Loading...
لوازم یدکی هیوندای ix55 | فروش قطعات وراکروز
سه شنبه 22 فروردین 1402 اتو یدک 533 0

لوازم یدکی هیوندای ix55 | فروش قطعات وراکروز

فروش لوازم یدکی هیوندای ix55، عرضه قطعات هیوندای وراکروز، فروش قطعات اصلی Hyundai Veracruz در سراسر ایران

هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز در 2007 تولید شد و در طی سال‌های 2010 تا 2013 به بازار ایران وارد، و پس از ممنوعیت واردات خودروهای لوکس عرضه آن متوقف شد. خصوصیاتی مثل کابین جادار، مشخصات فنی مطلوب و همچنین امکانات متنوع باعث شد تا هیوندای ix55 فروش خوبی در کشور پیدا کند و همچنان نیز بسیاری از افراد در حال استفاده از آن هستند.

به همین خاطر در این محتوا از وبلاگ اتو یدک به بررسی نحوه خرید لوازم یدکی هیوندای ix55 و همچنین قیمت قطعات اورجینال وراکروز خواهیم پرداخت.

فروش لوازم یدکی هیوندای ix 55

نمایندگی فروش قطعات هیوندای وراکروز

در سال‌های اخیر با محدود شدن فعالیت خودروسازهای خارجی در ایران و همچنین واردات گسترده‌تر قطعات چینی، بسیاری از افراد با مشکل پیدا کردن لوازم یدکی اورجینال و اصلی مواجه شدند. متاسفانه در حال حاضر نیز بسیاری از نمایندگی‌های رسمی برند‌های خارجی نظیر هیوندای یا تویوتا به طور رسمی در کشور فعالیتی ندارند.

در نتیجه اگر شما نیز به دنبال قطعات باکیفیت این خودروها هستید، هوشمندانه‌ترین راهکار استفاده از خدمات واردکنندگان لوازم یدکی است. طی سال‌های اخیر مجموعه وارد کننده "اتو یدک" تصمیم به عرضه لوازم یدکی هیوندای ix55 و سایر خودروهای این برند گرفته است تا به عنوان نمایندگی فروش قطعات هیوندای بتواند سهم خود را در تامین محصولات مورد نیاز این خودرو ادا کند.

در صورتی که به دنبال قطعات هیوندای وراکروز یا سایر خودروهای این برند هستید، با شماره  09126664996 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

لوازم یدکی وراکروز در تهران

به دلیل افزایش فروش قطعات چینی بی کیفیت و یا فیک در بازار، پیدا کردن لوازم یدکی اورجینال و پربازده نیازمند صرف وقت و انرژی بسیاری است. به همین خاطر افراد باید در هنگام خرید هوشیارانه عمل کنند و تنها از مراکز معتبر و با سابقه اقلام مورد نیاز را تهیه نمایند. اگر ساکن شرق، غرب، شمال و جنوب تهران هستید، می‌توانید تنها ضمن برقراری  تماس با اتو یدک و دریافت مشاوره رایگان هرآنچه نیاز دارید را به سادگی تهیه نمایید. مزایایی از جمله ارسال فوری قطعات و همچنین تضمین اصالت کالا از جمله مواردی هستند که اتو یدک برای راحت کردن خیال مشتریان، در اختیار آنان قرار می‌دهد.

فروش لوازم یدکی هیوندای ix55

با پایان گرفتن تولید جهانی  ix55 در سال 2012 قطعات این خودرو کمیاب‌تر از پیش شد. اما از آنجایی که این ماشین جز مدل‌های پرفروش و محبوب در ایران بوده، بسیاری از افراد در حال استفاده از آن هستند و فروش آن به صورت دست دوم، همچنان نیز خواهان زیادی دارد. در نتیجه بحث تامین قطعات وراکروز ممکن است کمی نگران کننده به نظر برسد.

 اتو یدک همواره سعی کرده تا با پوشش دهی و تامین قطعات خودروهای خارجی، مدل‌های جدید و قدیمی و لوازم کمیاب؛ از دغدغه افراد برای خرید کم کند و با صرفه جویی در زمان و انرژی آنها خریدی مطمئن و رضایت‌بخش را به همراه داشته باشد. هم اکنون شما می‌توانید بسیاری از بخش‌ها و قطعات مربوط به دسته‌بندی‌های زیر را از اتو یدک به سادگی تهیه کنید:

  • قطعات بدنه (کاپوت، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر،سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

برای استعلام قطعات موجودی و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید با مجموعه ما از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید.

قطعات یدکی هیوندای وراکروز

لیست قیمت لوازم یدکی هیوندای ix55

از آنجایی که بسیاری از قطعات عرضه شده در اتو یدک به صورت وارداتی و کاملا اورجینال عرضه ‌میشوند، قیمت آنها تا حدود زیادی وابسطه به نرخ ارز می‌باشد. همچنین به علت تنوع بالای قطعات و همچنین بی ثباتی تعرفه‌های بازار نمی‌توان به صورت دقیق لیست قیمتی لوازم یدکی هیوندای ix55 را اعلام کرد. در نتیجه همواره یکی از توصیه‌های ما به افراد تماس با مجموعه و اطلاع از بروزترین قیمت‌ها، در کوتاه‌ترین زمان است.

نکته‌ای که می‌توان در ادامه به آن اشاره کرد، بصرفه‌تر بودن قیمت‌های پیشنهادی اتو یدک نسبت به سایر مراکز است. زیرا این مجموعه با حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم، خریدی اقتصادی برای مشتریان فراهم نموده.

فروشگاه لوازم یدکی وراکروز در شهرستان‌ها

مشکل پیدا کردن قطعات اورجینال و لوازم یدکی هیوندای ix55 دربرخی از شهرستان‌ها و مناطق کشور بیشتر است. در نتیجه افراد می‌توانند برای خرید بخش‌های تخصصی یا قطعات اصلی مرتبط با مدل خودروی خودشان از طریق اتو یدک اقدام کنند و با استفاده از امکان "ارسال فوری" قطعه مورد نیازشان را درب منزل تحویل بگیرند. به این شکل دیگر فرقی نخواهد داشت که شما ساکن تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز یا سایر شهرستان‌ها باشید؛ به سادگی و تنها با یک تماس می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

نحوه خرید غیر حضوری لوازم یدکی هیوندای در از طریق اتو یدک

در سال‌های اخیر بسیاری از مجموعه‌ها و کسب و کارها به فروش غیر حضوری روی آورده‌اند این مسئله می‌تواند ضمن صرفه جویی در زمان خریداران موجب خدمات رسانی گسترده‌تر به افراد شود. حال شما می‌توانید برای خرید لوازم یدکی هیوندای ix55 از طریق مجموعه ما به صورت تلفنی اقدام کنید و از مزایایی همچون مشاوره رایگان بهره ببرید.

قطعات خودروهای دیگر هیوندای را از ما بخرید:

مجموعه اتو یدک نه‌تنها تامین کننده لوازم یدکی هیوندای ix55 بلکه عرضه کننده بسیاری از مدل‌های برند هیوندای می‌باشد. شما می‌توانید قطعات هر یک از این خودروها را به سادگی و بدون دردسر از طریق ما خریداری کنید. مدل‌های عرضه شده شامل سری‌های قدیمی و جدید برند هیوندای هستند و تنوع زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

قطعات موجود در اتو یدک شامل بسیاری از برند‌های خودروسازی خارجی دیگر نظیر چری، تویوتا، مزدا، رنو، چانگان و... نیز می‌باشد.

فروش قطعات یدکی هیوندای ix55

قیمت چراغ عقب هیوندای ix55

چراغ عقب و جلوی هیوندای ix55 یکی از بخش‌هایی است که باعث جلوه بیشتر این خودرو می‌شود. علاوه بر آن وجود چراغ‌ها با عملکرد مناسب جزء مقرارت راهنمایی رانندگی بشمار می‌آید و تاثیر زیادی در حفظ امنیت افراد دارد. اگر قصد تعویض و خرید چراغ هیوندای وراکروز را دارید، با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید و از تنوع محصولات، موجودی و آخرین تعرفه آن آگاه شوید.

خرید واشر سرسیلندر هیوندای وراکروز

واشر سر سیلندر یکی از بخش‌هایی است که مابین سیلندر و سر سیلندر قرار می‌گیرد و وظیفه مهمی در یکپارچه سازی و اتصال این دو قسمت برعهده دارد. این بخش ممکن است در اثر استهلاک، کم شدن آب رادیاتور، رانندگی طولانی در گرما، نقص فنی و... دچار خرابی شود. در نتیجه باید برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات اقدام به تعویض آن کرد. شما می‌توانید واشر سرسیلندر هیوندای وراکروز را از طریق ما با بهترین قیمت خریداری کنید.

فروش ویژه لوازم استوک ix55

با توجه به افزایش قیمت‌های قطعات بسیاری از افراد تمایل به تهیه لوازم یدکی استوک هیوندای ix55 دارند. در نتیجه شما می‌توانید لوازم استوک ix55 را از طریق مجموعه اتو یدک خریداری کنید. قطعات استوک اورجینال با آنکه دست دوم هستند اما تعمیر شده‌اند و برای استفاده مجدد آمادگی دارند. در نتیجه شما می‌توانید محصولات مورد نظر خودتان را از برند هیوندای با قیمتی به صرفه تهیه کنید و خریدی اقتصادی داشته باشید. برای تهیه محصولات و استعلام موجودی قطعات استوک هیوندای وراکروز با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

 

قیمت لوازم جلوبندی ix55 چقدر است؟

قطعات جلوبندی شامل بخش‌های متعدد و مهمی هستند که در کارکرد بهینه خودرو نقش بسزایی دارند. برخی از این قسمت‌ها در برابر ضربه آسیب پذیر هستند و برخی دیگر نیز باید به صورت دوره‌ای با کالای نو جایگزین شوند. در نتیجه شما می‌توانید قطعات مختلف سیستم تعلیق یا جلوبندی را به سادگی از طریق ما سفارش دهید. پیشنهاد می‌کنیم تا برای اطلاع از آخرین قیمت لوازم جلوبندی ix55 با مشاوران فروش ما در تماس باشید. قطعات جلوبندی شامل اجزای زیر می‌باشد:

  • سیبک فرمان
  • طبق
  • رام
  • فنر و کمک فنرها
  • بوش طبق
  • جعبه فرمان
  • میل موجگیر
  • سگدست
  • و...

لوازم یدکی هیوندای وراکروز

خرید قطعات بدنه وراکروز

قطعات بدنه نیز شامل بخش‌های بیرونی خودرو هستند که در برابر ضربه و برخورد آسیب پذیر هستند. برخی از این بخش‌ها علاوه بر نقش ظاهری خودرو در تامین ایمنی در هنگام رانندگی نیز کاربردی هستند. در نتیجه شما می‌توانید بخش‌های مختلف بدنه را در زمان آسیب دیدگی بوسیله ما با قیمتی مناسب خریداری کنید. به طور کلی قطعات بدنه هیوندای ix55 شامل موارد زیر می‌باشد:

  • آیینه بغل
  • چراغ‌های جلو و عقب
  • گلگیر
  • کاپوت
  • درب
  • سپر جلو و عقب

لنت ترمز هیوندای وراکروز

لنت ترمز نیز یکی از بخش‌های مصرفی خودرو است. عمر مفید این بخش بین 2 تا 3 سال بسته به نوع و میزان استفاده فرد می‌باشد. اما به طور کلی دیر یا زود باید با تعویض این بخش مواجه شد. اگر شما می‌خواهید بهترین و پربازده‌ترین لنت ترمز هیوندای وراکروز را برند "جنیون پارت" تهیه نمایید؛ از طریق اتو یدک اقدام کنید تا این محصول را به صورت بدون واسطه و با قیمتی اسثنایی خریداری کنید.

 

راهنمای خرید لوازم یدکی هیوندای ix55

خرید لوازم یدکی مناسب برای خودرو در سال‌های اخیرتبدیل به پروسه‌ای دشوار شده است و لازم است تا برای این کار به صورت کاملا هوشیارانه عمل کنید و تنها از طریق مراکز معتبر و با سابقه اقدام نمایید. در ادامه به برخی مولفه‌های مهم در خرید انواع لوازم یدکی خواهیم پرداخت.

  1. مطمئن شوید که قطعه مورد نظر شما برای هیوندای وراکروز مناسب است و با سایر قطعات خودرو هماهنگی دارد.
  2. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که فروشنده دارای مجوز و مجاز برای فروش لوازم یدکی از برند هیوندای است. برای اینکار بهتر است از مراکز معتبر و دارای تضمین فروش استفاده نمایید.
  3. بهتر است از قطعات اصلی و تأیید شده توسط تولید کننده این برند استفاده کنید تا از عمر و عملکرد بهتر خودرو خود اطمینان حاصل کنید.
  4. بررسی کنید که قیمت قطعه مورد نظر در بازار منطبق با بازار موجود است. بررسی قیمت در چندین فروشگاه ممکن است به شما کمک کند تا بهترین قیمت را برای خودتان پیدا کنید.

در پایان نیز مطمئن شوید که فروشنده قبل از فروش به شما توضیحات کاملی در مورد قطعه مورد نظر می‌دهد و توضیحات لازم را در مورد روش نصب و نگهداری قطعه به شما می‌دهد. 

چرا بهتر است لوازم یدکی هیوندای ix55 را از اتو یدک بخرید؟

مجموعه اتو یدک دارای سال‌ها تجربه و سابق درخشان در زمینه تامین لوازم یدکی خودرو می‌باشد و در تمامی این دوران رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است. به همین خاطر خریداران با استفاده از خدمات این مجموعه به لوازم یدکی اورجینال و درجه یک دست پیدا می‌کنند. علاوه بر آن این شرکتخود با واردات قطعات، محصولات را با تعرفه مناسب‌تری به دست مشتریان می‌رساند و فروش غیر حضوری لوازم یدکی هیوندای وراکروز نیز باعث شده تا افراد بتوانند از سراسر ایران محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

افراد می‌توانند ضمن برقراری تماس با کارشناسان فروش، از دریافت کالای مناسب اطمینان حاصل کنند. تنها کافی است با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره قطعات را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. قابلیت ارسال فوری و تضمین سلامت کالا نیز از دلایلی است که باعث برتری اتو یدک نسبت به سایر مراکز عرضه قطعات می‌شود.

سوالات متداول:

آیا قطعات یدکی هیوندای ix55 در بازار موجود است؟

بله به دلیل اینکه هیوندای یکی از برندهای قدیمی و پر سابقه در ایران است لوازم یدکی مربوط به خودروهای آن را می‌توان پیدا کرد. اما در سال‌های اخیر خرید قطعات اورجینال و دست اول مقداری سخت شده است که خوشبختانه اتو یدک این مشکلات را رفع نموده و در حال حاضر می‌توانید به سادگی لوازم یدکی وراکروز را از این مجموعه خریداری نمایید.

قطعات عرضه شده در اتو یدک اورجینال و اصلی هستند؟

بله تمامی اقلام فروخته شده از طریق اتو یدک دارای تضمین اصالت هستند و گروه ما کیفیت آنها را برای مشتریان تضمین می‌کند.

قطعات هیوندای #لوازم یدکی هیوندای ix55 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270