Loading...
لوازم یدکی هیوندای ورنا| فروش قطعات اورجینال هیوندا ورنا
پنجشنبه 13 بهمن 1401 اتو یدک 816 0

لوازم یدکی هیوندای ورنا| فروش قطعات اورجینال هیوندا ورنا

خرید لوازم یدکی هیوندای ورنا (هیوندا اکسنت) با ارسال فوری، فروش قطعات اورجینال هیوندا ورنا در سراسر ایران

هیوندای ورنا که با نام اکسنت نیز شناخته می‌شود به عنوان یکی از خودروهای قدیمی از این برند در ایران بشمار می‌آید. مدل‌‌های از این خودرو در سال‌های 1385 به کشور وارد و توسط مجموعه کرمان موتور مونتاژ شد. سپس سری فیس لیفت آن نیز در سال 2003 وارد بازارهای جهانی شد، به کشور ما نیز راه پیدا کرد. در نهایت فروش بالای این خودرو در آن سال‌ها باعث شد تا نام ورنا تا مدت‌ها به عنوان خودرویی پرطرفدار به جای بماند.

از آنجایی که هیوندا ورنا یکی از از خودروهای قدیمی این برند شمار می‌آید، پیدا کردن لوازم یدکی مربوط به آن به فرایندی دشوار تبدیل شده و همین عامل نیز خرید و فرش آن را در بازار با مشکلاتی رو به رو کرده است. در این محتوا از وبلاگ اتو یدک به بررسی نحوه خرید لوازم یدکی هیوندای ورنا خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی ورنا در تهران

یکی از شایع‌ترین مسائلی که خودروهای مدل قدیمی وارداتی با آن مواجه می‌شوند، تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش است. بعد از مدتی با از رده خارج شدن مدل‌های قدیمی در بازارهای جهانی و همچنین محدود شدن واردات؛ تامین قطعات این خودروها از سمت مجموعه وارد کننده افراد را با کمبود لوازم مربوط به تعمیرات این خودروها مواجه می‌کند.

در نتیجه اگر به دنبال لوازم یدکی هیوندای ورنا در تهران هستید، لازم است تا از روش‌هایی نظیر ارتباط با شرکت‌های واردکننده قطعات استفاده کنید. زیرا بسیاری از قطعات فروخته شده توسط مجموعه‌های تعمیراتی نامعتبر، به طور تقلبی یا دسته دوم می‌باشند و سابقه مجموعه در این بین نقش مهمی را جهت خرید کالای با کیفیت و پربازده ایفا می‌کند.

مجموعه "اتو یدک" که خود یکی از شرکت‌های واردکننده اصلی قطعات خودروهای خارجی می‌باشد، در سال‌های اخیر تصمیم گرفته تا با تامین لوازم مربوط به خودورهای قدیمی‌تر سهم خود را در سهولت خرید افراد ایفا کند. بنابراین شما در حال حاضر می‌توانید قطعات اورجینال هیوندا ورنا را از طریق ما به سادگی تهیه کنید.

فروش لوازم یدکی هیوندای ورنا

نمایندگی فروش لوازم یدکی هیوندا

خودورهای هیوندای به کیفیت بالای قطعات و دوام سیستم فنی شهرت دارند. اما مسئله‌ مستهلک شدن قطعات در اثر مرور زمان و استفاده، امری اجتناب ناپذیر است و افراد باید دیر یا زود با آن مواجه شوند. بنابراین برای حفظ کیفیت عملکرد لازم است تا برخی از قطعات و بخش‌های کاربردی خودرو پس از اتمام عمر مفید جایگزین شوند.

از آنجایی که فعالیت نمایندگی‌های اصلی شرکت‌های خودروسازی در ایران محدود شده است، گروه اتو یدک سعی کرده تا با واردات لوازم انواع خودروهای هیوندا، قطعات اورجینال این برند را به دست افراد برساند. اگر شما نیز به دنبال نمایندگی‌های فروش لوازم یدکی هیوندای هستید، می‌توانید با شماره‌ گیری تلفن  09126664996با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خودر را ثبت نمایید.

قطعات دیگر خودروهای هیوندای را از ما بخرید:

مجموعه ما نه‌تنها فروشنده لوازم یدکی هیوندا ورنا بلکه ده‌ها مدل دیگر از خودروهای عرضه شده این برند در ایران است. برخی از این مدل‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

فروش ویژه لوازم یدکی هیوندای ورنا در سراسر ایران

یکی از اقدامات مهمی که اتو یدک در راستای خدمت رسانی به تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های کشور انجام داده است‌، راه اندازی امکان "ارسال فوری" می‌باشد. به این صورت افراد از تمامی شهرستان‌ها ازجمله کرمان، یزد، مشهد، اصفهان، کرج و... می‌توانند ضمن تماس با  09126664996 از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان دریافت کنید و پس از ثبت سفارش، محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

لیست قیمت قطعات یدکی هیوندای ورنا

همانطور که اشاره کردیم، از آنجایی که قطعات مربوط به ورنا به سختی پیدا می‌شوند و لوازم این مدل جزء کالاهای کمیاب به شمار می‌آید.  در نتیجه اگر به دنبال قطعات با کیفیت باشید، با تعرفه‌های نسبتا بالایی نسبت به سایر مدل‌های مشابه رو به رو خواهید شد. در مجموعه اتو یدک سعی شده تا با حذف واسطه‌ها، واردات و فروش مستقیم اقلام قیمتی بهینه‌تر به مشتریان پیشنهاد شوند. تا افراد بتوانند خریدی بصرفه و رضایت بخش داشته باشند.

از آنجایی که نوسان قیمت بازار و همچنین تنوع بالای قطعات ارائه قیمت دقیق را دشوار می‌کند، بهتر است به طور مستقیم با مجموعه تماس بگیرید تا در چند دقیقه از تمامی جزئیات محصول و بروزترین قیمت‌ها مطلع شوید.

قطعات یدکی اورجینال هیوندا ورنا (اکسنت)

لوازم یدکی هیوندا ورنا 1600 و 1500

فروش قطعات در مجموعه همیشه با هدف پوشش دهی تمامی مدل‌ها از جمله قدیمی‌ترین تا جدیدترین مدل‌ها در بازار بوده است. پس اگر به دنبال لوازم یدکی هیوندای ورنا 1600 یا 1500 هستید، می‌توانید با کمک اتو یدک تمامی اقلام مورد نیاز خودتان را به صورت غیرحضوری خریداری کنید و از مزایایی همچون تضمین اصالت کالا، ارسال فوری و مشاوره رایگان توسط کارشناسان فروش بهره‌مند شوید.

قیمت گیربکس ورنا

گیربکس یکی از بخش‌های اصلی خودرو بشمار می‌آید. این قسمت وظیفه انتقال گشتاور تولید شده توسط موتور به چرخ‌ها را برعهده دارد. قسمت‌هایی نظیر محور کلاچ، پوسته گیبرکس، محور زیر، کاسه نمد و... ازجمله بخش‌های گیربکس هستند. در نتیجه انتظار می‌روند پس از گذشت چندین سال برخی از قسمت‌ها آسیب ببیند یا عملکرد اولیه خودشان را از دست بدهند.

برای خرید گیبرکس هیوندای ورنا و اطلاع از تعرفه آن می‌توانید از طریق ما این محصول را با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

قطعات موتوری هیوندا ورنا

موتور به عنوان قلب خودرو شناخته می‌شود. این قسمت شامل اجزای مختلفی نظیر سیلندر، سرسیلندر، شمع، تسمه تایم، موتور استارت، پیستون و... است. موتور به عنوان عامل محرک خودرو نقش مهمی را در عملکرد قسمت‌های مختلف بازی می‌کند و درصورتی که به این قسمت آسیبی وارد شود، سایر بخش‌های مرتبط نیز درگیر خواهند شد. اگر نیاز به تعویض قطعات مربوط به موتور هیوندای ورنا را داشتید، می‌توانید با اتو یدک تماس بگیرید و پس از استعلام موجودی، سفارش خود را ثبت کنید.

 فروش لوازم یدکی هیوندای اکسنت (ورنا)

قیمت قطعات بدنه ورنا

قطعات بدنه ظاهر خارجی خودرو را تشکیل می‌دهند و برخی از آنها علاوه بر تاثیرگذاری روی چهره ماشین، مسائل امنیتی را نیز برعهده دارند. قطعات بدنه هیوندای ورنا شامل موارد زیر هستند و شما برای خرید هر یک از آنها می‌توانید با شماره  09126664996 تماس بگیرید:

  • گلگیر
  • کاپوت
  • چراغ عقب و جلو
  • درب
  • برف پاک کن
  • سپر عقب و جلو
  • رینگ و لاستیک
  • آیینه بغل

روش ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش لوازم یدکی هیوندای ورنا لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول

آیا قطعات مدل‌های قدیمی هیوندای ورنا موجود است؟

بله هم اکنون از طریق اتو یدک می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را از ده‌ها برند خارجی و انواع مدل‌های موجود در بازار سفارش دهید.

لوازم یدکی عرضه شده در اتو یدک اورجینال و اصلی هستند؟

اتو یدک با تضمین اصالت کالا این اطمینان خاطر را به همه مشتریان میدهد که قطعات ارسال شده مطابق استانداردهای روز، با بالاترین درجه کیفیت و از معتبرترین برندهای تولید کننده قطعات خودرو باشد. در نتیجه تمامی لوازم یدکی هیوندای ورنا که از طریق ما فروخته می‌شوند اصلی و با بهترین عملکرد هستند.

قطعات هیوندای #لوازم یدکی هیوندای ورنا 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270