Loading...
لوازم یدکی کیا k5 |فروش ‌قطعات اصلی کا۵
سه شنبه 18 بهمن 1401 اتو یدک 381 0

لوازم یدکی کیا k5 |فروش ‌قطعات اصلی کا۵

فروش لوازم یدکی کیا k5، عرضه قطعات یدکی کیا کی 5، فروش قطعات اصلی کا5 با ارسال فوری برای سراسر ایران

در سال 2021 بود که کیا k5 در بازارهای جهانی به صورت گسترده‌تر عرضه شد. این خودرو که نسل جدید از کیا اوپتیما بشمار می‌آید طراحی جذاب و امکانات متنوع‌تری نسبت به سری‌های قبلی خود دارد. بر اساس توافقات و برنامه‌ی شرکت‌‌های وارد کننده، این خودرو نیز به ایران راه پیدا خواهد کرد و جز یکی از خودروهای احتمالی ر لیست واردات سال‌های آینده می‌باشد. در نتیجه لازم است تا خیال افراد از بابت تهیه لوازم یدکی کیا k5 آسوده باشد. به همین دلیل در این محتوا از اتو یدک به معرفی نمایندگی‌های فروش قطعات کیا و این خودروی تازه وارد در بازار ایران خواهیم پرداخت تا شما را به طور کامل‌تری با نحوه خرید لوازم یدکی آن آشنا کنیم.

نمایندگی فروش قطعات کیا در ایران

از آنجایی که در شرایط کنونی کشور فعالیت شرکت‌های خودروسازی خارجی کمرنگ‌تر شده است، بسیاری از افراد امکان دسترسی به نمایندگی‌های اصلی و تهیه قطعات را ندارند. همچنین با فراگیرتر شدن فروش لوازم چینی و فیک در بازار به سختی می‌توان کالایی پربازده و مطلوب را پیدا کرد. همین مسئله افراد را مجاب می‌کند تا در برابر خرید قطعات هوشیارتر از پیش باشند.

در این بین مجموعه‌های وارد کننده قطعات نظیر "اتو یدک" توانسته‌اند تا خلاء بوجود آمده در بازار را به نوعی برطرف کنند و بدین وسیله روند تهیه لوازم یدکی کیا را برای مشتریان ساده‌تر کنند. گروه اتو یدک سال‌ها است که به عنوان نمایندگی فروش قطعات کیا در ایران، از سابقه خوبی برخوردار است و توانسته با جلب رضایت خریداران اعتبار خوبی را در این زمینه کسب نمایند.

هم‌اکنون شما می‌توانید برای خرید قطعات کیا و ده‌ها برند دیگر با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید تا با کارشناسان ما به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید.

 

فروش لوازم یدکی کیا k5

قطعات چه مدل‌های دیگری از برند کیا در اتو یدک موجود است؟

به طور کلی کیا یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار کشور به شمار می‌آید و تمامی مدل‌های آن همواره توانسته‌اند به فروش خوبی برسند. شما می‌توانید علاوه بر لوازم یدکی کیا k5، قطعات سایر مدل‌های این برند نظیر خودروهای زیر را از طریق اتو یدک سفارش دهید:

فروش لوازم یدکی کیا k5 در تهران

از آنجایی که کیا k5 یکی از خودروهای نوظهور و تازه وارد بشمار می‌آید، شاید یکی از متداول‌ترین سوالات افراد این باشد که آیا قطعات یدکی کیا k5 در بازار موجود است؟ یا در سال‌های آینده نیز همچنان موجود خواهد بود؟! زیرا بحث تعمیرات، خدمات پس از فروش و تامین لوازم یدکی برای جایگزینی بسیار مهم است. زیرا پس از گذشت چندین سال و با استهلاک بخش‌های مختلف لازم است تا برخی از قسمت‌ها را جایگزین نمود اما زمانی که قطعات با کیفیت مطابق با خودرو در بازار موجود نباشد، دچار خسارات زیادی خواهید شد.

اگر قصد خرید کیا کا 5 را دارید، دیگر جای نگرانی از بابت تامین قطعات وجود ندارد. زیرا مجموعه اتو یدک به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم جانبی این برند، اقدام به واردات قطعات این خودرو نموده تا افراد بتوانند کالای مورد نظرشان را با خیال راحت تهیه نمایند. برای خرید لوازم یدکی کیا k5 در تهران می‌توانید با شماره مجموعه تماس بگیرید تا از جزئیات دقیق‌تر محصولات آگاه شوید.

عرضه قطعات اصلی کا 5 در شهرستان‌ها با ارسال فوری

اتو یدک به منظور خدمات رسانی گسترده‌تر به سراسر ایران اقدام به راه اندازی ارسال‌ فوری کرده است تا بدین وسیله بتواند نه‌تنها تهران؛ بلکه تمامی شهرستان نظیر مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، رشت و... را پوشش دهی کند. به همین خاطر افراد می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را به سادگی از طریق ما سفارش دهند. تنها کافی است با شماره  09126664996 تماس بگیرید و پس از کسب مشاوره رایگان تلفنی قطعات مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 لوازم یدکی کیا k5

لیست قیمت قطعات kia k5

از آنجایی که این خودرو در آینده به طور گسترده‌تر وارد بازار کشور خواهد شد در حال حاضر نمی‌توان قیمت دقیقی را برای لوازم یدکی کیا کا 5 ارائه داد. اما آنچه می‌توانیم به شما تضمین بدهیم، قیمت بصرفه‌تر قطعات پیشنهادی از طرف اتو یدک نسبت به سایر شرکت‌ها است. زیرا این مجموعه توانسته با واردات و عرضه بدون واسطه لوازم یدکی خریدی اقتصادی را فراهم کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره قیمت قطعات کیا k5 با ما تماس بگیرید.

چه قطعاتی از کیا k5 را می‌توان از طریق اتو یدک خریداری کرد؟

امروزه اتو یدک توانسته رنج متنوعی از قطعات را به مشتریان عرضه کند تا آنها بتوانند هر آنچه را که نیاز دارند بدین وسیله تهیه نمایند. به همین خاطر لوازم متنوعی از برند کیا گردآوری شده‌اند که شامل دسته بندی‌های زیر می‌باشند:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

برای استعلام موجودی‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق ما اقدام کنید تا ضمن کسب اطلاعات دقیق‌تر از مزایایی همچون ارسال فوری و تضمین اصالت کالا نیز بهره‌مند شوید.

روش ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش لوازم یدکی کیا کا 5 لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

قطعات اصلی کیا کا 5

مروری کوتاه بر مشخصات فنی کیا k5

از آنجایی که کیا کی 5 خودرویی جدید در ایران است لازم دانستیم تا مقداری به مشخصات آن نیز بپردازیم. خودروهای سری اوپتیما از ابتدا با نام k5 در کره شناخته می‌شدند و به فروش می‌رسیدند اما شرکت کیا در اقدام جدیدی تصمیم گرفت که آخرین نسل این ماشین را با همین نام به بازارهای جهانی نیز معرفی کند و بدین وسیله آن را از اوپتیماهای نسل پیشین متمایز سازد.

مشخصات فنی این خودرو و همچنین طراحی آن نسبت به سری‌های پیشین تغییر چشمگیری پیدا کرد و توانست به خوبی روند تکاملی این مدل را نشان دهد. پیشرفت امکانات خودور، طراحی جذاب کابین داخلی، پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژ و 178 اسب بخار باعث شده تا کیا کا 5 به عنوان خودرویی سدان مشخصات بسیار مطلوبی داشته باشد.

سوالات متداول:

آیا قطعات یدکی اصلی کیا k5 در ایران موجود است؟

بله در صورتی که فروش خودروی جدید کیا k5 در کشور آغاز شود شما می‌توانید لوازم یدکی مربوط به آن را از طریق اتو یدک تهیه نمایید.

چگونه می‌توان لوازم یدکی کیا k5 را از شهرستان‌ها تهیه کرد؟

گروه ما با فراهم کردن ارسال فوری در سال‌های اخیر توانسته ضمن فروش غیر حضوری قطعات، به تمامی بخش‌های کشور و شهرستان‌ها نیز خدمات رسانی گسترده‌تری داشته باشد.

قطعات کیا #لوازم یدکی کیا k5 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270