Loading...
تعمیر آیینه بغل| تعمیرات انواع آیینه بغل های برقی
يكشنبه 30 بهمن 1401 اتو یدک 1648 0

تعمیر آیینه بغل| تعمیرات انواع آیینه بغل های برقی

خدمات تعمیر آیینه بغل در تهران، تعمیرات انواع آیینه بغل‌های برقی و اتوماتیک با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان ممکن، تعویض آیینه بغل خودرو

تعمیر آیینه بغل خودرو یکی از مهم‌ترین مسائل بشمار می‌آید زیرا این بخش در داشتن دید مناسب از عقب در هنگام رانندگی بسیار تاثیرگذار است. از آنجایی که آیینه بغل بخش بیرون زده‌ای از بدنه خودرو می‌باشد ممکن است دچار مشکلات و آسیب‌های متعددی شود. اتو یدک یکی از مراکز متخصص در زمینه تعمیرات انواع آیینه بغل‌های برقی است. پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این محتوا از وبلاگ ما همراه ما باشید تا درباره جزئیات تعمیر و تعویض آیینه بغل اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

نحوه تعمیر آیینه بغل خودرو

اولین و مهم‌ترین بخش برای تعیین خسارات و تعمیر آیینه خودرو، عیب یابی مناسب است. بدین وسیله میتوان به درستی با مشخص کردن مشکل آیینه برای رفع آن اقدام کرد. به طور کلی آیینه بغل ماشین از چندین بخش تشکیل می‌شود.

  • پایه
  • شیشه آیینه
  • چراغ راهنما (تنها برخی از مدل‌ها دارای چراغ هستند)
  • کاور

در صورت بروز هرگونه مشکل در این قسمت‌ها بهترین راهکار مراجعه به نمایندگی و یا مراکز تعمیر معتبر و با سابقه است. اگر متوجه شدید که آیینه بغل خودروی شما به درستی کار نمی‌کند و یا دچار آسیب شده است؛ می‌توانید از طریق اتو یدک برای رفع این مشکل اقدام کنید و قطعات آسیب دیده را به راحتی جایگزین نمایید. برای این کار لازم است تا با شماره  09126664996 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعمیر آیینه بغل خودرو

تعمیرات انواع آیینه بغل های برقی در تهران

اگر به دنبال خدمات تعمیر و تعویض آیینه بغل در تهران هستید، اتو یدک می‌تواند در این مورد به شما کمک کند. این نوع از خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین تعرفه‌ها در استان تهران امکان پذیر است و شما می‌توانید از شرق، غرب، شمال و جنوب تهران برای این منظور از تجربیات ما استفاده نمایید.

علاوه بر آن به دلیل اینکه اتو یدک خود یکی از مجموعه‌های وارد کننده قطعات یدکی خودروهای خارجی می‌باشد؛ در صورتی که نیاز به تعویض و خرید آیینه بغل خودروهای وارداتی داشته باشید، می‌توانید به صورت مستقیم کالای مورد نظر خود را از طریق گروه ما خریداری کنید.

 

رایج‌ترین مشکلات مربوط به آیینه بغل خودرو

در حال حاضر بسته به مدل خودرو افراد می‌توانند مشکلات مختلفی را در زمینه آیینه بغل تجربه کنند. در ادامه این بخش به برخی از موارد متداول اشاره خواهیم کرد:

  • کار نکردن دکمه‌های اتوماتیک تنظیم آیینه
  • شکستگی شیشه آیینه بغل
  • از جا درآمدن یا بدفرم شدن آیینه بغل در اثر ضربه

برخی از این موارد را می‌توان با سرویس و تعمیر بخش‌های داخلی برطرف نمود. اما حل برخی از این مشکلات نیز نیازمند تعویض کلی آیینه است. برای تعمیر آیینه بغل بهتر است تا سرخود عمل نکنید؛ زیرا این پروسه نیاز به دانش و ابزار‌های مخصوص به خود را دارد.

خرید و تعویض آیینه بغل

در صورتی که این بخش از خودروی شما نیاز به تعویض و جایگزینی با قطعه نو را داشته باشد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا اتو یدک علاوه بر تعمیر، واردات و فروش انواع لوازم یدکی خودروها را نیز برعهده دارد. در نتیجه شما می‌توانید قطعات جدیدترین تا قدیمی‌ مدل از خودروهای خارجی را نیز از طریق ما با بهترین قیمت تهیه کنید.

خرید و ارسال آیینه بغل خودروهای خارجی برای شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است. در نتیجه افراد می‌توانند کمیاب‌ترین قطعات بدنه خودروهای وارداتی را نیز از طریق اتو یدک سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. برای این منظور کافی است تا با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید و به طور مستقیم سفارش خود را ثبت کنید و از ارسال فوری و تضمین اصالت کالا نیز بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیرات آیینه بغل چقدر است؟

به طور کلی هزینه و تعرفه تعمیر یا تعویض آیینه بغل بر اساس میزان آسیب و خسارت‌های وارد شده به آن مشخص می‌شود و برای هر مورد متفاوت است. اما شما می‌توانید از این مورد اطمینان داشته باشید که اتو یدک قیمت مناسب و بصرفه‌تری را نسبت به سایر مراکز به شما پیشنهاد می‌کند تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان، بتواند خدمات برتری را به آنان ارائه دهد. تعیین هزینه دقیق تعمیرات خودرو پس از عیب یابی امکان پذیر است و تکنسین‌های مجموعه ما می‌توانند پس از بررسی دقیق خودرو تعرفه تعمیر آن را گزارش دهند.

تعویض و تعمیر آیینه بغل خودرو در تهران

خدمات تعمیر آینه بغل خودرو در محل

گاهی اوقات ممکن است مشکل بوجود آمده برای خودروی شما نیاز به رفع فوری داشته باشد و یا زمان زیادی برای انتقال آن به تعمیرگاه و انجام پروسه تعمیرات نداشته باشید. در نتیجه گروه ما اقدام به ارائه خدمات تعمیر آینه بغل خودرو در محل نموده است. بدین وسیله افراد می‌توانند در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند و به ساده‌ترین شکل ممکن خدمات ارزشمندی را دریافت نمایند.

تعمیرات آینه بغل برقی خودروها

در حال حاضر اکثر خودروهای مدل جدید دارای سیستم برقی و الکترونیک تنظیم آیینه هستند. این بخش ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شود. در نتیجه لازم است یک فرد ماهر و مسلط به آیینه بغل‌های برقی تعمیر این بخش را برعهده بگیرد. قطع شدن کابل‌های داخلی در اثر مرور زمان و یا برخوردهای شدید ایجاد می‌شود.

چه چیزی باعث می‌شود آینه‌های برقی کار نکنند؟

دلایل مختلفی برای کارنکردن آیینه بغل برقی وجود دارد برخی از پراحتمال‌ترین گزینه‌ها شامل موارد زیر است:

  • سوختن فیوز:گاهی اوقات ممکن است فیوز کنترل کننده آینه متحرک آسیب دیده باشد. این عامل براثر اتصال کوتاه ایجاد میشود
  • مشکلات موتور آیینه: ممکن است مشکل از موتور آینه و عامل اصلی حرکت دهنده آن باشد.
  • خراب شدن سویچ و کلید کنترل کننده آیینه
  • سیم کشی نامناسب: آسیب دیدن سیم کشی‌ها، شل شدن آنها و یا فرسودگی کابل‌ها باعث قطعی سیستم آیینه برقی می‌شود.

در صورتی که هر یک از این مشکل‌ها بوجود آمده باشد می‌توان برای تعمیرات انواع آیینه بغل های برقی اقدام کرد. هرچند گاهی اوقات تعویض کالای آسیب دیده با محصول نو روشی مقرون به صرفه‌تر است.

تعمیرات انواع آیینه بغل های برقی

4 نکته مهم در نگهداری از آیینه بغل

در این بخش برخی از نکات مهم درباره نگهداری از آیینه‌ها را مطرح خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید با رعایت این موارد عمر مفید این قسمت از خودرو را افزایش دهید.

1. آیینه بغل را به درستی تمیز کنید:

این آیینه‌ها از جنس حساسی ساخته شده‌اند و باید در هنگام تمیز کردن آنها بسیار مراقب باشید تا از شوینده‌های غیر استاندارد یا پاک کننده‌های خشن استفاده نکنید. پارچه‌های نرم و مقداری آب گرم با صابون یا شوینده‌های مخصوص می‌تواند بهترین گزینه باشند. توجه داشته باشید که به هیچ وجه از مواد حاوی آمونیاک استفاده نکنید.

2. مراقب برخوردهای احتمالی باشید:

برای جلوگیری از نیاز به تعویض یا تعمیر آیینه بغل باید خطر برخورد با موانع یا سطوح را کاهش دهد. در نتیجه بهتر است که پس از پارک خودروها آیینه ‌ها را جمع کنید و فاصله ایمنی ماشین با سایر خودروها را رعایت نمایید.

3. تنظیمات آیینه را بیش از حد دستکاری نکنید:

برخی افراد گاها در مواقع غیر ضروری اقدام به چرخاندن و تغییر جهت تنظیمات آیینه می‌کنند. این مورد می‌تواند به مرور باعث آسیب رسیدن به موتور و یا حتی دکمه شود و هزینه تعمیرات آیینه بغل را افزایش دهد.

4. خسارات جزئی را مدنظر قرار دهید:

اگر میخواهید هزینه تعمیرات را کاهش دهید و همیشه خودرویی سالم داشته باشید، لازم است تا درباره خسارت و تغییرات جزئی نیز هوشیار باشید. به طور مثال اگر متوجه ترک یا شکستگی بر روی کاور آیینه شدید لازم است تا سریعا برای رفع آن اقدام کنید زیرا در غیر این صورت آب باران، گرد و غبار و سایر موارد می‌تواند باعث از بین رفتن تدریجی آیینه و خسارات بیشتر شود.

 سوالات متداول:

نحوه تعمیرات انواع آیینه بغل های برقی خودرو چگونه است؟

برای تعمیر و یا تعویض آیینه بغل بهتر است تا از کمک یک فرد تخصص استفاده می‌کنید شما می‌توانید ضمن برقراری تماس با شماره  09126664996 با کارشناسان ما ارتباط برقرا کنید و از نحوه خدمات رسانی ما اطلاع پیدا کنید.

تعمیر آینه بغل ماشین توسط تکنسین‌های اتو یدک چقدر طول می‌کشد؟

زمان کلی تعمیرات این بخش از بدنه بستگی به میزان آسیب وارد شده به ان دارد اما به طور کلی می‌توان در زمانی بین 30 تا 45 دقیقه مشکلات آیینه را عیب‌یابی و برطرف کرد.

عمومی #تعمیر آیینه بغل 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270