Loading...
لوازم یدکی تیگو 8 پرو| فروش قطعات Tiggo 8 pro
پنجشنبه 27 بهمن 1401 اتو یدک 2327 0

لوازم یدکی تیگو 8 پرو| فروش قطعات Tiggo 8 pro

فروش لوازم یدکی تیگو 8 پرو در سراسر کشور، عرضه قطعات یدکی اصلی tiggo 8 pro، لوازم یدکی چری تیگو 8 با ارسال فوری

تیگو 8 پرو یکی از خودورهای محبوب و شناخته شده از شرکت خودروسازی چینی "چری اتوموبیل" است که در سال 1400 وارد بازار ایران شد. از چشمگیرترین خصوصیت‌های این خودرو در نگاه اول طراحی جذاب و امکانات متنوع آن است. همین خاطر این مدل توانست نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی به نیز فروش خوبی برسد.  از تیگو 8 پرو به عنوان خودرویی کراس اورر و لوکس در کشور عرضه و با استقبال خوبی مواجه شده است؛  لازم است تا به بحث تامین لوازم یدکی تیگو 8 پرو بیشتر بپردازیم.

در این محتوا از وبلاگ اتو یدک به صورت جامع‌تری به تامین قطعات Tiggo 8 pro می‌پردازیم و شما را با روند سفارش آشنا خواهیم کرد.

لواز یدکی تیگو 8 پرو

نمایندگی لوازم یدکی چری تیگو 8 پرو

شاید یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای افراد علاقه‌مند به خرید تیگو 8 ایجاد شود، در زمینه بحث پیشتیبانی، خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی آن باشد. در نتیجه لازم است تا به صورت دقیق‌تر به این بحث اشاره کنیم. زیرا در صورتی که خودروی خریداری شده از بابت لوازم یدکی به خوبی پشتیبانی نشود، در آینده و با گذشت چندین سال دچار مشکل خواهید شد.

مسلم است که اگر قصد تهیه و خرید لوازم یدکی تیگو 8 پرو را داشته باشید هیچ جایی به اندازه نمایندگی‌های فروش این خودرو معتبر نیست. از آنجایی که ماشین‌های برند چری به صورت مونتاژی به کشور وارد و عرضه می‌شوند، تامین قطعات آن تا حدودی آسان تر از سایر برندهای خارجی است. در حال حاضر برخی از شرکت‌های ایرانی نظیر "اتو یدک" واردات و فروش قطعات اصلی این خودرو را برعهده گرفته‌اند تا بتوان به بهترین شکل به افراد خدمات رسانی کرد و خیال خریداران این ماشین جذاب را از بابت تامین لوازم یدکی راحت کرد. از آنجایی که این شرکت دارای سال‌ها سابقه واردات و فروش قطعات خودروهای چینی و وارداتی در کشور است توانسته اعتبار قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.

خرید لوازم یدکی تیگو 8 پرو در تهران

مسئله مستهلک شدن قطعات اتفاقی است که دیر یا زود در اثر مرور زمان افراد را درگیری می‌کند و آن را می‌توان امری اجتناب ناپذیر دانست. افرادی که به این موقعیت به صورت دوراندیشانه نگاه می‌کنند، این سوال را میپرسند که آیا قطعات مربوط به خودروهایی نظیر چری تیگو، فونیکس، چانگان و... در چندین سال آینده نیز در کشور موجود است؟

پاسخ این سوال مثبت است. زیرا مجموعه وارد کننده و فروشنده قطعات  "اتو یدک" یکی از مراکزی است که در طی سال‌ها تامین قطعات مربوط به ده‌ها برند چینی و خارجی را برعهده گرفته تا بتواند خلع بوجود آمده در قطعات اورجینال و با کیفیت در کشور را برطرف کند.

لیست قیمت لوازم یدکی تیگو 8 پرو

با توجه به این که قطعات مربوط به این خودرو از کشور چین وارد می‌شود، تعرفه خرید آن را می‌توان به نسبت به صرفه‌تر از خودروهایی نظیر هیوندای، تویوتا و... دانست. همین مسئله باعث می‌شود تا افراد بتوانند به سادگی خرید خود را با تعرفه‌ای مناسب‌تر تکمیل کنند.

اما نکته‌ای که باید در این بین به آن اشاره کرد، کیفیت قطعات است. همانطور که میتوانید کالاهای چینی با درجه‌های کیفیتی متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند اما اگر شما تمایل به خرید کالایی با بهره‌وری و طول عمر بالا دارید، لازم است تا جنس درجه یک و اصلی را تهیه کنید و این مسئله می‌تواند تا حدودی در قیمت‌ها تاثیرگذار باشد.

از آنجایی که قطعات خودرو به صورت وارداتی با با کیفیتی رضایت بخش وارد می‌شوند، هزینه آنها تا حدود زیادی وابسته به نرخ دلار و درگیر نوسانات بازار است. همچنین از آنجایی که قطعات گردآوری شده در اتو یدک از تنوع بالایی برخوردار است نمی‌توان قیمت دقیقی را برای همگی آنها در وبسایت قرار داد. بنابراین توصیه همیشگی ما به مشتریان تماس با شماره  09126664996 و اطلاع از قیمت‌های بروز از طریق کارشناسان ما است. این روش شما را در سریع‌ و ساده‌ترین شکل ممکن به تعرفه و جزئیات تمامی محصولات ما خواهد رساند.

قطعات یدکی چری تیگو 8 پرو

نحوه خرید قطعات یدکی تیگو 8 پرو در شهرستان‌ها

تامین قطعات یدکی همواره یکی از چالش‌های خریداران بشمار می‌آید زیرا ممکن است افراد در برخی از شهرها نتوانند به سادگی به قطعات با کیفیت خودروهای جدیدی نظیر تیگو 8 پرو دست پیدا کنند. به همین خاطر مجموعه اتو یدک در سال‌های اخیر اقدام به راه اندازی قابلیت "ارسال فوری" برای پوشش دهی تمامی بخش‌های کشور نموده است. بدین وسیله دیگر تفاوتی نخواهد داشت که شما ساکن تهران یا شهرستان‌هایی نظیر تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، مازنداران و... باشید؛ به سادگی و تنها با یک تماس می‌توانید لوازم یدکی تیگو 8 پرو را درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش قطعات لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

چه بخش‌هایی از تیگو 8 پرو را می‌توانید از اتو یدک بخرید؟

به طور کلی خودروها شامل قطعات بسیاری می‌شوند که هر یک از آنها در دسته‌بندی مخصوصی قرار می‌گیرند. خوشبختانه گروه ما از زمان عرضه این خودرو سعی بر آن داشته است تا بسیاری از لوازم یدکی تیگو 8 پرو و بخش‌های کاربردی آن را برای مشتریان تامین نماید. این قطعات شامل دسته بندی‌های زیر می‌شوند و شما می‌توانید برای استعلام دقیق‌تر موجودی‌های مجموعه از طریق خط تلفن  09126664996 اطلاعات لازم را از مشاوران فروش ما دریافت کنید.

  • سیستم برق رسانی خودرو
  • بخش‌های موتور
  • سیستم تعلیق
  • قطعات جلوبندی
  • لوازم یدکی بدنه
  • سیستم خنک کننده ماشین
  • و...

فروش ویژه لوازم بدنه تیگو 8 پرو

لوازم بدنه خودرو شامل بخش‌هایی نظیر گلگیر، شیشه، آیینه بغل، سپر جلو و عقب، کاپوت، رینگ و چراغ‌های جلو و پشت می‌شود. این قسمت‌ها ممکن است به دلایل مختلفی همچون برخورد یا تصادفات آسیب ببینند. بنابراین در صورتی که نیاز به تعویض این بخش‌ها داشتید می‌توانید با اتو یدک تماس بگیرید و از تنوع قطعات بدنه تیگو 8 پرو در مجموعه ما استفاده نمایید.

فروش ویژه قطعات چری تیگو 8

قیمت قطعات جلو بندی تیگو 8 pro

سیستم جلوبندی خودرو یکی از بخش‌های حساس و تاثیرگذار بشمار می‌آید. قطعات اصلی این قسمت شامل رام، فنر، سیستم فرمان، اکسل، سیبک، میل موجگیر و... است. برای خرید این بخش‌ها با قیمتی بصرفه می‌توانید از طریق اتو یدک اقدام کنید. زیرا این شرکت با واردات و عرضه مستقیم لوازم یدکی تیگو 8 پرو، واسطه‌ها را حذف کرده و خریدی به نسبت اقتصادی‌تر برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

فروش غیر حضوری قطعات اورجینال و اصلی tiggo 8 pro در ایران

در سال‌های اخیر با قدرت گرفتن فروش غیر حضوری کالاها و صرفه‌جویی در زمان، شرکت اتو یدک تصمیم به گسترش ظرفیت‌های فروش غیر حضوری با هدف خدمت گذاری گسترده‌تر به مشتریان گرفته است. درهمین راستا برای آسوده کردن خیال مشتریان از بابت خریدی امن و رضایت بخش‌، امکاناتی نظیر مشاوره تلفنی رایگان، ارسال فوری قطعات و همچنین تضمین اصالت کالا را در اختیار قرار داده. به این صورت مشتریان می‌توانند از تمامی نقاط تهران و همه بخش‌های کشور سفارش خودشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت کنند و کالا را بدون هیچ دردسری درب منزل تحویل بگیرید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید قطعات، اطلاع از بروزترین تعرفه لوازم یدکی و همچنین ثبت سفارش با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

قطعات کاربردی و پرمصرف تیگو 8 پرو را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

قطعات کاربردی شامل بخش‌های مختلفی هستند. این بخش‌ها به دلیل مرور زمان و استفاده مستمر از ماشین، فرسوده می‌شوند و نیاز به تعویض آنها پس از اتمام عمر مفیدشان اجتناب ناپذیر است. هر یک از این قطعات انقضای معینی دارند که پس از اتمام آن زمان دیگر بهره‌وری لازم را ندارند و عدم تعویض آنها می‌تواند باعث کاهش بازدهی خودرو و آسیب به سایر بخش‌ها شود. این قطعات شامل موارد زیر می‌باشد:

  •  فیلتر هوا
  • لنت ترمز
  • سنسور سرعت چرخ
  • فیلتر کابین
  • میل موجگیر
  • سیبک
  • بوش طبق
  • کمک فنر
  • شمع و وایر
  • سنسور اکسیژن
  • باتری
  • دینام

در صورتی که نیاز به جایگزینی این بخش‌ها داشتید می‌توانید از طریق شماره  09126664996 با ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و جزئیات محصول سفارش خود را ثبت نمایید.  به شما پیشنهاد می‌کنیم شماره قطعه محصولات خریداری شده را نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز دوباره به آن بخش سریع‌تر آن را تهیه کنید.

قطعات چه خودروهایی از برند چری موجود است؟

بر اساس تنوع بالای خودروهای خارجی در طی سال‌ها تلاش شده تا بتوان اکثر ماشین‌ها چینی و وارداتی را از لحاظ تامین قطعات پوشش دهی کرد. این مسئله شامل ده‌ها برند خارجی نظیر تویوتا، هیوندای، مزدا، رنو، میتسوبیشی، چانگان، چری و صدها مدل از لحاظ سال ساخت، شامل جدید و قدیمی می‌شود. شما می‌توانید قطعات سایر مدل‌های برند چری نظیر موارد زیر را نیز از ما تهیه کنید.

تضمین اصالت کالای لوازم یدکی تیگو 8

از آنجایی که در خرید‌های غیر حضوری بحث اعتماد مقوله بسیار مهمی است، اتو یدک لازم دانسته تا با تضمین اصالت کالا این اطمینان را به مشتریان بدهد که تمامی قطعات ارسال شده با بهترین کیفیت ممکن و از برندهای استاندارد می‌باشد. به دلیل اینکه در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های غیر معتبر اقدام به عرضه قطعات فیک و کم کیفیت می‌کنند، گروه پر سابقه اتو یدک لازم دیده تا خیال مشتریان را از این بابت راحت کند. بدین وسیله شما می‌توانید از سراسر ایران سفارش خودتان را به سادگی ثبت کنید.

مروری کوتاه بر مشخصات فونیکس تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو که به عنوان خودرویی لوکس و گران قیمت از برند چری شناخته می‌شود، در ایران به عنوان خودرویی از سری فونیکس معرفی شد. عرضه این خودرو به دهه 1400 بر‌میگردد و در همین زمان توانسته فروش بسیار بالایی به واسطه مزایایی همچون ظاهر بسیار جذاب، امکانات متنوع، قابلیت های ایمنی بالا، 7 دنده اتوماتیک، 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور نیرو داشته باشد. همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسورهای جلو و عقب، ترمزهای قوی و وجود 6 ایربگ به کارایی و ارزش خرید آن افزوده است.

اگر شما نیز به دنبال لوازم یدکی تیگو 8 پرو هستید، ما کارشناسان ما در ارتباط باشید تا از امکاناتی همچون ارسال فوری قطعات و مشاوره تلفنی رایگان بهره ببرید.

سوالات متداول:

آیا قطعات عرضه شده در اتو یدک اورجینال و اصلی هستند؟

بله گروه ما تضمین می‌کند که قطعات ارسال شده با بالاترین کیفیت و از بهترین برند‌های خارجی برای مشتریان تهیه شده باشند و قیمتی به نسبت به صرفه‌تر داشته باشند.

قطعات و لوازم یدکی تیگو 8 پرو را باید از کجا خرید؟

مجموعه اتو یدک در سال‌های خیر خودروهای برند چری نظیر تیگو 8 پرو را به لیست تامین و واردات قطعه اضافه کرده و شما همکنون می‌توانید لوازم مربوط به این خودرو را از طریق ما تهیه کنید.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر به سادگی می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان از سراسر ایران را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

عمومی #لوازم یدکی تیگو 8 پرو 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270