Loading...
لوازم یدکی آریزو 5|  فروش ویژه قطعات چری آریزو
سه شنبه 22 فروردین 1402 اتو یدک 1120 0

لوازم یدکی آریزو 5| فروش ویژه قطعات چری آریزو

فروش لوازم یدکی آریزو 5، عرضه قطعات اورجینال چری آریزو 5 برای سراسر ایران به همراه ارسال فوری

چری آریزو یکی از خودروهایی است که در سال‌های اخیر می‌توان آن را در خیابان‌ها بیشتر از قبل دید. با ورود گسترده‌ خودروهای چینی در ایران طی سال‌های اخیر مجموعه‌های مونتاژ کننده داخلی ماشین‌های جدیدی را به بازار عرضه کردند که یکی از موفق‌ترین آنها آریزو 5 بود. این ماشین توسط شرکت مدیران خودرو (MVM) در سال 1395 وارد شد و به علت مصرف سوخت بهینه و آپشن‌های متنوع مورد توجه قرار گرفت.

از آنجایی که بسیاری از افراد در حال استفاده از این ماشین هستند و فروش آن در بازار خودروهای دست دوم نیز بسیار داغ است، لازم دانستیم تا با معرفی نمایندگی فروش لوازم یدکی آریزو 5 شما را با مرکز معتبر فروش قطعات چری آشنا کنیم.

نمایندگی فروش قطعات آریزو۵

از آنجایی که خودروی چری آریزو 5 به صورت مونتاژی در ایران عرضه می‌شوند و طراحی یک شرکت چینی است، واردات قطعات مربوط به آن فرایند چندان دشواری نیست. بنابراین لوازم یدکی مربوط به این خودرو در مقایسه با برندهایی نظیر تویوتا یا میتسوبیشی چندان نایاب نیست و با کمی تحقیق می‌توان به محصولات با کیفیت آن دست پیدا کرد.

اما درصورتی که به دنبال لوازم یدکی چری آریزو با بازدهی و عمر مفید بالا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از طریق مراکز معتبر و مجموعه‌های وارد کننده اقدام نمایید. گروه "اتو یدک" یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی و وارداتی می‌باشد و سال‌ها به عنوان نمایندگی فروش قطعات آریزو 5 فعالیت رضایت  بخشی داشته است.

هم‌اکنون شما می‌توانید با شماره‌گیری تلفن  09126664996 و ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش ما، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و از جزئیات لازم مطلع شوید.

لوازم یدکی چری آریزو 5

فروش قطعات اورجینال چری آریزو در تهران و شهرستان‌ها

از آنجایی که فروش لوازم یدکی خودرو پروسه‌ای زمانبر است، افراد می‌توانند با استفاده از امکان فروش غیرحضوری قطعات مورد نیاز خود را به سادگی تهیه کنند و با تضمین اصالت کالای اتو یدک، از کیفیت قطعات ارسال شده اطمینان حاصل کنند. خدمات رسانی سریع شامل شرق، غرب، شمال و تمامی بخش‌های تهران می‌باشد تا افراد بتوانند لوازم یدکی آریزو 5 را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

اگر ساکن شهرستان‌هایی نظیر کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و... هستید؛ جای هیچ نگرانی از بابت تهیه قطعات اورجینال چری آریزو وجود ندارد. زیرا مجموعه اتو یدک با استفاده از قابلیت ارسال فوری قطعات، اقدام به پوشش دهی سراسر ایران به منظور تامین قطعات کرده است. شما می‌توانید تنها با یک تماس کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر را بخوانید

 

لیست قیمت قطعات چری (آریزو 5)

در شرایط حال حاضر بازار، محصولات مربوط به خودروهای چینی را می‌توان به شکل ساده‌تری تهیه کرد. همین عامل باعث کاهش هزینه‌های تعمیرات و خرید لوازم یدکی نسبت به سایر برندهای خارجی شده است. اتو یدک نیز با واردات مستقیم و عرضه بدون واسطه قطعات باعث شده تا مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان پیشنهاد شود و افراد بتوانند خریدی رضایت بخش و بصرفه داشته باشند.

از آنجایی که تنوع لوازم یدکی آریزو 5 در مجموعه بسیار گسترده است و نواسان نرخ دلار نیز باعث تغییر قیمت‌ها می‌شود، پیشنهاد ما برقراری تماس با مشاوران فروش از طریق شماره  09126664996 و اطلاع از جزئیات دقیق و بروز محصولات می‌باشد.

چه قطعاتی از چری آریزو 5 را می‌توان از طریق اتو یدک سفارش داد؟

به طوری کلی گروه اتو یدک در طی سال‌ها تلاس کرده تا با تامین و عرضه لوازم یدکی انواع خودروها از برندهای خارجی، شامل مدل‌های جدید و قدیمی نیاز افراد به قطعات اورجینال و باکیفیت را برطرف کند. در حال حاضر شما می‌توانید انواع قطعات مربوط به خودروهای چری را از طریق اتو یدک سفارش دهید، تنوع لوازم یدکی آریزو 5 شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌باشد:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

برای کسب اطلاعات کامل‌تر درباره محصولات و استعلام موجودی‌های مجموعه با ما تماس بگیرید تا از مشاوره خرید رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.

فروش غیر حضوری و اینترنتی لوازم ام وی ام و چری

امروزه بسیاری از افراد خرید غیر حضوری را روشی مناسب برای تامین اقلام مورد نیاز خود می‌دانند. این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه‌های بوجود آمده آن، باعث امکان پذیری خدمات گسترده‌تری به مشتریان می‌شود. اما اتو یدک برای راحت کردن خیال افراد از بابت داشتن خریدی قابل اعتماد و رسیدن قطعات مناسب و اصلی به دست آنها امکان تضمین اصالت کالا و ارائه مشاوره تلفنی را ممکن کرده است.

بنابراین حال افراد می‌توانند برای دادن سفارشات خود با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرند و از خدمات ما بهره‌مند شوند.

فروش لوازم یدکی آریزو 5

خرید گلگیر آریزو 5

 یکی از قسمت‌های بدنه خودرو، گلگیر می‌باشد. این قسمت ممکن است در اثر ضربه یا برخورد دچار مشکلاتی ازجمله شکستی، قر شدگی یا خط و خش شود. در این صورت بهتر است تا برای حفظ ظاهر خارجی ماشین برای تعویض آن اقدام نمایید. برای این کار با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از استعلام کالای مورد نیازتان آن را مطابق مشخصاتی همچون رنگ و مدل خودرو سفارش دهید. از آنجایی که مطابقت دقیق قطعات بدنه با مدل خودرو بسیار مهم است، در نتیجه به شما توصیه میکنیم خرید این بخش‌ها را از مراکزی با بالاترین تنوع انجام دهید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

قیمت گیربکس آریزو 5

گیربکس یا جعبه دنده بخشی از خودرو است که وظیفه انتقال نیروی تولید شده در موتور به چرخ‌ها را برعهده دارد. این بخش دارای سه قطعه حیاتی کلاچ، جعبه دنده، و دیفرانسیل می‌باشد. از آنجایی که تمامی لوازم این دستگاه وظیفه مهمی را در عملکرد ماشین برعهده دارند، لازم است تا به صورت مستمر بررسی و قطعان آن در صورت نیاز تعویض و جایگزین شوند. تهیه قطعات با کیفیت و استاندارد از برندهای معتبر خارجی درباره بخش‌هایی مثل گیربکس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا در غیر این صورت مجبور به تعویض زود هنگام آن خواهید شد. اتو یدک با تهیه بهترین قطعات سعی نموده تا علاوه بر افزایش عمر مفید قطعات، امنیت خریداران را با یک کالای تضمین شده تامین نماید.

 

مطالب مرتبط دیگر را بخوانید

 

فروش ویژه سپر جلو و عقب چری آریزو 5

سپر یکی از قست‌های اصلی بدنه خودرو بشمار می‌آید در نتیجه با وارد شدن هرگونه آسیبی، تاثیر مستقیم بر ظاهر ماشین خواهد گذاشت. در صورتی که می‌خواهید بهترین انتخاب برای خرید لوازم یدکی آریزو 5 و سپر آن را داشته باشید، فروش ویژه اتو یدک این امکان را به شما می‌دهد تا بخش‌های مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و از مزایایی همچون مشاوره تلفنی، ارسال فوری و تضمین اصالت کالا بهره‌مند شوید.سایر قطعات مربوط به بدنه شامل اجزایی نظیر موارد زیر است و شما می‌توانید آن‌ها را نیز به سادگی و سهولت به ما سفارش دهید:

  • گلگیر
  • رینگ
  • آیینه بغل
  • کاپوت
  • درب‌ها
  • چراغ‌ها

قطعات یدکی اورجینال آریزو 5

روش ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش لوازم یدکی چری آریزو 5 لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر را بخوانید

 

نحوه تهیه لوازم استوک آریزو 5

در شرایط کنونی بسیاری از افراد تمایل به خرید قطعات استوک اورجینال دارند. در نتیجه شما می‌توانید قطعات برخی از خودروهای خارجی را به صورت استوک اورجینال و کاملا سالم خریداری نمایید. این روش به نسبت بسیار بصرفه‌تر خواهد بود و با قیمتی مناسب‌تربرای شما صرفه اقتصادی را به همراه خواهد داشت. البته اگر اولویت شما کیفیت و طول عمر قطعات است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قطعات مورد نیازتان را به صورت نو خریداری کنید. بدون شک قطعات نو و اورجینالی که در مجموعه ما به فروش می‌رسد از طول عمر و بازدهی بیشتری برخوردار است.

برای استعلام موجودی قطعات نو و لوازم استوک آریزو 5 با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

خرید لنت ترمز آریزو 5

لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی سیستم ترمز است که در طی استفاده فرسوده و مستهلک می‌شد بنابراین تعویض به موقع آن در اولویت قرار خواهد گرفت.  به طور کلی عمر مفید هر لنت بین 2 تا 3 سال بسته به نوع و میزان استفاده می‌باشد. در نتیجه بهتر است بعد از این بازه زمانی لنت ترمز آریزو 5 را با محصول نو جایگزین نمایید. برای این منظور می‌توانید خرید خود را از طریق اتو یدک انجام دهید و بهترین برندهای اورجینال را با دریاف مشاوره، خریدارای کنید.

 

عرضه قطعات مصرفی و کاربردی آریزو 5

قطعات مصرفی خودرو شامل بخش هایی است که براثر مرور زمان و استفاده استفاده نیاز به تعویض و جایگزینی دارند. این بخش‌ها باید پس از اتمام دوره مصرف و عمر مفیدشان با قطعه نو جایگزین شوند تا بازدهی بیشتری داشته باشند. شما می‌توانید قطعات مصرفی آریزو 5 شامل موارد زیر را از طریق اتو یدک خریداری نمایید.

  • تسمه ها
  • باتری
  • فیلترها شامل: فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلتر کابین
  • باتری
  • لامپ‌ها
  • بلبرینگ

خید قطعات یدکی چری آریزو

قطعات چه خودروهای دیگری از برند چری در اتو یدک موجود است؟

در حال حاظر شما می‌توانید علاوه بر خرید لوازم یدکی چری آریزو 5 ، سایر محصولات برند ام وی ام یا چری را خریداری کنید. تنها کافی است تا برای این منظور با ما در اتباط باشید و کالای موردنظرتان را به سادگی تهیه نمایید. برخی از مدل‌های موجود شامل موارد زیر است:

 علاوه بر برند چری، قطعات شرکت‌های خارجی نظیر مزدا، رنو، میتسوبیشی، هیوندای، کیا، تویوتا و... نیز از طریق ما قابل سفارش می‌باشد.

راهنمای خرید لوازم یدکی آریزو 5

برای خرید لوازم یدکی آریزو 5، بهتر است روی موارد زیر تمرکز کنید:

  1. مطمئن شوید که قطعه مورد نظر شما برای چری آریزو 5 مناسب است و با سایر قطعات خودرو هماهنگی دارد.
  2. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که فروشنده دارای مجوز و مجاز برای فروش لوازم یدکی آریزو 5 است. برای اینکار بهتر است از مراکز معتبر و دارای تضمین فروش استفاده نمایید.
  3. بهتر است از قطعات اصلی و تأیید شده توسط تولید کننده این برند استفاده کنید تا از عمر و عملکرد بهتر خودرو خود اطمینان حاصل کنید.
  4. بررسی کنید که قیمت قطعه مورد نظر در بازار منطبق با بازار موجود است. بررسی قیمت در چندین فروشگاه ممکن است به شما کمک کند تا بهترین قیمت را برای خودتان پیدا کنید.

در پایان نیز مطمئن شوید که فروشنده قبل از فروش به شما توضیحات کاملی در مورد قطعه مورد نظر می‌دهد و توضیحات لازم را در مورد روش نصب و نگهداری قطعه به شما می‌دهد. 

سوالات متداول:

آیا امکان خرید غیر حضوری قطعات چری آریزو 5 وجود دارد؟

بله گروه ما به منظور احترام به زمان مشتریان، خرید غیر حضوری محصولات را فراهم کرده است تا افراد بتوانند با تماس تلفنی و تضمین مجموعه خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهند.

از کجا می‌توان لوازم یدکی آریزو 5 را به صورت اورجینال تهیه کرد؟

مجموعه اتو یدک یکی از شرکت‌های وارد کننده قطعات خودرو می‌باشد که در سال‌های اخیر اقدام به عرضه لوازم برند چری و آریزو 5 نموده به همین خاطر افراد می‌توانند محصول مورد نظر خود را از بهترین برندهای خارجی از این طریق تهیه نمایند.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر به سادگی می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان از سراسر ایران را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

عمومی #لوازم یدکی آریزو 5 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270