Loading...
تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها| تعمیر ریموت ماشین
چهارشنبه 03 اسفند 1401 اتو یدک 3114 0

تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها| تعمیر ریموت ماشین

خدمات تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها در تهران، تعمیر ریموت خودرو و فروش سوئیچ انواع ماشین‌ها در سراسر ایران

سوئیچ یا ریموت خودرو یکی از قسمت‌های الکترونیک است که برای کنترل عملکردهای مشخصی از خودرو در فاصله دور، یا به طور مستقیم استفاده می‌شود. با استفاده از کلید سوئیچ و ریموت خودرو می‌توان کارهایی نظیر روشن و خاموش کردن ماشین، باز و بسته کردن درب‌ها، فعال کردن دزدگیر، بالا بردن شیشه‌ها، بازکردن درب صندوق عقب و... را امکان پذیر کرد. در نتیجه تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها از اهمیت بالایی جهت استفاده بهتر از آن برخوردار است.

بنابراین با ما در ادامه این محتوا از وبلاگ اتو یدک همراه باشید تا درباره خدمات تعمیر و تعویض ریموت ماشین و همچنین نکات مربوط به آن اطلاعات مهمی را کسب کنید.

خدمات تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها در تهران

تصویر کنید زمانی که انتظار دارید ریموت به سادگی دستورات مورد نظر شما را اجرا کند متوجه خرابی آن می‌شوید. در این هنگام ممکن است بسته به موقعیت و ایراد سوئیچ، درگیر مشکلات متفاوتی شده باشید. برای رفع این ایرادات بهتر است از خدمات تعمیر و تعویض سوئیچ خودروها استفاده کنید. اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید با شماره‌گیری خط تلفن  09126664996 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.

تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها

خدمات تعمیر سیستم برقی و الکترونیکی خودرو:

سیستم برقی خودرو شامل بخش‌هایی ازجمله سیستم روشنایی، سیستم تهیه مطبوع، باتری، ژنراتور، سیستم صوتی و الکترونیکی و همچنین سیستم جلوگیری از سرقت می‌باشد. اتو یدک به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی خودروهای خارجی و همچنین تعمیر بخش‌های اساسی آنها، می‌تواند خدمات برتری در زمینه تعمیر سیستم برقی و الکترونیکی به افراد ارائه دهد. این امکان فراهم است که شما از طریق شماره تلفن  09126664996 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم درباره نحوه دریافت این خدمات را کسب کنید.

مشکلات رایج سوئیچ ریموت خودرو:

سوئیچ خودرو یکی از قطعات حساس ماشین است که در عین کوچکی، وظایف مهم و متعددی را برعهده دارد. برخی از متداول‌ترین مشکلات قابل احتمال برای این بخش از جمله موارد زیر است:

  • ناتوانی در برقراری ارتباط
  • نفوذ آب یا گرد و غبار در سیستم داخلی سوئیچ
  • نیاز به تعویض باتری
  • ایجاد مشکلات و ارتباطی در آنتن ریموت
  • عدم عملکرد مناسب کلیدهای سوئیچ
  • شکستگی کلید سوئیچ

برای برطرف کردن هر یک از این ایردات بهتر است حتما از یک فرد ماهر و کارشناس با تجربه کمک بگیرید تا دچار مشکلات بیشتر در آینده نشوید.

فروش و تعویض سوئیچ با بهترین قیمت

اگر قصد تعویض و یا خرید سوئیچ جدید را دارید، اتو یدک می‌تواند بهترین سوئیچ متناسب با خودرویتان را به شما پیشنهاد بدهد. خدمات فروشگاهی مجموعه اتو یدک علاوه بر استان تهران شامل حال سراسر نقاط ایران و شهرستان‌ها می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از مزایایی همچون ارسال فوری و تضمین اصالت کالا، لوازم یدکی مورد نیاز خود را برای خودروهای خارجی خریداری کنند.

از آنجایی که گروه ما خود یکی از واردکنندگان لوازم یدکی انواع خودروهای وارداتی به صورت تخصصی می‌باشد؛ بنابراین بهترین قیمت را برای خدمات رسانی به مشتریان درنظر می‌گیرد و این کار را با بالاترین کیفیت برای مشتریان انجام می‌دهد. در نتیجه اگر قصد دارید تا سوئیچ خود را تعویض کنید، با ما تماس بگیرید تا از هزینه‌های دقیق این کار مطلع شوید.

تعویض و خرید ریموت انواع خودروها

 

علائمی که نشان می‌دهد ریموت خودروی شما نیاز به تعویض یا تعمیر دارد:

برخی اوقات شما می‌توانید با توجه به علائم و نشانه‌هایی متوجه شوید که ریموت یا سوئیچ خودروی شما نیاز به تعمیر دارد. برخی از این موارد از جمله مولفه‌های زیر است.

  • عدم پاسخگویی درست ریموت به دستورات: اگر نیاز به تکرار چندباره دستورات است و سوئیچ به درستی عمل نمی‌کند؛ نشان دهنده وجود مشکلی باشد و بهتر است تا برای رفع آن اقدام کنید.
  • نشان دادن واکنش‌های غیر منتظره: در صورتی که ریموت شما بدون هیچ دلیل واکنش نشان می‌دهد یا به صورت خود به خود دستوراتی را اجرا می‌کند، ممکن است نیاز به تعویض ریموت وجود داشته باشد.
  • عدم تشخیص ریموت توسط خودرو: اگر ریموت قادر به باز کردن خودرو نیست و گاهی در تشخیص دچار مشکل می‌شود، ایرادی در عملکرد آن وجود دارد که باید توسط فرد متخصص بررسی شود.
  • وارد شدن آسیب به بدنه سوئیچ: اگر وضعیت ظاهری سویچ دچار هر مشکلی از جمله خراش، شکستگی، یا مشکلاتی از قبیل افتادن از ارتفاع شود، لازم است حتما آن را تعمیر کرد.

قیمت تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودرو چقدر است؟

به طور کلی هزینه تمام شده برای تعمیرات بخش‌های خودرو بستگی به میزان مشکلات آن دارد و همین عامل می‌تواند در تغییر رنج قیمتی تاثیرگذار باشد. تکنسین‌ها پس از بررسی دقیق سوئیچ و عیب یابی می‌توانند هزینه تعمیرات آن را به صورت دقیق گزارش دهند. اما مولفه‌های زیر را می‌توان در تعیین قیمت تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودرو موثر دانست:

  • نوع ریموت: هر ریموت متناسب با خودروهای مخصوصی می‌باشد و برای تعویض و خرید یک ریموت جدید لازم است تا گزینه مناسب آن را انتخاب نمایید. انتخاب نوع ریموت‌های مختلف با درجه کیفی‌های متفاوت نیز بر روی قیمت آن تاثیرگذار است.
  • میزان مشکلات: همانطور که اشاره کردیم هزینه کلی تعمیر ریموت تا حدود زیادی بستگی به شدت و نوع خرابی آن دارد. در بعضی موارد هزینه تعمیرات سوئیچ در حد جزئی است اما گاهی اوقات نیز نیاز به تعویض کلی ریموت بوجود می‌آید.
  • نوع خودرو: تعمیر و تعویض سوئیچ خودروهای داخلی عمدتا هزینه کمتری نسبت به ماشین‌های خارجی دارد. تعمیرات سوئیچ خودروهایی که از سیستم ایمنی پیچیده‌تری برخوردار هستند و تکنولوژی پیشرفته ای دارند؛ مستلزم صرف وقت بیشتر برای تعمیرکاران است.
  • مرکز تعمیر کننده: به طور کلی هر مرکز تعمیرات قیمت و تعرفه متفاوتی را ممکن است ارائه بدهد. اما در صورتی که از خدمات اتو یدک برای تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودرو بهره ببرید جای هیچ نگرانی از بابت قیمت وجود نخواهد داشت.

نکات مهمی که باید در زمان تعویض سوئیچ خودرو رعایت کنید:

اگر می‌خواهید تعویض و خرید یک سوئیچ جدید، به خوبی پیش برود لازم است تا حتما برخی از نکات را درنظر داشته باشید:

  • حتما درنظر داشته باشید که ریموت خودرو را از مراکز معتبر تهیه نمایید. زیرا خرید سوئیچ فیک و بی کیفیت می‌تواند به شما خسارات زیادی را ناشی از تعویض دوباره آن وارد کند. تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها از طریق مراکز قابل اعتماد نظیر فروشگاه‌های آنلاین یا مراکز تعمیرگاهی پرسابقه به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری و عمر مفید این بخش را افزایش دهید.
  • استفاده از باتری مناسب: به خاطر داشته باشید که برای داشتن عملکردی مطلوب باید از باتری‌های متناسب و استاندارد برای سوئیچ استفاده کنید و آن را حتما درست جایگذاری کنید.
  • تعمیر و تعویض سوئیچ‌ها کددار نیاز به تخصص دارد در نتیجه بهتر است که حتما از تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید.
  • ریموت سازگار را خریداری کنید: باید برای خرید ریموت جدید به مارک و برند ریموت قبلی خود و مدل خودرو توجه داشته باشید تا از همخوانی سوئیچ جدید مطمئن شوید.

 

تعمیر انواع سوئیچ و ریموت خودروها

 

سوالات متداول:

 آیا می‌توانیم سوئیچ خودرو را خودمان تعمیر کنیم؟

بسته به نوع مشکل و ریموت بهتر است این کار را برعهده یک تعمیرکار متخصص بگذارید.

آیا تعمیر یک ریموت خودرو در همه مراکز تعمیرات ماشین قابل انجام است؟

لزوما اینطور نیست و نمی‌توان تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودرو را در همه تعمیرگاه‌ها انجام داد. اما این امکان در اتو یدک امکان پذیر است و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

آیا برای تعویض ریموت خودرو نیاز به تغییر قفل‌های درب ماشین است؟

به طور کلی اگر ریموت جدید و قدیمی مطابقت داشته باشند و سوئیچ جدید نیز برای خودرو کد نویسی و برنامه ریزی مناسبی شده باشد، نیازی به تغییر قفل‌های ماشین نیست.

تعمیر و تعویض سوئیچ به چقدر زمان نیاز دارد؟

تکنسین‌های ما بسته به خرابی ایجاد شده می‌توانند مشکل سوئیچ خودرو را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنند اما به طور متوسط 30 تا 40 دقیقه زمان برای این کار نیاز است.

عمومی #تعمیر و تعویض سوئیچ انواع خودروها 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270