Loading...
لوازم یدکی ام وی ام 315| فروش قطعات mvm 315
دوشنبه 24 بهمن 1401 اتو یدک 1014 0

لوازم یدکی ام وی ام 315| فروش قطعات mvm 315

لوازم یدکی ام وی ام 315 در تهران و شهرستان‌ها، فروش قطعات mvm 315، عرضه قطعات چری (Chery Fulwin 2) با ارسال فوری

ام وی ام 315 یکی از خودروهای جمع و جور و محبوبی است که توسط شرکت مدیران خودرو یا mvm در ایران مونتاژ می‌شود. ساخت و طراحی اصلی این ماشین متعلق به شرکت چینی چری است، که با نام اصلی Chery Fulwin 2 آن را در بازارهای بین المللی عرضه کرد. حال بسیاری از افراد در حال استفاده از این ماشین هستند و نیاز به لوازم یدکی ام وی ام 315 بیشتر از قبل احساس می‌شود.

نمایندگی قطعات ام وی ام 315

از آنجایی که شرکت ام وی ام در سال‌های اخیر به صورت جدی‌تری به مونتاژ و عرضه خودروهای برند چری پرداخته است و تا به الان نیز به فروش بالایی از طریق عرضه مدل‌ها مختف دست یافته است؛ نیاز به وجود نمایندگی فروش قطعات ام وی ام 315 بیشتر بوجود می‌آید. اما به دلیل این که خود این برند نمایندگی مستقیمی در کشور ندارد، بهترین راهکار تهیه قطعات مورد نیاز از طریق شرکت‌های وارد کننده و پشتیبانان این برند می‌باشد.

در همین راستا ما به شما مجموعه وارد کننده قطعات خودروی "اتو یدک" را معرفی می‌کنیم. این گروه توانسته است در سال‌های اخیر با واردات و عرضه قطعات ده‌ها خودروی خارجی از برندهای چینی نظیر چری، دانگ فنگ، چانگان و... نیاز بازار در تامین این قطعات را به خوبی برطرف کند. بنابراین شما می‌توانید برای سفارش لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ یا سایر ماشین‌های خارجی با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی ام وی ام 315

فروش اینترنتی لوازم ام وی ام (mvm 315)

با رونق بیش از پیش خرید و فروش اینترنتی هم اکنون افراد می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را برای خودروی ام وی ام از اتو یدک به صورت غیر حضوری خریداری کنند. فروش تلفنی لوازم یدکی این امکان را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشند و جزئیات دقیق‌تری را درباره محصولات بدست بیاورند تا در نهایت خرید رضایت بخشی داشته باشند.

همچنین فروش غیر حضوری لوازم یدکی mvm امکان خدمات رسانی گسترده‌تر به تمامی نقاط ایران را فراهم می‌کند و بدین وسیله می‌توان با ارسال قطعات، خواسته جمع بیشتری را مشتریان را برآورده کرد. اما اتو یدک برای راحت کردن خیال افراد از بابت اعتماد کردن به مجموعه و دریافت کالای اورجینال، اصالت تمامی قطعات را تضمین کرده است و حال شما می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را پس از دریافت مشاوره رایگان ثبت نمایید.

چه قطعاتی از mvm 315 را می‌توان از اتو یدک سفارش داد؟

در حال حاضر بسیاری از بخش‌های این خودرو را می‌توان از طریق ما تهیه کرد. برای سهولت در کار مشتریان قطعات ام وی ام 315 را در دسته‌بندی هایی ارائه کردیم تا بتوانید به سادگی اقلام مورد نظر خود را تهیه نمایید.

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • قطعات برقی و الکترونیکی (باتری، دینام، سرباتری)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)

برای استعلام دقیق‌تر موجودی‌های مجموعه و سفارش کالای موردنظرتان با استفاده از شماره  09126664996 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت لوازم ام وی ام 315

قیمت لوازم یدکی ام وی ام 315 همواره یکی از سوالات متداول مشتریان است. اما به دلیل نواسان تعرفه‌های بازار و همچنین عدم ثبات نرخ ارز نمی‌توان قیمت دقیقی را برای قطعات ارائه داد. در نتیجه پیشنهاد همیشگی ما به مشتریان تماس مستقیم با مجموعه و اطلاع از بروزترین لیست قیمتی قطعات mvm است. اما آنچه که ما می‌توانید درباره آن به شما اطمینان دهیم، قیمت‌های بصرفه نسبت به سایر فروشگاه‌های لوازم یدکی است. زیرا گروه ما سعی کرده تا با حذف واسطه‌ها، خود واردات و فروش را نیز برعهده بگیرد تا بدین وسیله قیمتی بصرفه‌تر را به خریداران پیشنهاد کند. به همین خاطر شما می‌توانید مطمئن باشید که علاوه بر خرید کالای با کیفیت قیمتی اقتصادی را دریافت می‌کنید.

فروش قطعات mvm 315

 

قیمت قطعات بدنه ام وی ام 315

قطعات بدنه mvm 315، از محصولات پردرخواست مشتریان است. این قسمت‌ها شامل درب، کاپوت، گلگیر، سپر عقب و جلو، آیینه بغل، چراغ های پشت و جلو و... می‌باشد. تمامی این بخش‌ها در برابر ضربه و تصادف آسیب پذیرند و احتمال تعویض آنها در اثر حوادث وجود دارد. بنابراین درصورتی که قصد خرید و اطلاع از قیمت قطعات بدنه ام وی ام 315 را دارید، با شماره  09126664996 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قطعات دست دوم ام وی ام 315 را بخریم یا کالای نو؟

در حال حاضر با افزایش قیمت‌های قطعات خودرو بسیاری از افراد به خرید قطعات دست دوم یا استوک روی آورده‌اند. متاسفانه افزایش قابل توجه قیمت‌ها مسئله‌ای است که افراد را ناچار به این کار کرده است. بدون شک قطعات نو و اورجینال می‌توانند بازدهی بیشتری را برای افراد داشته باشند و با دارا بودن طول عمر مفید بیشتر، هزینه‌های کمتری را از بابت تعویض زودهنگام قطعات به فرد تحمیل می‌کنند. اما قطعات چینی و بی کیفیت با وجود داشتن قیمتی پایین‌تر تنها برای مدت زمان محدودی کارایی لازم را دارند و بدترین حالت می‌توانند به سایر قطعات نیز آسیب وارد کنند.

در نتیجه با مقایسه‌ای اجمالی و درنظر گیری این مورد می‌توان نتیجه گرفت که پرداخت هزینه بیشتر و دریافت قطعات اصلی سرمایه گذاری پرسودتری برای شما خواهد بود. پس در صورتی که به دنبال قطعات دست دوم ام وی ام 315 هستید؛ با خرید محصولات مورد نظر خود از اتو یدک علاوه بر استفاده از فروش ویژه، قطعات استاندارد و مناسب را دریافت نمایید.

خرید لوازم یدکی انواع مدل‌های mvm 315

خودروی a13  یا Chery Fulwin 2 اولین بار در سال 2008 توسط شرکت خودروسازی چری معرفی شد. سپس از ابتدای دهه 90 این ماشین پا به بازار ایران گذاشت. در سال‌های ابتدایی مدل سدان 315 نیز تولید می‌شد اما به دلیل عدم استقبال خریداران دیگر تولید نشد و شرکت مدیران خودرو تنها به عرضه سری هاچ بک این مدل در چنین تیپ متفاوت اکتفا کرد.

امروزه شما می‌توانید لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ در تیپ‌های ساده، اسپرت، اسپرت اکسنت و اسپرت لاکچری را از اتو یدک خریداری کنید.

 فروش ویژه قطعات ام وی ام 315

قطعات چه مدل‌های از برند mvm و چری را می‌توان از اتو یدک خرید؟

به طور کلی تنوع انتخاب قطعات برای خودروهای خارجی بسیار گسترده است و در حال حاضر لوازم یدکی ده‌ها مدل خودرو از طریق اتو یدک پشتیبانی می‌شود. برخی از این مدل‌ها شامل موارد زیر هستند:

علاوه بر لوازم یدکی mvm 315 و سایر مدل‌های برند چری، شما می‌توانید قطعات مربوط به ده‌ها شرکت دیگر نظیر هیوندای، تویوتا، کیا، میتسوبیشی، رنو، مزدا و... را از طریق ما سفارش دهید. تنها لازم است تا با شماره  09126664996 تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگا، از خدماتی نظیر ارسال فوری و تضمین اصالت کالا نیز بهره‌مند شوید.

سوالات متداول:

آیا قطعات یدکی اصلی mvm 315 در ایران موجود است؟

بله خوشبختانه اتو یدک که یکی از تامین کنندگان اصلی لوازم یدکی خودروهای چینی و وارداتی می‌باشد، تهیه و عرضه قطعات این خودرو را برعهده گرفته است و شما از طریق تماس با مجموعه می‌توانید قطعات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نحوه ثبت سفاش لوازم یدکی ام وی ام از طریق اتو یدک چگونه است؟

برای خرید قطعات ام وی ام 315 می‌توانید پس از تماس با مجموعه با ارائه اطلاعات خودرو نظیر شماره شاسی، مدل، سال ساخت و... جزئیات قطعات موجود را دریافت کنید. در نهایت بوسیله پرداخت وجه به صورت کارت به کارت سفارش خود را نهایی کنید و آن را در اولین فرضت درب منزل تحویل بگیرید.

ام وی ام 315 ساخت کجاست؟

این خودرو در شرکت چری ساخته و طراحی شده است اما در ایران به صورت مونتاژی توسط مجموعه مدیران خودرو عرضه می‌شود.

عمومی #لوازم یدکی ام وی ام 315 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270