Loading...
لوازم یدکی کیا اسپورتیج| قطعات یدکی اصلی کیا
جمعه 22 تیر 1403 اتو یدک 752 0

لوازم یدکی کیا اسپورتیج| قطعات یدکی اصلی کیا

فروش لوازم یدکی کیا اسپورتیج شامل همه قطعات و مدل‌های کیا اسپورتیج مانند کیوال، ال اس و اس ال ارسال برای تهران و شهرستان‌ها

کیا اسپورتیچ (kia sportage) یکی از خودروهای دوست داشتنی در بازارهای بین المللی می‌باشد که در طی سال‌های مختلف با مدل‌ها و طراحی های مختلفی عرضه شد. از ابتدایی ترین مدل آن نام ان بی 7 تا آخرین خودروی نسل جدید اسپورتیج 2021، توانسته‌اند در دوره خودشان جز ماشین‌های محبوب باشند. به همین دلیل است که با واردات برند کیا و فروش فوق العاده اسپورتیج‌ها، نیاز بازار به تامین قطعات یدکی آن کاملا محسوس شد. در این محتوا از وبلاگ اتو یدک بیشتر به تامین قطعات و لوازم یدکی کیا اسپورتیچ و مشخصات آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لوازم یدکی خودروهای خارجی و قیمت آنها با مجموعه اتو یدک از طریق خط تلفن  09126664996 ارتباط برقرار کنید.

لوازم یدکی کیا اسپورتیج

بررسی مشخصات کیا اسپورتیج

همانطور که اشاره کردیم کیا اسپورتیج طی سال‌های مختلف با سری‌های متفاوتی وارد بازار شد. از جمله معروف‌ترین مدل‌های اسپورتیج در ایران کیا کی ام، نسل سوم این خودروها کیا ال اس (2010)، کیا اسپورتیج کیوال (2015) و کیا ایکس 5 می‌باشد که هر کدام دارای قابلیت‌ها و مشخصات منحصر به فردی هستند. نکته‌ای که برند کیا درباره خودروهای اسپورتیج از روز اول درنظر گرفته و به طور مداوم در حال ارتقا آن است؛ توجه به استاندارد سازی طراحی و ارتقای امنیت می‌باشد. در نتیجه هرچه از ابتدایی‌ترین سری‌های اسپورتیج به طراحی‌های سال‌های اخیر همچون مدل 2021 نگاه می‌کنیم، طراحی‌ها ظاهری مدرن و جذاب‌تر به خود گرفته اند. و اضافه کردن قابلیت‌هایی همچون دنده‌های اتومات، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سنسورهای محافظ اطراف خودرو و ایربگ‌ها به امنیت آن افزوده است.

شرکت کره‌ای کیا موتورز درحال حاضر با بسیاری از شرکت‌های خودروسازی همچون دانگ فنگ و مزدا همکاری دارد و محصولاتش را به کشورهایی از قبیل آمریکا، کشورهای اروپایی، بخش‌هایی از خاورمیانه و ژاپن صادر می‌کند. این برند در بین سایر خودروهای وارداتی به نامی آشنا و قابل اعتماد تبدیل شده است و طرفداران خود را در بازار ایران پیدا کرده. به همین خاطر یکی از سوالاتی که افراد درباره این برند میپرسند آن است که "آیا قطعات و لوازم یدکی کیا اسپورتیج در ایران موجود است؟" در ادامه به صورت دقیق‌تر به این سوال پاسخ خواهیم داد.

فروش لوازم یدکی کیا اسپورتیج

با روند شدت گرفتن تحریم‌ها و منع واردات کالاها، قطعات یدکی اورجینال برخی خودروهای خارجی نیز در ایران کمیاب شد. همین مسئله مالکان ماشین‌های وارداتی را دچار مشکلاتی از بابت خرید قطعات یدکی کرد. زیرا در بسیاری از مراکز کالاهای چینی و گاها بی کیفیت، با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسید. در سال‌های اخیر مجموعه اتو یدک با تلاش برای واردات و فروش قطعات خودروهای خارجی سعی بر این داشته تا تنوع قابل توجهی از تمامی خودروها بخصوص لوازم یدکی کیا اسپورتیج را در بازار تامین کند تا این کالا با قیمتی معقول و کیفیتی بالا به دست مشتریان برساند.

هرچند به دلیل شناخته شده بودن برند کیا لوازم یدکی آن را می‌توان در فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های خودرو نیز یافت اما عموما مسئله قابل توجه برای خریدارن طول عمر مفید قطعات و اصل بودن آنها است.

قیمت قطعات بدنه کیا اسپورتیج چقدر است؟

قطعات بدنه اجزای خارجی خودرو را تشکیل میدهند و نقش مهمی را جهت حفظ زیبایی و تامین امنیت قطعات داخلی خودرو برعهده دارند. اساسی‌ترین قطعات بدنه کیا اسپورتیج شامل گلگیر، سپر جلو و عقب، درب، کاپوت رینگ و... می‌باشد. خرید این قسمت‌ها مستلزم به توجه کیفیت و همچنین سازگاری آن با سایر بخش‌های خودرو از لحاظ خصوصیات ظاهری است. در نتیجه اگر نیاز به تهیه تهیه انواع قطعات بدنه و لوازم یدکی کیا اسپورتیج داشتید، می‌توانید از خدمات مجموعه اتو یدک در این زمینه استفاده نمایید.

لوازم یدکی کیا اسپورتیج ال اس

قطعات یدکی کیا اسپورتیج اس ال (Kia sportage SL)

این سری از خودروهای کیا که به عنوان نسل سوم اسپورتیج‌ها معروف است در سال 2010 معرفی شد و جزء پرفروش‌ترین خودروهای خارجی در اواخر دهه هشتاد محسوب می‌شود. این خودرو در بین سال‌های 2010 تا 2016 به کشور وارد شد و بین 10 خودروی خارجی با ارزش خرید بالا قرار گرفت. طراحی کراس اوور کیا ال اس با ظاهری متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی توانست خود را مطابق با استاندارهای جهانی بروز کند. چراغ‌های کشیده و قابلیت‌هایی از جمله ترمزهای قوی، سانروف، گرمکن صندلی و دوربین دنده عقب از قابلیت‌های شاخص این خودرو بود. اگر به دنبال لوازم یدکی کیا اسپورتیج ال اس هستید، مجموعه اتو یدک می‌تواند آنچه نیاز دارید را دراختیار شما قرار دهد. تنها کافی است برای استعلام موجودی قطعات یدکی کیا ال اس با کارشناسان ما از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی کیا اسپورتیج کیو ال (Kia sportage QL)

خودروی کیا کیو ال نیز از نمونه‌های پرطرفدار در ایران بشمار می‌آید که هرچند واردات آن به اندازه سری اس ال گسترده نشد، اما مورد توجه بسیاری قرار گرفت. عرضه این مدل از نسل چهارم اسپورتیج‌ها در سال 2015 بود. شیوه طراحی متفاوت قسمت جلویی این خودرو برای بسیاری یادآور صورت ببر است و حالت آیرودینامیک را در این مدل تقویت می‌کند. این کراس اوور  کلاس سی شامل قابلیت‌هایی از جمله موتور بنزینی توربو با قدرت 172 اسب بخار، سیستم هشدار دهنده سرعت، ترمز کمکی و 4 سیلندر می‌باشد. برای تهیه و استعلام موجودی قطعات و لوازم یدکی کیا اسپورتیج کیو ال می‌توانید با مجموعه اتو یدک تماس بگیرید.

چرا بهتر است با هزینه‌ای معقول قطعات اورجینال را از اتو یدک بخرید؟

اگرچه امروزه بحث قیمت قطعات یدکی خودرو حائز اهمیت است، اما کیفیت همچنان حرف اول را می‌زند. درصد زیادی از افراد تمایل دارند تا با پرداخت هزینه‌ای بیشتر قطعات پربازده از برندهای اورجینال را به جای قطعات چینی و فیک خریداری کنند. به این صورت با افزایش عمر مفید لوازم یدکی باعث بهبود عملکرد سایر بخش‌های خودرو نیز می‌شوند و از هزینه‌های خرابی زود هنگام قطعات جلوگیری می‌کنند.

به همین خاطر نیز ما در مجموعه اتو یدک سعی کردیم تا با درنظرگیری هر دو مولفه قیمت و کیفیت، بهترین پیشنهادات را به مشتریان عرضه کنیم. در نتیجه با واردات و عرضه بدون واسطه کالاها باعث بوجود آمدن تعرفه‌های اقتصادی برای خریداران شده‌ایم. برای اطلاع از جدیدترین قیمت‌های لوازم یدکی کیا اسپورتیج لازم است تا با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

 

 لوازم یدکی کیا اسپورتیج کیو ال

فروش لوازم یدکی کیا اسپورتیج در تهران و شهرستان‌ها

یکی از مشکلات اخیر افراد دارای خودروهای خارجی در شهرستان‌ها، دسترسی به مراکزی با قابلیت عرضه قطعات اورجینال و با کیفیت می‌باشد. زیرا محدودیت لوازم یدکی ماشین‌های وارداتی از قبیل کیا اسپورتیج در برخی مناطق شدیدتر است. خوشبختانه مجموعه اتو یدک به عنوان یکی از مراجع اصلی فروش قطعات خودرو، قابلیت ارسال فوری لوازم یدکی به شهرستان‌ها و تهران را در اختیار مشتریان قرار داده است. با این وجود دیگر چندان تفاوتی نخواهد داشت که شما ساکن تهران یا مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر یا سایر مناطق باشید؛ با ارسال فوری به سراسر ایران می‌توانید قطعات مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر به دنبال لوازم جانبی کیا اسپورتیج و مدل‌های مختلف آن هستید می‌توانید ضمن تماس با شماره 09126664996 از موجودی قطعات و نحوه خرید اطمینان حاصل کنید.

شما می‌توانید نه تنها قطعات کیا اسپورتیج؛ بلکه سایر خودروهای برند کیا همچون سراتو، پیکانتو، سورنتو، موهاوی و کیا پگاس را از طریق مجموعه خریداری نمایید.

مطالب مرتبط دیگر را بخوانید

 

چرا استفاده از قطعات یدکی اصلی اهمیت دارد؟ 

استفاده از قطعات یدکی اصلی برای خودروی کیا اسپورتیج از چند جهت بسیار حائز اهمیت است. اولاً، این قطعات با استانداردهای بالای کیفیت و دقیقاً مطابق با مشخصات فنی خودرو تولید می‌شوند. این تطابق باعث می‌شود که قطعات یدکی اصلی به بهترین شکل ممکن در خودرو نصب شوند و عملکرد بهینه‌ای را ارائه دهند. استفاده از قطعات غیراصلی ممکن است باعث بروز مشکلات فنی و کاهش عملکرد خودرو شود.دوماً، قطعات یدکی اصلی دارای کیفیت ساخت بالاتری هستند. تولیدکنندگان معتبر همواره تلاش می‌کنند تا بهترین مواد و تکنولوژی‌ها را در تولید قطعات یدکی اصلی به کار ببرند. این موضوع باعث می‌شود که این قطعات دوام بیشتری داشته باشند و نیاز به تعویض کمتری داشته باشند. به عنوان مثال، فیلترهای هوا و روغن اصلی کیا معمولاً دارای عمر طولانی‌تری نسبت به نمونه‌های تقلبی هستند و می‌توانند بهتر از موتور خودرو محافظت کنند.سوماً، خرید قطعات یدکی اصلی کیا معمولاً با ضمانت و گارانتی همراه است. این امر می‌تواند اطمینان خاطر بیشتری برای خریداران فراهم کند که در صورت بروز مشکل، امکان تعویض یا تعمیر قطعه وجود دارد. این ضمانت‌ها معمولاً توسط تولیدکننده یا فروشنده معتبر ارائه می‌شوند و می‌توانند یکی از عوامل مهم در انتخاب قطعات یدکی باشند.چهارماً، استفاده از قطعات یدکی اصلی می‌تواند به حفظ ارزش خودرو کمک کند. خودروهایی که با قطعات اصلی نگهداری و تعمیر می‌شوند، معمولاً در بازار دست دوم قیمت بالاتری دارند. این امر به این دلیل است که خریداران معمولاً به دنبال خودروهایی هستند که به خوبی نگهداری شده‌اند و از قطعات با کیفیت استفاده کرده‌اند.

 فروش انواع لوازم یدکی اصل اسپورتیج

انواع قطعات یدکی کیا اسپورتیج:

قطعات یدکی کیا اسپورتیج به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند: قطعات مکانیکی و قطعات الکترونیکی. هر کدام از این دسته‌ها شامل زیر مجموعه‌های متعددی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  1. قطعات مکانیکی:

   موتور و سیستم انتقال قدرت: این دسته شامل قطعاتی مانند فیلتر هوا، فیلتر روغن، پمپ آب، تسمه تایم، و اجزای گیربکس می‌شود. این قطعات برای عملکرد بهینه موتور و انتقال قدرت به چرخ‌ها ضروری هستند. فیلترهای هوا و روغن اصلی کیا، با طراحی ویژه‌ای که دارند، به بهبود کارایی موتور و افزایش عمر آن کمک می‌کنند. پمپ آب اصلی کیا نیز با کارایی بالا، از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری می‌کند.

   سیستم تعلیق و فرمان: این دسته شامل قطعاتی مانند کمک فنر، بوش‌ها، اتصالات سیستم فرمان، و سیستم تعلیق می‌شود. کمک فنرهای اصلی کیا با کاهش لرزش‌ها و ضربه‌های جاده، رانندگی را راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کنند. بوش‌ها و اتصالات سیستم فرمان نیز برای حفظ کنترل دقیق خودرو بر روی جاده بسیار حیاتی هستند.

   سیستم ترمز: این دسته شامل دیسک‌ها، لنت‌ها، کالیپر‌ها، و سیستم‌های ترمز ABS می‌شود. دیسک‌ها و لنت‌های ترمز اصلی کیا با داشتن مواد با کیفیت، قدرت ترمزگیری بالا و دوام طولانی را تضمین می‌کنند. سیستم‌های ترمز ABS نیز با جلوگیری از قفل شدن چرخ‌ها در هنگام ترمزگیری ناگهانی، ایمنی راننده و سرنشینان را افزایش می‌دهند.

   بدنه و شاسی: این دسته شامل قطعاتی مانند گلگیرها، سپرها، درب‌ها، و اجزای شاسی می‌شود. این قطعات با طراحی دقیق و استفاده از مواد با کیفیت، به بهبود استحکام و ایمنی بدنه خودرو کمک می‌کنند. گلگیرها و سپرهای اصلی کیا نیز با طراحی بهینه، از بدنه خودرو در برابر ضربه‌ها و خراش‌ها محافظت می‌کنند.

  1. قطعات الکترونیکی:

   سیستم برق و باتری: این دسته شامل باتری، دینام، استارت، و کابل‌های برق می‌شود. باتری‌های اصلی کیا با ظرفیت بالا و عمر طولانی، تامین انرژی لازم برای تمامی سیستم‌های الکتریکی خودرو را تضمین می‌کنند. دینام‌ها و استارت‌های اصلی نیز با کارایی بالا، عملکرد مطمئن سیستم برق خودرو را فراهم می‌کنند.

  سیستم‌های الکترونیکی داخلی: این دسته شامل واحدهای کنترل الکترونیکی (ECU)، سنسورها، و نمایشگرها می‌شود. ECU های اصلی کیا با پردازش دقیق داده‌ها، عملکرد بهینه موتور و سیستم‌های دیگر خودرو را تضمین می‌کنند. سنسورهای اصلی کیا نیز با دقت بالا، اطلاعات لازم برای کنترل سیستم‌های مختلف خودرو را فراهم می‌کنند.

   سیستم‌های روشنایی: این دسته شامل چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، و لامپ‌ها می‌شود. چراغ‌های اصلی کیا با داشتن نور قوی و پخش مناسب، ایمنی رانندگی در شب و شرایط جوی نامساعد را افزایش می‌دهند. لامپ‌های اصلی کیا نیز با عمر طولانی و کیفیت نور بالا، نیاز به تعویض مکرر را کاهش می‌دهند.

چه قطعاتی از کیا اسپورتیج  را می‌توان از اتو یدک خریداری کرد؟

قطعات و لوازم جانبی کیا اسپورتیج دارای تنوع بسیار زیادی هستند. از آنجایی که این خودرو در چندین سری مختلف وارد بازار شده است، بررسی و معرفی تمامی قطعات یدکی موجود در شرکت کار بسیار دشواری است. بنابراین شما میتوانید برای اطلاع از موجودی و استعلام قطعات یدکی کیا اسپورتیج و مدل‌هایی از جمله کیا اس ال و کیا کیو ال با شماره تلفن 09126664996 تماس برقرار کنید.

به طور کلی قسمت‌های مهمی ازجمله قطعات جلوبندی خودرو، بخش‌های موتور، رادیاتور، شمع، کاتالیزور، سنسور اکسیژن و بسیاری دیگر از لوازم یدکی کیا اسپورتیج در مجموعه قابل ارائه به مشتریان است.

مراکز فروش دیسک و صفحه کلاچ اورجینال کیا اسپورتیج کجاست؟

دیسک و صفحه کلاچ که یکی از قطعات مهم خودروها بشمار می‌آید وظیفه انتقال نیرو به گیربکس و کنترل ارتعاشارت موتور را برعهده دارد. این قطعه در طی مرور زمان مسهلک می‌شود و نیاز به تعوض آن می‌باشد. جایگزینی این قطعه با لوازم یدکی با کیفیت اهمیت ویژه دارد. زیرا در غیر این صورت کارایی سایر بخش‌ها نیز با مشکل رو به رو خواهد شد. شما میتوانید دیسک و صفحه کلاچ کیا اسپورتیج را از طریق نمایندی‌های معتبر یا مراکز با سابقه همچون اتو یدک تهیه نمایید. 

قیمت چراغ جلو و عقب کیا اسپورتیج چقدر است؟ 

چراغ‌های جلو و عقب را میتوان یکی از بخش‌های آسیب پذیر خودرو دانست. چراغ ها ممکن است در اثر مرور زمان دچار زرد شدگی و یا کدری شوند؛ در نتیجه لازم است تا برای حفظ عملکرد خودرو و همچنین ارتقای ایمنی آن برای جایگزینی بخش با محصول نو اقدام کنید. بنابراین اگر قصد تعویض و خرید چراغ کیا اسپورتیج را دارید، با شماره 09126664996 تماس بگیرید تا از آخرین قیمت‌های بازار مطلع شوید. از آنجایی که مجموعه ما خود به عنوان یکی از واردکنندگان قطعات خودروهای خارجی فعالیت دارد، بدون شک بهترین قیمت‌ها را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد. 

 

 خرید لوازم یدکی کیا اسپورتیج

فروش ویژه لنت ترمز کیا اسپورتیج

لنت ترمز یکی از قطعات بسیار مهم در سیستم ترمز خودرو بشمار می‌آید. این بخش نقش مهمی در تضمین ایمنی و ایست خودرو در هنگام فشردن پدال ترمز را بازی می‌کند در نتیجه از لنت ترمز می‌توان به عنوان یکی از بخش‌های حائز اهمیت از لوازم یدکی کیا اسپورتیج یاد کرد. از آنجایی که لنت ترمز یکی از بخش‌های مصرفی بشمار می‌آید و طی بازه زمانی 2 تا 3 سال نیاز به تعویض آن می‌باشد، بهتر است پس از پایان این دوره برای جایگزینی آن اقدام کنید.

حال شما می‌توانید لنت ترمز کیا را با بهترین کیفیت از طریق اتو یدک سفارش دهید و از خرید محصولی اورجینال و با قیمتی مناسب، رضایت داشته باشید. برای خرید این محصول کافی است تا با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

 

خرید قطعات یدکی اورجینال جنیون برای کیا اسپورتیج

یکی از برندهای بسیار خوب و قابل اعتماد برای خودروهای کیا جنیون می‌باشد. اگر بتوانید قطعات اورجینال از این برند را از طریق مراکز معتبر خریداری نمایید، بدون شک بهترین انتخاب را داشته‌اید. این برند یکی از شرکت‌های معتبری است که وظیفه تولید لوازم یدکی کیا اسپورتیج و صدها خودروی دیگر از برند هیوندای و تویوتا را به عهده دارد. در نتیجه شما می‌توانید بدین وسیله مطمئن باشید که قطعه تهیه شده کاملا استاندارد ومورد تائید شرکت تولید کننده آن است.

حال اتو یدک به عنوان یکی از مجموعه‌های واردکننده در ایران، تصمیم به واردات و فراهم کردن محصولات جنیون پارت برای مشتریان کرده است. شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

راهنمای خرید لوازم یدکی کیا اسپورتیج

برای خرید لوازم یدکی اسپورتیج ، بهتر است روی موارد زیر تمرکز کنید:

  1. مطمئن شوید که قطعه مورد نظر شما برای کیا اسپورتیج مناسب است و با سایر قطعات خودرو هماهنگی دارد.
  2. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که فروشنده دارای مجوز و مجاز برای فروش لوازم یدکی کیا است. برای این کار بهتر است از مراکز معتبر و دارای تضمین فروش استفاده نمایید.
  3. بهتر است از قطعات اصلی و تأیید شده توسط تولید کننده این برند استفاده کنید تا از عمر و عملکرد بهتر خودرو خود اطمینان حاصل کنید.
  4. بررسی کنید که قیمت قطعه مورد نظر در بازار منطبق با بازار موجود است. بررسی قیمت در چندین فروشگاه ممکن است به شما کمک کند تا بهترین قیمت را برای خودتان پیدا کنید.

در پایان نیز مطمئن شوید که فروشنده قبل از فروش به شما توضیحات کاملی در مورد قطعه مورد نظر می‌دهد و توضیحات لازم را در مورد روش نصب و نگهداری قطعه به شما می‌دهد.

دارا بودن تضمین اصالت کالا و همچنین عنوان کردن مشخصات دقیق محصول یکی از مواردی است که در خرید قطعات یدکی بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه این مسئله در روند فروش ما به خوبی رعایت شده و کارشناسان ما با ارائه مشاوره تلفنی رایگان بهترین خدمات رسانی را دارند.

 

 

سوالات متداول:

خودروی کیا اسپورتیج متعلق به کجاست؟

کیا اسپورتیج یک خودروی کراس اوور است که توسط شرکت کیاموتورز در کره جنوبی ساخته و طراحی شده است. کیا اسپورتیج در سری‌های مختلف از جمله ال اس، کیو ال، اس ال، کی ام و... وارد بازار شده است.

آیا قطعات اورجینال کیا اسپورتیج در ایران موجود است؟

بله خوشبختانه از طریق واردکنندگان اصلی نظیر مجموعه اتو یدک میتوان قطعات یدکی خودروهای چینی و خارجی را تهیه نمود. برای این کار لازم است تا ضمن تماس با مجموعه، موجودی قطعات را استعلام نمایید.

نحوه خرید قطعات از طریق اتو یدک چگونه است؟

برای اینکه بتوانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید کافی است با شماره  09126664996تماس بگیرید و ضمن ارتباط با کارشناسان فروش، سفارش خود را با ارائه اطلاعات دقیق و واریز هزینه کالا ثبت نمایید.

قطعات کیا #لوازم یدکی کیا اسپورتیج 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270