی چری TIGGO 5
دوشنبه 10 بهمن 1401 اتو یدک 578 0

لوازم یدکی تیگو 5|قطعات یدکی چری TIGGO 5

فروش لوازم یدکی تیگو 5، خرید قطعات اورجینال چری تیگو 5 (Chery Tiggo 5) در سراسر ایران با ارسال فوری

 

با همکاری گسترده‌تر شرکت‌های ایرانی با برندهای خودروسازی چینی در سال‌های اخیر، شاهد فروش بیشتر انواع ماشین‌ها از جمله جک، جیلی، دانگ فنگ، چری و... بوده‌ایم. خودروی چری تیگو 5 در سال 1395 توسط شرکت مدیران خودرو و به صورت مونتاژی به بازار کشور معرفی و از آن زمان با استقبال خوبی رو به رو شد.

 دلیل اصلی این موضوع امکانات متنوع این خودور، قابلیت دستیابی به قطعات یدکی و همچنین تعمیرات کم هزینه‌تر آن بود. اگر شما نیز به دنبال قطعات انواع تیپ‌های این خودرو و لوازم یدکی تیگو 5 هستید، در ادامه با این محتوا از وبلاگ اتو یدک با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش قطعات تیگو 5

زمانی که افراد قصد تعویض قطعات خودرو را دارند بهترین گزینه برای این کار مراجعه به نمایندگی‌های اصلی است. متاسفانه در سال‌های اخیر با فراگیرتر شدن قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار به سختی می‌توان لوازم یدکی مناسب را تهیه کرد و این فرایند نیازمند صرف زمان برای پیدا کردن مراکز قابل اعتماد است. اما خرید از نمایندگی‌ فروش قطعات تیگو 5، میانبری برای تهیه انواع کالای خودرو با بهترین درجه کیفی است.

مجموعه اتو یدک با سال‌ها سابقه در این زمینه و عرضه قطعات اورجینال خودروهای خارجی و چینی نظیر تیگو، سعی داشته تا با تسریع روند خرید به مشتریان خدمات برتری را در این زمینه ارائه دهد. بنابراین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به طور مستقیم از طریق شماره  09126664996 با مجموعه ما تماس بگیرید.

 لوازم یدکی تیگو 5

قطعات یدکی تیگو ۵ شرکتی

متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مراکز فروش قطعات یدکی یا تعمیرکاران اقدام به استفاده از قطعات با طول عمر کوتاه و بهروری پایین می‌کنند. این مسئله می‌تواند  خسارات زیادی را برای فرد ایجاد کند و علاوه بر صرف هزینه و زمان آن‌ها، به سایر قطعات خودرو نیز آسیب‌هایی را در طولانی مدت وارد کند. این مسئله تنها با تهیه قطعات از یک مجموعه یا فرد قابل اعتماد برطرف ‌می شود.

از دیگر راهکارهای حفظ عملکرد و افزایش بازدهی قطعات خودرو، خرید قطعات یدکی شرکتی و اورجینال است. در حال حاضر شرکت‌های معتبر و تولید کنندگان قطعات اصلی بهترین گزینه‌ها برای خرید لوازم یدکی تیگو 5 محسوب می‌شوند.

مجموعه اتو یدک به عنوان یکی از شرکت‌های وارد کننده قطعات چری و ده‌ها برند خارجی دیگر، بهترین قطعات را برای مشتریان جمع ‌آوری و آماده عرضه کرده است.

لوازم یدکی چری تیگو 5 در تهران

از آنجایی که تیگو 5 یکی از خودروهای شناخته شده در ایران است و توسط یک مجموعه داخلی مونتاژ می‌شود، خرید قطعات آن به دشواری برندهایی نظیر تویوتا، میتسوبیشی و... نیست. اما در همین زمان نیز افراد باید نسبت به کالاهای "های کپی" و یا قطعات فروخته شده دست دوم به جای نو، بسیار حساس و هوشیار باشند.

به طور کلی اگر قیمت قطعه‌ای به شکل نامعقولی پایین‌تر یا بسیار گران‌تر از متوسط بازار بود، باید به اصالت آن شک کرد. اتو یدک می‌تواند به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین گروه‌های فروش لوازم یدکی تیگو 5 در تهران این راه را برای شما ساده‌تر کند تا بتوانید با صرف هزینه‌ای مناسب، قطعات تضمین شده را از این طریق خریداری کنید.

 

مطالب مرتبط دیگر را بخوانید

 

 

فروش قطعات یدکی چری تیگو برای شهرستانها

برخی اوقات تهیه قطعات خودروهای خاص و یا بخش‌های تخصصی‌ ماشین سخت‌تر می‌شود. همین مسئله دسترسی برخی از افراد به قطعات اورجینال در شهرستان‌ها را دشوار می‌کند. در نتیجه اتو یدک برای پوشش دهی و خدمات رسانی به سراسر ایران اقدام به راه اندازی قابلیت "ارسال فوری" کرده است. در این صورت برای بسیاری از مناطق کشور از جمله تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و.. کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با کارشناسان ما می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید و هر آنچه نیاز دارید را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش قطعات یدکی چری تیگو 5

لیست قیمت لوازم یدکی تیگو 5

یکی از نکات مثبتی که درباره خودروهای چینی و مونتاژی وجود دارد، قیمت مناسب‌تر قطعات یدکی آنها نسبت به سایر برندهای خارجی است. هرچند که لوازم یدکی چری تیگو 5 به صورت وارداتی و کاملا اورجینال توسط مجموعه اتو یدک تامین می‌شود و این مسئله تا حدود زیادی بستگی به نرخ ارز دارد. در نتیجه به دلیل عدم ثبات بازار و همچنین تنوع بالای تمامی قطعات نمی‌توان بازاه قیمتی دقیقی در وبسایت ارائه کرد.

البته نکته‌ای که در زمینه تعرفه‌های مجموعه اتو یدک نسبت به سایر فروشندگان قابل اشاره است، بازه قیمتی به صرفه‌تر برای مشتران به دلیل واردات مستقیم و حذف واسطه‌ها با عرضه مستقیم محصول است. به همین دلیل افراد می‌توانند خریدی اقتصادی از این طریق داشته باشند.

پیشنهاد ما برای شما جهت اطلاع از جزئیات دقیق محصول و همچنین تعرفه‌های بروز، تماس با مجموعه ما و کسب اطلاعات بیشتر در کوتاه‌ترین زمان است.

چه قطعاتی از چری تیگو 5 را می‌توان از اتو یدک خرید؟

این مجموعه طی سال‌ها تلاش سعی کرده تا بهترین و متنوع‌ترین اقلام مصرفی خودروها را گردآوری کند تا مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتیجه برساند. دسته بندی لوازم یدکی تیگو 5 شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سیستم برق رسانی خودرو
  • بخش‌های موتور تیگو 5
  • سیستم تعلیق TIGGO 5
  • قطعات جلوبندی
  • لوازم یدکی بدنه چری تیگو 5
  • سیستم خنک کننده ماشین
  • و...

قطعات گیربکس تیگو 5

گیربکس یا جعبه دنده یکی از بخش‌های خودرو است که وظیفه حرکت، انتقال نیرو در چرخ‌ها و همچنین تغییر سرکت موتور را برعهده دارد. این بخش شامل قطعات مختلفی شامل محور کلاچ، محور کمکی، یاتاقان، چرخ دهنده‌ها و... است. به همین دلیل در صورت بروز کوچکترین مشکل و آسیب در هر یک از این بخش‌ها عملکرد ماشین دچار خطا می‌شود و حتما باید نسبت به تعویض و تعمیر بخش‌های آسیب دیده اقدام کرد.

اگر شما نیز به دنبال قطعات گیربکس تیگو 5 هستید، می‌توانید با مشاوران ما از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید و موجودی و قیمت‌های جدید را استعلام کنید.

فروش ویژه لوازم یدکی چری تیگو 5

قیمت شیشه جلو چری تیگو 5

قطعات بدنه خودرو و بخش‌هایی همچون شیشه جلو یا عقب چری تیگو 5 از مواردی هستند که باید در زمان خرید حتما به کیفیت قطعه و سازگاری آن با مدل خودرو دقت داشته باشید. در صورتی که این بخش‌ها از استانداردهای کیفیتی برخوردار نباشند، با وارد شدن کوچک‌ترین آسیبی، خسارات‌های بزرگی به جای می‌گذارند.

برای خرید انواع قطعات بدنه و لوازم یدکی تیگو 5، می‌توانید از تنوع بالای قطعات موجود در اتو یدک استفاده کنید و کالاهایی همچون آیینه بغل، سپر، چراغ جلو و عقب تیگو 5 و بسیاری بخش‌های دیگر را به ساده‌ترین شکل ممکن از طریق مجموعه تهیه کنید.

قیمت رادیاتور چری تیگو 5

رادیاتور کولر یکی از بخش‌های مهم در خودرو است که در عملکرد موتور تاثیرگذار است. این بخش ممکن است در اثر استهلاک یا مرور زمان فرسوده شود و نیاز به تعویض آن وجود داشته باشد در نتیجه شما می‌توانید برای خرید این قطعه از طریق گروه ما اقدام کنید تا در فروش ویژه فروش رادیاتور چری تیگو 5 آن را با قیمت بصرفه‌ای خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه این محصول و نحوه خرید لوازم یدکی چری تیگو 5 با ما تماس بگیرید تا محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمتی استثنایی خریداری کنید.

سوالات متداول:

قطعات و لوازم یدکی تیگو 5 و سایر خودروهای چری را از کجا میتوان خرید؟

خوشبختانه قطعات اورجینال و اصلی این خودرو را میتوان از طریق مجموعه اتو یدک و تماس با کارشناسان فروش تهیه کرد. ضمن اینکه ارسال فوری لوازم یدکی برای تهران و تمامی شهرستان‌ها امکان پذیر است.

چری تیگو ساخت کدام کشور است؟

چری تیگو 5 یکی از خودروهای چینی است که توسط مجموعه‌ای ایرانی مدیران خودرو با مدل‌های سال 97 تا 1400، در کشور مونتاژ و عرضه می‌شود.

آیا لوازم یدکی تیگو 5 در اتو یدک اورجینال است؟

بله مجموعه اتو یدک در همین راستا به خریداران ضمانت اصالت کالا می‌دهد و خریدارن می‌توانند مطمئن باشند تمامی قطعات یدکی عرضه شده در اتو یدک دارای استاندارهای جهانی و از معتبرترین برندهای خارجی هستند.

عمومی #لوازم یدکی تیگو 5 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270