Loading...
لوازم یدکی هیوندای کونا| قطعات اورجینال هیوندا kona
پنجشنبه 20 بهمن 1401 اتو یدک 372 0

لوازم یدکی هیوندای کونا| قطعات اورجینال هیوندا kona

خرید لوازم یدکی هیوندای کونا، عرضه قطعات یدکی اورجینال هیوندا کونا 2020، فروش لوازم یدکی hyundai kona n در سراسر ایران

هیوندای کونا یکی از خودروهای جدید و ساب کامپکت این برند است. کونا به عنوان ماشینی کراس اوور اما کوچک، به بازارهای جهانی معرفی شد و در برخی کشورها بسیار مورد توجه قرار گرفت. در سال‌های اخیر زمزمه‌های درباره وارد شدن این ماشین پرطرفدار به ایران توسط شرکت کرمان موتور شنیده شده. آن طور که معلوم است برخی از مجموعه‌های داخلی واردکننده خودرو قصد دارند مدل‌های جدیدی از خودروهای برندهای مطرح نظیر هیوندای و کیا به بازار ایران عرضه کنند. در نتیجه بحث تامین قطعات و لوازم یدکی هیوندای کونا اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

در ادامه با این محتوا از وبلاگ اتو یدک همراه ما باشید تا درباره فروش قطعات خودروهای جدید وارداتی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آیا لوازم یدکی هیوندای کونا در ایران موجود خواهد شد؟

آنطور که از مشخصات هیوندای کونا پیداست و بر اساس سابقه فروش آن در سایر کشورها، می‌توان نتیجه گرفت که با وارد شدن این خودرو به کشور، فروش بالای آن پیشبینی شدنی است. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین سوالاتی که افراد در اینباره مطرح می‌کنند، در زمینه بحث خرید و تامین لوازم یدکی آن در آینده است. زیرا در صورتی که فرد دسترسی کافی به قطعات اورجینال و با کیفیت هیوندای کونا نداشته باشید، دچار خسارت زیادی از بابت تعمیر و نگهداری ماشین خواهد شد.

اما با وجود اتو یدک دیگر نگرانی در زمینه تامین قطعات خودروی کونا وجود نخواهد داشت. زیرا اتو یدک توانسته با واردات قطعات هیوندا کونا هرآنچه افراد نیاز دارند را تامین نماید و به این صورت خیال افراد از بابت تعمیرات خودرو در آینده را راحت کند. برای ارتباط با مجموعه ما و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی هیوندای کونا

نمایندگی فروش قطعات هیوندای

با اینکه خودروهای برند کره‌ای هیوندای از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما فرسوده شدن برخی قطعات در مرور زمان و بر اثر استفاده امری اجتناب ناپذیر است که افراد را ملزم می‌کند بعد از مدتی قطعات را تعویض کنند. در این هنگام این سوال پیش می‌آید که از کجا می‌توان لوازم یدکی هیوندای کونا را خریداری کرد؟

اتو یدک که از مجموعه‌های پر سابقه در زمینه فروش قطعات خودرو می‌باشد، توانسته با واردات و عرضه لوازم یدکی به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش قطعات هیوندای در ایران فعالیت پررنگ و درخشانی داشته باشد. این شرکت با تامین و عرضه قطعات انواع مدل‌های جدید و قدیمی هیوندای توانسته خلا بوجود آمده در بازار را برطرف کند و مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن به لوازم یدکی مورد نظرشان برساند.

چه قطعاتی از هیوندای N  Kona را می‌توان از طریق اتو یدک سفارش داد؟

از آنجایی که خودرو شامل بخش‌های متنوعی می‌شود، اتو یدک سعی کرده تا با موجود کردن پرکاربرد ترین قطعات مصرفی، نیاز افراد را به خوبی برطرف کند. در حال حاضر شما می‌توانید بسیاری از بخش‌های مورد نظرتان در دسته بندی‌های زیر را به سادگی از طریق اتو یدک سفارش دهید.

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • قطعات برقی و الکترونیکی (باتری، دینام، سرباتری)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و آگاهی از جزئیات قطعات پیشنهاد می‌کنیم تا با کارشناسان ما تماس گرفته و استعلام موجودی‌ها را دریافت نمایید. علاوه بر لوازم یدکی هیوندای کونا، قطعات ده‌ها مدل دیگر از این برند نیز در مجموعه قابل سفارش است و شما حتی می‌توانید بوسیله ما  لوازم یدکی سایر شرکت‌هایی نظیر میتسوبیشی، چانگان، تویوتا، چری، مزدا و... را خریداری کنید.

فروش لوازم یدکی هیوندای کونا 2020 در تهران

در صورت ورود خودروهای درنظر گرفته شده در لیست واردات، شاهد حضور پررنگ‌تر ماشین‌های اسپرت و با کیفیتی نظیر هیوندای کونا 2020 خواهیم بود. اما تهیه قطعات اورجینال و با بالاترین بازدهی تنها از عهده مجموعه‌های واردکننده ساخته است. در نتیجه اگر خرید کالایی از بهترین برند‌های خارجی و با بیشترین میزان بهره‌وری را دارید، می‌توانید همین حالا با ما از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید و محصولات مورد نظرتان را با تضمین اصالت کالا و مشاره رایگان دریافت نمایید.

قطعات یدکی اورجینال هیوندای کونا

خرید قطعات هیوندای Kona N در شهرستان‌ها با ارسال فوری

گروه اتو یدک برای خدمت رسانی گسترده‌تر به تمامی افراد در همه بخش‌های ایران اقدام به راه‌اندازی قابلیت "ارسال فوری" نموده. بدین وسیله می‌توان با فروش غیر حضوری قطعات ارتباط گسترده‌تری با تمامی شهرستان‌ها برقرار کرد و به سادگی بخش‌های لازم را به دست افراد از شهرهایی نظیر اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و... رساند. ارسال فوری محصولات این شرایط را فراهم می‌سازد که مشتریان پس از ثبت نهایی سفارش اقلام مورد نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

قطعات دیگر خودروهای هیوندای را از ما تهیه کنید:

شما می‌توانید نه‌تنها لوازم یدکی هیوندای کونا، بلکه قطعات یدکی مربوط به بسیاری از خودروهای این برند را از طریق ما سفارش دهید. برخی از این خودرو‌ها شامل موارد زیر هستند اما برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره خودروی موردنظرتان بهتر است با شماره  09126664996 تماس بگیرید و به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

نحوه خرید و ثبت سفارش لوازم یدکی هیوندای کونا

برای سفارش قطعات اصلی هیوندای کونا لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، وجه مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

 فروش  ویژه قطعات و لوازم یدکی هیوندای کونا

قیمت خرید قطعات بدنه هیوندای کونا

قطعات بدنه شامل بخش‌های مختلفی نظیر آیینه بغل، درب، کاپوت، گلگیر، سپر جلو و عقب، رکاب، رینگ و... می‌باشد. بسیاری از اوقات در اثر تصادفات رانندگی بدنه خودرو دچار آسیب می‌شود و در صورت لزوم بهتر است برای تعویض آن اقدام نمود. در نتیجه شما می‌توانید قطعات بدنه هیوندای کونا را از طریق اتو یدک با دقیق‌ترین مشخصات خریداری کنید.

از کجا می‌توان قطعات شمع و وایر هیوندای کونا را خرید؟

قطعات یدکی خودروهای جدید و تازه واردی نظیر هیوندای کونا به سختی پیدا می‌شود. زیرا در حال حاضر هیچ نمایندگی‌ اصلی از برند سازنده در کشور فعال نیست. همین عامل باعث شده در صورت عرضه خودروهایی نظیر کونا، قطعات مربوط به آن نظیر شمع و وایر یا سایر بخش‌های مصرفی کمیاب باشد. اما اتو یدک با واردات و فروش این بخش‌ها دسترسی مشتریان به کالای با کیفیت و اصلی را ساده‌تر کرده است.

قیمت قطعات جلوبندی هیوندای کونا چقدر است؟

قطعات جلوبندی هیوندای کونا شامل بخش‌هایی نظیر میل تعدیل، کمک فنر، فنر، سیبک فرمان، جعبه فرمان، طبق و... می‌باشد. از انجایی که قطعات مربوط به خودروهای خارجی به صورت وارداتی و کاملا اصلی می‌باشند، نرخ آنها تا حدود زیادی وابسته به قیمت ارز است و نواسان بازار تعیین قیمت‌های دقیق را دشوار می‌کند.

 بنابراین در صورتی که تمایل دارید از جدیدترین قیمت‌های لوازم یدکی هیوندای کونا آگاه شوید، با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا به طور مستقیم با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول:

آیا قطعات یدکی اصلی هیوندای کونا در ایران موجود است؟

بله در صورتی که فروش خودروی جدید کونا 2020 در کشور آغاز شود شما می‌توانید لوازم یدکی مربوط به آن را از طریق اتو یدک تهیه نمایید.

نحوه خرید قطعات از مجموعه اتو یدک به چه صورت است؟

برای خرید لوازم یدکی هیوندای کونا  و یا خودروهای دیگر می‌توانید با شماره  09126664996 تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره، با پرداخت مبلغ به صورت کارت به کارت سفارش خود را ثبت نمایید. سپس محصول مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

قطعات هیوندای #لوازم یدکی هیوندای کونا 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270