Loading...
لوازم یدکی‌ تویوتا کمری|فروش قطعات انواع سری‌های کمری
جمعه 05 اسفند 1401 اتو یدک 492 0

لوازم یدکی‌ تویوتا کمری|فروش قطعات انواع سری‌های کمری

فروش لوازم یدکی تویوتا کمری، عرضه قطعات اورجینال انواع سری و مدل‌های کمری با ارسال فوری برای سراسر ایران

تویوتا کمری یکی خودروهای محبوب و سدان از این برند است که اولین سری ساخت آن، در سال 1982 بود. تا به امروز 10 نسل مختلف از این ماشین به فروش رسیده است که توانسته در ایران نیز طرفداران زیادی را به  خود جذب نماید. به همین دلیل تهیه لوازم یدکی تویوتا کمری برای مشتریان حائز اهمیت است. در این محتوا شما را با مراکز فروش قطعات اورجینال تویوتا کمری آشنا می‌کنیم و بهترین راهکار برای تهیه آن را خواهیم گفت.

نمایندگی لوازم یدکی تویوتا با فروش غیر حضوری

بسیاری از افراد در سراسر ایران قصد تهیه لوازم مربوط به خودروهای خارجی نظیر تویوتا را دارند. اما با وجود محدود شدن فعالیت رسمی این برندها در داخل کشور چگونه می‌توان قطعات اورجینال را خریداری کرد؟ برای این منظور ما به شما مجموعه پرسابقه "اتو یدک" را معرفی می‌کنیم. این شرکت با واردات و عرضه مستقیم قطعات یدکی توانسته به اعتبار خوبی در این زمینه برسد و علاوه بر تامین لوازم یدکی تویوتا کمری، قطعات مربوز به ده‌ها مدل و برند دیگر را نیز به فروش برساند.

حال شما می‌توانید به وسیله استفاده از امکان فروش غیر حضوری با مجموعه ما از طریق شماره تلفن  09126664996تماس گرفته و ضمن ارتباط با کارشناسان ما، پس از دریافت مشاوره سفارش خود را ثبت نمایید.

لوازن یدکی تویوتا کمری

قطعات چه خودروهای دیگری از برند تویوتا را می‌توان از طریق اتو یدک سفارش داد؟

در حال حاضر پوشش دهی قطعات خودروها شامل مدل‌های بسیاری می‌شود و با برنامه ریزی دقیق سعی شده تا بتوان به بهترین شکل نیاز بازار را تامین کرد. در نتیجه شما می‌توانید لوازم یدکی قدیمی‌ترین مدل‌های خودرو و جدیدترین‌ها را از طریق ما سفارش دهید و کالای با کیفیت و اصلی را با ضمانت اصالت کالا تحویل بگیرید. برخی از مدل‌های موجود از تویوتا شامل موارد زیر است:

علاوه بر لوازم یدکی خودروهای تویوتا شما می‌توانید قطعات برندهایی نظیر چانگان، دانگ فنگ، چری، مزدا، هیوندای، رنو، کیا و ... را نیز از طریق ما سفارش دهید.

 فروش قطعات تویوتا کمری تهران

قطعات تویوتا یکی از پردرخواست‌ترین موارد در بین مشتریان ما می‌باشد. اگر ساکن شرق، غرب، شمال و سایر مناطق تهران هستید و قصد خرید لوازم مربوط به این مدل را دارید، می‌توانید از طریق مجموعه اتو یدک اقدام کرده و خریدی امن داشته باشید. بهترین راه برای تهیه قطعات اورجینال و با کیفیت خودروهای خارجی اقدام از طریق مراکز معتبر و فروشگاه‌های پرسابقه است.

عرضه لوازم یدکی اصلی تویوتا کمری در شهرستان‌ها با ارسال فوری

از آنجایی که دستیابی به کالای باکیفیت یا قطعات تخصصی در برخی شهرستان‌ها ممکن است دشوار باشد، گروه ما امکان ارسال فوری را برای پوشش دهی محدوده خدماتی گسترده‌تر راه اندازی کرده است. در نتیجه حال افراد از سراسر کشور می‌توانند با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرند و سفارش خود را از طریق کارشناسان ما ثبت کنند. به این صورت می‌توانید پس از ارائه اطلاعات و تکمیل روند خرید، قطعات مورد نیاز خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

عرضه قطعات اورجینال تویوتا کمری

قطعات کدام یک از نسل و سری‌های کمری را می‌توان از اتو یدک خرید؟

همانطور که شاره کردیم، ساخت اولین سری از کمری در سال 1982 آغاز شد و در طی زمان 10 نسل مختلف با خصوصیات فنی و ظاهری متفاوتی وارد بازارهای بین المللی شدند. این سری‌ها از جمله کمری XSE, GL, LX,DX, XSE V6,SE, LE,XLE و Hybrid بودند. اما ورود جدی تر تویوتا کمری به بازارهای ایران مربوط به سال 1390 می‌شود. بنابراین در حال حاضر ما می‌توانیم ارائه دهنده قطعات کمری در سری‌های زیر در بازار باشیم:

نسل پنج تویوتا کمری: 2002 تا 2006

نسل ششم تویوتا کمری: 2007 تا 2011

نسل هفتم تویوتا کمر: 2012 تا 2017

لوازم یدکی تویوتا کمری برای تمامی این مدل‌ها از اتو یدک قابل تهیه است و شما می‌توانید برای استعلام موجودی های مجموعه به صورت دقیق‌تر با شماره تلفن مجموعه ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روش ثبت سفارش قطعات تویوتا کمری

برای سفارش لوازم یدکی تویوتا کمری لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و مشخصات محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

چه بخش‌هایی از لوازم یدکی تویوتا کمری را می‌توان سفارش داد؟

در حال حاضر بسیاری از لوازم یدکی کمری از طریق اتو یدک قابل سفارش است و این مجموعه سعی کرده تا بالاترین تنوع از قطعات با کیفیت را برای مشتریان گردآوری کند. به طور کلی حال مشتریان می‌توانند بسیاری از بخش‌های مهم، کمیاب  و پرمصرف را از گروه ما سفارش دهند و خریدی رضایت بخش را تجربه کنند. دسته بندی قطعات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

فروش قطعات انواع مدل‌های تویوتا کمری

قیمت قطعات بدنه تویوتا کمری چقدر است؟

قطعات بدنه از مورد نیازترین بخش‌های مربوط به خودرو بشمار می‌آید. این قسمت‌ها شامل چراغ‌های جلو و عقب کمری، آیینه بغل، سپر پشت و جلو، کاپوت، گلگیر، رینگ و لاستیک و... می‌باشد. برای خرید هر یک از این بخش‌ها باید به مواردی نظیر کیفیت، رنگ، و مطابقت آن با مدل خودرو توجه داشته باشید. در این زمینه اتو یدک با دارا بودن بالاترین تنوع قطعات بدنه می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد.

نحوه خرید قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق کمری

قطعات جلوبندی شامل بخش‌های حساسی هستند که به هدایت خودرو و همچنین راندمان آن کمک می‌کنند. این قسمت‌ها نظیر سیبک، رام، میل موجگیر، فنر، کمک فنر و... می‌باشد. برای خرید هر یک از قطعات جلوبندی تویوتا کمری باید به خاطر داشته باشید که قطعات اورجینال می‌توانند بازدهی چند برابری داشته باشند و عمر مفید سایر بخش‌ها را نیز افزایش دهند. اگر قصد دارید بهترین را برای خودوری خود تهیه کنید با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا از مزایایی همچون تضمین اصالت کالا و همچنین ارسال فوری نیز بهره مند شوید.

آیا لوازم مصرفی و قطعات پرکاربرد تویوتا کمری در ایران موجود است؟

لاستیک تایر، واشر سرسیلندر، دیسک و صفحه کلاچ، تسمه تایم، شمع، رادیاتور، لنت ترمز و... ازجمله قطعات پرمصرف و مورد نیاز هر ماشینی هستند. در نتیجه لازم است تا حتی از موجودی این قطعات در بازار مطلع شوید تا در آینده دچار خسارت نشوید.

مجموعه اتو یدک یکی از تامین کننده لوازم یدکی تویوتا کمری و قطعات پرکاربرد آن است. در نتیجه اگر نیاز به هر قطعه‌ای داشتید، می‌توانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان، سفارش خودتان را ثبت کنید. برخی از قطعات کاربردی خودرو شامل موارد زیر می‌باشد:

  • فیلتر هوا
  • لنت ترمز
  • سنسور سرعت چرخ
  • فیلتر کابین
  • میل موجگیر
  • سیبک
  • بوش طبق
  • کمک فنر
  • شمع و وایر
  • سنسور اکسیژن
  • باتری
  • دینام

سوالات متداول:

لوازم یدکی اورجینال و اصلی تویوتا کمری را باید از کجا خرید؟

در حال حاضر برای دسترسی به قطعات یدکی اورجینال خودروهای وارداتی نظیر کمری می‌توانید از طریق مجموعه اتو یدک اقدام کند. اگر به دنبال لوازم یدکی تویوتا کمری در تهران یا مناطق ایران هستید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 آیا لوازم یدکی تویوتا کمری قابلیت تعویض با لوازم یدکی سایر برندها را دارند؟
 بله، لوازم یدکی کمری با برخی از قطعات دیگر برندها قابل تعویض هستند، اما بهتر است از لوازم یدکی اصلی تویوتا استفاده کنید. برای تهیه قطعات استاندارد و مورد تهیه برند تویوتا بهتر است با مجموعه ما در ارتباط باشید.

قطعات تویوتا #لوازم یدکی تویوتا کمری 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270