Loading...
رفع زردی چراغ ماشین رفع کدری و شفاف سازی چراغ ماشین
دوشنبه 04 اردیبهشت 1402 اتو یدک 552 0

رفع زردی چراغ ماشین رفع کدری و شفاف سازی چراغ ماشین

رفع زردی چراغ ماشین، راهکارهای شفاف کردن چراغ خودرو با اسپری رفع کدری و شفاف سازی چراغ ماشین به همراه راهکاری جلوگیری از کدری چراغ ماشین

رفع زردی چراغ ماشین یکی از مسائلی است که ممکن است شما نیز درگیر آن شوید. کدر شدن و ازبین رفتن شفافیت اولیه چراغ‌های خودرو از مسائلی است که در شرایط خاصی اتفاق می‌افتد در نتیجه مهم است تا درباره روش‌های پیشگیری از آن و نحوه رفع زردی چراغ ماشین و کدر شدن آن، اطلاعات کافی را کسب نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این محتوا از وبلاگ اتو یدک همراه ما باشید.

اثرات کدر شدن چراغ‌های خودرو

چراغ‌ها علاوه بر جنبه ظاهری و تاثیرات بصری در خودرو نقش مهم‌تری به منظور تامین ایمنی در هنگام رانندگی و روشن کردن جاده را برعهده دارند. در نتیجه مهم است که بتوانید به درستی کارایی این بخش را حفظ کنید. چراغ‌ها عموما بخش‌هایی هستند که بدون هیچ مشکلی سالیان سال کار می‌کنند با این حال برخی اوقات ممکن است زرد و یا کدر شدن آنها را تجربه کنید.

زمانی که چراغ‌های زرد یا به اصطلاح مه آلود می‌شوند، برای عابرین یا سایر رانندگان در هنگام رانندگی شبانه خطر آفرین هستند. در اثر کدر شدن چراغ‌ها میزان نور خروجی از چراغ‌ها کمتر از سطح استاندارد خواهد شد و این نکته‌ای است که شما را ترغیب به رفع زردی چراغ ماشین خواهد کرد.

رفع زردی چراغ ماشین

دلیل ایجاد زردی و کدر شدن چراغ‌های ماشین چیست؟

به طور کلی کدر شدن چراغ‌های جلو و عقب خودروها یکی از اتفاقات متداولی است که ممکن است هر فردی با آن مواجه شود. این مسئله می‌تواند ناشی از دلایل متعددی باشد. در نتیجه شما نیز می‌توانید با شناخت بهتر این مولفه‌ها از این اتفاق پیشگیری کنید یا جهت رفع زردی چراغ ماشین اقدام نمایید.

  • استفاده طولانی مدت از چراغ‌ها: استفاده طولانی مدت از چراغ‌های ماشین ممکن است باعث کاهش شفافیت و کدر شدن آنها شود.
  • اثرات آب و هوا: عوامل آب و هوایی مانند نور خوردگی اشعه UV و تغییرات دما و رطوبت می‌توانند باعث کاهش شفافیت چراغ‌های ماشین شوند.
  • ترکیدگی یا شکستگی در شیشه: ترکیدگی یا شکستگی در شیشه چراغ‌های ماشین می‌تواند باعث داشتن تراکم بیشتری از نور در برخی نقاط شود و به نوبه خود باعث کاهش شفافیت آنها شود.
  • تجمع گرد و غبار و چربی: تجمع گرد و غبار و چربی بر روی سطح چراغ‌های ماشین نیز می‌تواند باعث کاهش شفافیت آنها شود. آلودگی هوا و یا شرایط نگهداری نیز در رابطه با این مولفه موثر است.
  • استفاده از مواد شیمیایی نامناسب: استفاده از مواد شیمیایی نامناسب برای پاک کردن چراغ‌های ماشین ممکن است باعث کاهش شفافیت آنها شود.
  • کیفیت و مواد اولیه به کار رفته شده در چراغ: این مسئله نیز در عمر مفید و میزان مقاومت چراغ‌ها موثر است. گاهی برخی از مواد بکارفته شده در چراغ‌ها به قدری بی کیفیت هستند که این مسئله بعد از چند سال استفاده پیش خواهد آمد.

راهکارهای رفع زردی چراغ‌ ماشین:

برای حل مسئله کدر شدن چراغ خودروها روش‌های متفاوتی وجود دارد. از روش‌های خانگی گرفته تا راهکارهای پرهزینه تر. استفاده از مواد مخصوص پولیش چراغ‌ها بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید از آن استفاده نمایید. در این روش شما علی رقم پرداخت هزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه از تمیز شدن چراغ‌ها بدون ایجاد هیچگونه آسیبی مطمئن خواهید شد.

روش‌های دیگر مثل استفاده از جوش شیران و یا سایر مواد شیمیایی نا متعارف می‌توانند به متریال اصلی چراغ شما آسیب جدی‌تری وارد کنند و حتی شما را وادار به تعویض آن کنند. در نتیجه بهترین راهکار استفاده از روش های استاندارد و محلول‌های مختص رفع زردی چراغ ماشین است. این مواد علاوه بر داشتن خاصیت شفاف کنندگی چراغ‌ها از موادی با  PH ملائم ساخته شده اند.

هرچند روش‌های دیگری نظیر پولیش چراغ‌ها نیز وجود دارد که برای اقدامات متخصصی مراجعه به فرد ماهر به افراد توصیه می‌شود.

روش رفع کدری چراغ‌های خودرو

روش جلوگیری از کدر شدن چراغ‌های خودرو

به طور کلی روش‌های متعددی برای جلوگیری از کدر شدن چراغ‌ها وجود دارد. بهتر است این موارد را با دقت و احتیاط بالایی انجام دهید. زیرا برخی از مواد باعث از بین رفتن پوسته خارجی چراغ می‌شوند. به منظور حفاظت از چراغ‌ها در برابر کدر شدگی می‌توانید از موارد گفته شده در زیر استفاده نمایید. در نتیجه پیش از نیاز به رفع زردی چراغ ماشین این موارد می‌توانند موثر باشند.

  • استفاده از پوشش محافظ: استفاده از پوشش محافظ بر روی چراغ‌های ماشین می‌تواند از تأثیرات مخرب نور خوردگی، نمک و غیره جلوگیری کند.
  • تمیزی و شستشوی منظم: شستشوی منظم سطح چراغ‌های ماشین با استفاده از مواد شوینده ملایم می‌تواند باعث حفظ شفافیت و کاهش زردی آنها شود.
  • عدم استفاده از مواد شوینده تند و غیر استاندارد: استفاده از مواد شوینده تند می‌تواند باعث آسیب دیدگی به سطح چراغ‌های ماشین شود. بنابراین بهتر است از مواد شوینده ملایم و با pH مناسب استفاده کنید.
  • نگهداری در محیط خنک و خشک: نگهداری چراغ‌های ماشین در محیط خنک و خشک، می‌تواند از تأثیرات مخرب نور خوردگی جلوگیری کند.
  • تعویض چراغ‌ها: در صورتی که چراغ‌های ماشین شما بسیار قدیمی هستند به هیچ نحوی نمی‌توان بر روی شفاف سازی آنها اقدام کرد، بهتر است آنها را تعویض کنید.

خرید اسپری ازبین برنده کدری چراغ خودرو

اگر تصمیم به رفع زردی چراغ ماشین دارید و یا مدت‌ها است که درگیر شفاف کردن چراغ‌های خودرو هستید، از امتحان کردن روش‌هایی همچون استفاده از وایتکس، خمیر دندان و... خودداری کنید. این روش‌ها می‌توانند آسیب‌های جدی‌تری نیز به خودروی شما وارد کنند.

به جای این راهکارها می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب و معقول برای تهیه اسپری ازبین برنده کدری چراغ خودرواقدام کنید. این محصول به دلیل طراحی اختصاصی و فرموله شدن متناسب با متریال چراغ‌های خودرو می‌تواند بهترین گزینه باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا با کراشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

اسپری رفع کدری و شفاف سازی چراغ ماشین

خرید چراغ جلو و عقب انواع خودروهای خارجی

چراغ خودروها در اثر سال‌ها قرار گرفتن در معرض شرایط جوی، آفتاب و ... همانند سایر بخش‌های خودرو فرسوده و مستهلک می‌شوند. مسئله تعویض چراغ‌ها امر اجتناب ناپذیری است که ممکن است پس از سال‌ها با آن مواجه شوید. در این صورت دیگر استفاده از محلول‌های شیمیایی کارساز نیست و مناسب‌ترین راهکار تعویض این بخش با محصول نو می‌باشد.

در صورتی که برای رفع زردی چراغ ماشین تصمیم به تعویض آن داشتید، می‌توانید برای تهیه با کیفیت‌ترین محصولات از طریق اتو یدک اقدام کنید. اتو یدک یکی از مجموعه‌های واردکننده انواع لوازم یدکی خودروها است که سال‌ها تجربه فروش بدون واسطه قطعات و ملزومات خودرو را دارد. حال شما می‌توانید چراغ عقب و جلوی صدها مدل خودروی مختلف را از طریق ما با قیمتی به صرفه خریداری کنید.

جهت ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

راهکار رفع زردی چراغ ماشین چیست؟

مناسب و امن‌ترین راهکار قابل ارائه استفاده از اسپری ازبین برنده کدری چراغ خودرو است. برای این منظور و خرید با کیفیت‌ترین محصولات می‌توانید از طریق اتو یدک اقدام کنید.

آیا کدر شدن چراغ‌های خودرو خطرناک است؟

بله، کدر شدن چراغ‌های خودرو می‌تواند باعث کاهش دید و در نتیجه خطر برای راننده و سایر کاربران جاده شود.

آیا کدر شدن چراغ‌های خودرو قابل تعمیر است؟

بله، در بسیاری از موارد می‌توان چراغ‌های خودرو را تعمیر کرد و از کدر شدن آنها جلوگیری کرد. برخی از روش‌های تعمیر چراغ‌های خودرو شامل تمیز کردن آنها با محلول‌های شیمیایی و پوشش محافظ، سیم پاک کردن و اصلاح، تعویض لنزهای چراغ، و خشک کردن و واکس کردن آنها هستند.

عمومی #رفع زردی چراغ ماشین 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270