Loading...
لوازم یدکی فونیکس| قطعات فونیکس FX
يكشنبه 24 تیر 1403 اتو یدک 7319 0

لوازم یدکی فونیکس| قطعات فونیکس FX

خرید لوازم یدکی فونیکس (Fownix)، فروش لوازم یدکی فونیکس ایف ایکس(FX) در تهران و شهرستان‌ها، لوازم یدکی chery omoda

فونیکس (Fownix) یکی از خودروهایی است که خبر واردات و عرضه آن در اواخر سال 1401 به گوش رسید. این خودروی کراس اورر جدید با قابلیت‌ها و امکانات بی نظیرش می‌تواند به کلی بازار خودروی ایران را متحول کند. زمانی که صحبت از خودروهای جدید می‌شود اولین مسئله‌ای که در ذهن افراد برای خرید آن بوجود می‌آید، تامین قطعات و لوازم یدکی آن است. پیشبینی می‌شود فونیکس نیز به عنوان یکی از گزینه‌های عرضه در ایران شانس بسیار خوبی برای فروش داشته باشد. بنابراین تامین قطعات و لوازم یدکی فونیکس در اولویت‌ها قرار میگیرد. جهت خرید لوازم یدکی فونیک با شماره ۰۲۱۲۲۲۳۰۵۹۳ تماس حاصل نمایید.

در ادامه این محتوا از وبلاگ اتو یدک بیشتر به بررسی این خودروی تازه وارد و شرایط خرید قطعات خودروی فونیکس خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی فونیکس اف ایکس

بررسی مشخصات فونیکس FX

 فونیکس (Fownix) که خبر عرضه آن در دی ماه سال 1401 به صورت قطعی منتشر شد، توسط گروه مدیران خودرو به ایران راه می‌یابد. این مجموعه که سابقه موفقی در واردات و مونتاژ خودروهایی از جمله تیگو و آریزو را نیز داشته؛ این بار دست به عرضه یک خودروی لوکس و پرقابلیت زده است. فونیکس FX که قرار است در سری و نسل‌های مختلف در دسترس قرار بگیرید، شامل تیپ پریمیوم و اکسنت می‌شود که هر کدام دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند.

فونیکس در کشور چین و توسط مجموعه خودروسازی چری با نام اصلی 5 Chery omoda ساخته و طراحی شده است. این ماشین کاملا بر اساس استانداردهای روز دنیا می‌باشد و بسیاری از آزمون‌ها ازجمله Euro NCAP را با موفقیت گذرانده است. بنابراین با مطالعه سوابق، قابلیت‌ها و امکانات حفظ امنیت سرنشینان، می‌توان این نتیجه را گفت که فونیکس FX از ارزش خرید بالایی برخوردار است. فونیکس با طراحی متفاوت و اسپرت بدنه و همچنین فضای داخلی و مدرن کابین تاثیر بصری مثبتی بر بیننده میگذارد و مشخصات نشان دهنده قدرت بالای این ماشین در رانندگی است. برخی از اصلی ترین نکات فنی و امکانات فونیکس اف ایکس از جمله موارد زیر است:

  • قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر
  • مصرف سوخت 1.7 لیتر در هر 100 کیلومتر
  • سیستم مدیریت حرارتی موتور
  • داری 6 کیسه هوا
  • سیستم جلوگیری از برخورد
  • کروز کنترل
  • دوربین عقب و سنسور پارک
  • نمایشگر 20.5 اینچی دوگانه
  • گرمکن صندلی

با معرفی تمام این مسائل بسیاری راغب به خرید خودروی فونیکس هستند. تنها مسئله باقی مانده در این بین خدمات پس از فروش و موجود بودن لوازم یدکی فونیکس در بازار می‌باشد.

خرید لوازم یدکی فونیکس

معمولا یکی از مسائلی که برای خودروهای جدید و مخصوصا وارداتی در ایران مطرح می‌شود، بحث تامین قطعات است. تحریم‌ها و کاهش واردات قطعه به کشور باعث شده تا افراد قبل از خرید خودروهای خارجی این سوال را بپرسند که "آیا قطعات و لوازم یدکی فونیکس در بازار موجود است؟" زیرا در غیر این شرایط در صورت بروز هرگونه خرابی و بوجود آمدن نیاز به قطعات، فرد دچار خسارت زیادی خواهد شد. مستهلک شدن لوازم یدکی نیز این مسئله را بوجود می‌آورد که فرد دیر یا زود نیاز به جایگزینی برخی قطعات پیدا خواهد کرد. بنابراین این نگرانی افراد تا حد زیادی بجا است.

مجموعه اتو یدک که خود یکی از تامین کنندگان لوازم یدکی خودروهای خارجی و چینی در ایران است، برای از بین بردن این نگرانی اقدام به تامین و عرضه لوازم یدکی فونیکس FX در ایران نموده است. با فراهم شدن لوازم و قطعات اورجینال خودروها دیگر خیال افراد راحت خواهد بود و می‌توانند این مسئولیت را به اتو یدک بسپارند.

فروش لوازم یدکی فونیکس برای تهران و شهرستان‌ها

مسائل گفته شده درباره مشکلات خرید لوازم یدکی خودروهای خارجی، در شهرستان‌ها بیشتر دیده می‌شود. در نتیجه اتو یدک برای احترام به مشتریان و کسب رضایت آنها اقدام به راه اندازی امکان "ارسال فوری" محصولات کرده است. در این صورت تامین و فروش لوازم یدکی فونیکس برای تهران و شهرستان‌ها به سادگی ممکن خواهد شد. با ارسال فوری قطعات دیگر فرقی نخواهد داشت که کجا زندگی می‌کنید؛ شما می‌توانید با یک تماس با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۲۳۰۵۹۳ و ثبت سفارش قطعات مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

بدین صورت شما می‌توانید از طریق، غرب، شمال و جنوب تهران سفارش خود را ثبت کنید و هزینه آن را به صورت کارت به کارت واریز نمایید تا قطعات مورد نیاز خود را در اولین فرصت تحویل بگیرید. ارسال لوازم یدکی اومودا 5 برای تمامی شهرستان‌های ایران نظیر مشهد، کرج، شیراز، اصفهان و ... نیز امکان پذیر است و افراد می‌توانند از مزایایی همچون مشاوره تلفنی رایگان نیز بهره‌مند شوند.

 قطعات یدکی فونیکس

چه قطعاتی از فونیکس FX را می‌توان از اتو یدک خرید؟

خوشبختانه قطعات مجموعه اتو یدک از تنوع خوبی به لحاظ مدل و بخش‌های مختلف خودرو برخوردار است. به همین دلیل میتوانید هر آنچه از قطعات یدکی خودروهای خارجی و وارداتی نیاز دارید، از اتو یدک تهیه کنید. بسیاری از لوازم یدکی فونیکس FX  شامل بخش‌های مختلف از طریق گروه ما قابل تهیه است که در دسته‌بندی‌های زیر گنجانده می‌شود.

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

برای این کار تنها کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۳۰۵۹۳ تماس بگیرید و ضمن ارتباط با کارشناسان فروش ما قطعات مورد نظر خود را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

قیمت لوازم یدکی Fownix FX چقدر است؟

در حال حاضر به دلیل عرضه تازه این خودرو در بازار نمی‌توان قیمت دقیقی را برای قطعات یدکی فونیکس ارائه داد. نوسانات قیمت ارز و وارداتی بودن این لوازم نیز باعث ایجاد بی ثباتی در قیمت گذاری آن می‌شود. در نتیجه به شما توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت خرید لوازم یدکی فونیکس با اتو یدک تماس بگیرید تا از بروزترین موجودی‌های مجموعه و تعرفه‌های آن باخبر شوید. البته موردی که می‌توانید درباره آن مطمئن باشید خریدی بصرفه‌تر از طریق اتو یدک است. زیرا مجموعه ما با واردات و عرضه مستقیم کالا باعث شده تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند و افراد بتوانند از خرید کالای اورجینال و با قیمتی مناسب رضایت داشته باشند.

مراکز فروش جلوبندی فونیکس در ایران کجاست؟

امروزه یکی از محصولات مورد نیاز افراد در زمینه خرید لوازم یدکی، قطعات جلوبندی می‌باشد. این قسمت‌ها ممکن است در اثر ضربه شدید، مرور زمان و یا تصادف آسیب ببینند. بنابراین در صورتی که متوجه هر ایرادی در این قسمت شدید، بهتر است تا هرچه سریع‌تر برای رفع آن اقدام کنید و در صورت لزوم بخش‌های آسیب دیده را تعویض نمایید. قطعات جلوبندی شامل موارد زیر می‌باشند:

  • رام
  • سیبک
  • فنر
  • کمک فنر
  • اکسل
  • میل موجگیر
  • و...

تمامی قطعات خودرو را می‌توانید به سادگی از طریق اتو یدک سفارش دهید. تنها لازم است تا از طریق شماره تلفن مجموعه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید لوازم یدکی فونیکس اف ایکس

خرید لوازم بدنه فونیکس FX

لوازم بدنه از جمله آیینه بغل، درب‌‌ها، سپر جلو و عقب، سپر، کاچوت، گلگیر، چراغ‌های پشت و جلو و... جزء بخش‌های آسیب‌پذیر در زمان تصادف هستند. در نتیجه اگر نیاز به قطعات و لوازم بدنه فونیکس داشتید، می‌توانید با تماس و دریافت استعلام از اتو یدک اقدام به خرید نمایید.

فروش ویژه قطعات اصلی چری فونیکس

از آنجایی که فونیکس یکی از ماشین‌های تازه وارد به بازار کشور است و هنوز جایگاه خود را به خوبی پیدا نکرده، ممکن است افراد در خرید قطعات مربوط به آن دچار مشکل شوند. زیرا برند چری هیچ نمایندگی اصلی و مستقیمی در ایران ندارد. اما امروزه به واسطه واردکنندگان قطعات یدکی، محصولات مورد نیاز را می‌توان به سادگی تهیه نمود. در صورتی که شما نیز به دنبال لوازم یدکی فونیکس یا چری اومودا هستید، با مجموعه ما تماس بگیرید تا علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره تلفنی رایگان از جزئیات دقیق محصولات مطلع شوید.

اهمیت لوازم یدکی اصلی فونیکس FX

استفاده از لوازم یدکی اصلی و با کیفیت برای خودروهای فونیکس FX نه تنها به افزایش عمر مفید خودرو کمک می‌کند، بلکه امنیت و عملکرد بهینه آن را نیز تضمین می‌کند. قطعات اصلی فونیکس با استانداردهای بالای تولید و کنترل کیفیت، تضمین می‌کنند که خودرو شما با بالاترین سطح کارایی و ایمنی عمل کند. این قطعات با دقت بالایی طراحی شده‌اند تا به بهترین نحو ممکن با سیستم‌های مختلف خودرو هماهنگ شوند.استفاده از لوازم یدکی اصلی همچنین می‌تواند هزینه‌های نگهداری و تعمیر خودرو را در بلندمدت کاهش دهد. قطعات اصلی معمولاً دوام بیشتری دارند و نیاز به تعویض مکرر ندارند، که این امر می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کند. علاوه بر این، استفاده از قطعات تقلبی و غیراستاندارد می‌تواند منجر به خرابی‌های بیشتر و مشکلات جدی‌تر در خودرو شود که در نهایت هزینه‌های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.یکی دیگر از مزایای استفاده از لوازم یدکی اصلی، حفظ گارانتی خودرو است. بسیاری از خودروسازان تنها در صورتی گارانتی خودرو را معتبر می‌دانند که در تعمیرات و نگهداری از قطعات اصلی استفاده شود. بنابراین، استفاده از لوازم یدکی اصلی نه تنها از نظر فنی و اقتصادی مفید است، بلکه از نظر حفظ حقوق و مزایای مالک خودرو نیز اهمیت دارد.

نکات مهم در انتخاب و نگهداری لوازم یدکی فونیکس FX:

انتخاب و نگهداری صحیح لوازم یدکی فونیکس FX می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید خودرو کمک کند. در انتخاب لوازم یدکی، توجه به چند نکته مهم می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین قطعات را برای خودرو خود انتخاب کنید. اولین نکته، انتخاب قطعات اصلی و با کیفیت است. قطعات اصلی با استانداردهای بالای تولید و کنترل کیفیت، تضمین می‌کنند که خودرو شما با بالاترین سطح کارایی و ایمنی عمل کند.دومین نکته، توجه به تناسب قطعات با مدل و نوع خودرو است. هر خودرو دارای مشخصات فنی خاصی است که باید در انتخاب لوازم یدکی مورد توجه قرار گیرد. انتخاب قطعاتی که با مشخصات فنی خودرو شما هماهنگ باشند، می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید آن کمک کند.سومین نکته، نگهداری و تعویض به موقع قطعات است. برخی از قطعات خودرو دارای عمر مفید محدودی هستند و باید به موقع تعویض شوند تا از خرابی‌های جدی و پرهزینه جلوگیری شود. توجه به توصیه‌های سازنده خودرو و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید خودرو کمک کند.

برندهای معتبر لوازم یدکی فونیکس FX:

در بازار لوازم یدکی، برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام محصولات با کیفیت و استانداردهای متفاوتی ارائه می‌دهند. انتخاب برندهای معتبر و شناخته شده می‌تواند به اطمینان از کیفیت و کارایی قطعات کمک کند. برخی از برندهای معتبر لوازم یدکی فونیکس FX شامل برندهایی مانند Bosch، Denso، Delphi، و Valeo می‌باشند. این برندها با ارائه محصولات با کیفیت و استانداردهای بالای تولید، می‌توانند به بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید خودرو کمک کنند.برند Bosch یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندها در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو است. این برند با تمرکز بر تحقیق و توسعه، همواره به دنبال ارائه محصولات جدید و با کیفیت است که بتواند نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده سازد. قطعات تولید شده توسط Bosch با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، تضمین می‌کنند که خودرو شما با بالاترین سطح کارایی و ایمنی عمل کند.

 

لوازم یدکی اصل تویوتا

 

سیستم‌های پیشرفته در خودروهای فونیکس FX:

خودروهای فونیکس FX با استفاده از سیستم‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین، تجربه رانندگی متفاوتی را برای مالکان خود به ارمغان می‌آورند. این سیستم‌ها شامل مواردی مانند سیستم‌های ایمنی پیشرفته، سیستم‌های کمک رانندگی، و سیستم‌های ارتباطی و سرگرمی می‌باشند. استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در این سیستم‌ها می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش دوام آن‌ها کمک کند.

چرا بهتر است قطعات فونیکس FX (chery omoda) را از اتو یدک بخرید؟

مجموعه اتو یدک دارای سال‌ها تجربه و سابق درخشان در زمینه تامین لوازم یدکی خودرو می‌باشد و در تمامی این دوران رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است. به همین خاطر خریداران با استفاده از خدمات این مجموعه به لوازم یدکی اورجینال و درجه یک دست پیدا می‌کنند. همچنین از آنجایی که فونیکس را می‌توان به عنوان یک خودروی تازه وارد به بازار ایران معرفی کرد، تمامی قطعات آن را نمی‌توان در فروشگاه‌های لوازم یدکی تهیه کرد و باید از طریق وارد کننده‌های اصلی اقدام نمود.

افراد می‌توانند ضمن برقراری تماس با کارشناسان فروش، از دریافت کالای مناسب اطمینان حاصل کنند. تنها کافی است با شماره ۰۲۱۲۲۲۳۰۵۹۳  تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره قطعات را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

فروش قطعات یدکی چری اومودا

نحوه ثبت سفارش و خرید قطعات چری فونیکس

برای سفارش لوازم یدکی فونیکس لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  ۰۲۱۲۲۲۳۰۵۹۳ و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

چه قطعات دیگری از خودروهای برند چری در اتو یدک موجود است؟

در حال حاضر قطعات مربوط به برند چری از تنوع بالایی برخوردا است. با عرضه و مونتاژ گسترده‌تر انواع خودروهای این برند در ایران توسط مجموعه‌های داخلی هم اکنون می‌توانیم شاهد عرضه گسترده‌تر مدل‌های مختلف آن باشیم. همین عامل باعث بوجود آمدن درخواست مشتریان برای خرید لوازم یدکی انواع مدل‌های چری می‌شود. در نتیجه اتو یدک طی سال‌های اخیر اقدام به تمرکز بیشتر برای تامین اقلام مورد نیاز این ماشین‌ها نموده است. شما می‌توانید خودروهای زیر و ده‌ها مدل دیگر را از طریق ما خریداری نمایید.

چه نکاتی را باید در خرید لوازم یدکی درنظر داشت؟

استهلاک قطعات یدکی خودرو دیر یا زود افراد را درگیر تعویض قطعات می‌کند در نتیجه لازم است تا شما برخی از نکات و مولفه‌های مهم در زمینه خرید لوازم یدکی فونیکس یا سایر خودروها را بدانید. اگر شما نیز تصمیم به تهیه لوازم یدکی فونیکس را دارید، بهتر است به این موارد توجه داشته باشید.

  • استفاده از کمک یک تعمیرکار ماهر برای شناسایی نیاز خودرو: در مرحله اول لازم است تا مشکل ماشین شما به خوبی توسط یک فرد متخصص و قابل اعتماد شناسایی شود تا در گام بعدی بتوانید به درستی قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  • اطلاع از مشخصات و شماره شناسایی ماشین: اگر می‌خواهید قطعات درستی را مطابق با مشخصات خودروی خودتان دریافت نمایید، تنها به ارائه مدل اکتفا نکنید. شماره شناسایی یا شماره سریال باعث می‌شود تا فروشنده با شناخت دقیق خودرو قطعات درستی را به شما عرضه کند. البته خودتان نیز باید در این مورد هوشیارانه عمل کنید.
  • انتخاب بین قطعات نو و دست دوم: درحال حاضر بسیاری از افراد به دلیل قیمت کمتر قطعات دست دوم ترجیح به خریداری آنها دارند. اما عدم کارایی و طول عمر پایین آنها باعث می‌شود تا در نهایت تهیه قطعات نو برای شما بصرفه‌تر باشد.
  • انتخاب بین قطعات اورجینال خارجی یا ایرانی: در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی فونیکس یا سایر ماشین‌های خارجی و باارزش را دارید، باید برای نگهداری از آنها هزینه کنید. و تهیه قطعات اصلی می‌توان نوعی سرمایه گذاری بلند مدت باشد. در نتیجه توصیه ما به شما این است که با اندکی هزینه بیشتر قعات نو و اصلی را خریداری کنید.
  • شماره قطعه را نزد خود نگه دارید: در صورتی که تمایل به خرید برخی اقلام کاربردی به صورت غیر حضوری را دارید، می‌توانید با ارائه شماره قطعه دقیقا همان کالا را دریافت نمایید. این مورد برای تهیه بخش‌هایی که نیاز به تعویض دوره‌ای دارند بسیار کاربردی است.

 سوالات متداول:

خودروی فونیکس ساخت کجاست؟

این خودرو در سال‌های اخیر توسط شرکت چینی چری ساخته و عرضه شده. در ایران نیز شرکت مدیران خودرو در سال 1401 آن را به عنوان یک خودروی مونتاژی معرفی کرد. در نتیجه این خودرو که با نام chery omoda عرضه شده بود، با تغییر اسم فونیکس (Fownix) به بازار معرفی شد.

آیا قطعات یدکی Fownix Fx در ایران موجود است؟

بله خوشبختانه اتو یدک که یکی از تامین کنندگان اصلی لوازم یدکی خودروهای چینی و وارداتی می‌باشد، تهیه و عرضه قطعات این خودرو را برعهده گرفته است و شما از طریق تماس با مجموعه می‌توانید قطعات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

عمومی #لوازم یدکی فونیکس 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270