Loading...
لوازم یدکی هیوندای آوانته| فروش قطعات اورجینال آوانته
دوشنبه 28 فروردین 1402 اتو یدک 985 0

لوازم یدکی هیوندای آوانته| فروش قطعات اورجینال آوانته

فروش لوازم یدکی هیوندای آوانته، فروش قطعات هیوندای النترای قدیمی، عرضه قطعات اورجینال آوانته با ارسال فوری برای سراسر ایران

هیوندای آونته یکی از مدل‌های محبوب هیوندای در کشور است. این خودرو در بازارهای جهانی به عنوان نسل‌های اولیه هیوندای النترا معرفی شد، اما زمانی که توسط مجموعه‌های مونتاژ کننده به ایران راه یافت نام جدید آوانته را به خود گرفت. از اصلی‌ترین مزایای این خودروی سدان مشخصات فنی مطلوب و عملکرد بالا در هنگام رانندگی است. بنابراین در دهه 80 هنگامی که هیوندای آوانته عرضه شد، به فروش بالایی رسید و همچنان نیز در بازار خودورهای دست دوم خواهان زیادی دارد.

از اولین مسائلی که برای خودروهای محبوب و مدل قدیمی نظیر آوانته مطرح می‌شود، بحث تامین قطعات یدکی آن است. زیرا فرسوده شدن لوازم یدکی هیوندای آوانته در اثر مرور زمان امروی اجتناب ناپذیر است و افراد باید با شناخت دقیق مراکز فروش معتبر، پربازده‌ترین قطعات را تهیه نمایند. به همین خاطر در این محتوا از اتو یدک به بررسی نمایندگی‌های فروش قطعات هیوندای و همچنین نحوه خرید لوازم یدکی آن خواهیم پرداخت.

قطعات یدکی هیوندای آوانته

فروشگاه لوازم یدکی هیوندای آوانته

خودروهایی نظیر هیوندای ix55، یا هیوندای ورنا به دوام بالای قطعات شهرت دارند و به علت بازدهی و عمر مفید زیاد جزء خودروهای مقرون بصرفه و کم خرج بشمار می آیند. اما اگر مدت زمان زیادی است که از خودرویتان استفاده می‌کنید، بدون شک برخی از بخش‌ها نیاز به تعمیر و جایگزینی پیدا کرده‌‍اند. هر کدام از قطعات خودرو دارای عمر مفید و انقضای مشخصی هستند که پس از اتمام آن دوره، عدم توجه به تعویض آنها می‌تواند روی عملکرد خودرو و سلامت سایر بخش‌ها نیز اثرگذار باشد.

اگر به دنبال فروشگاه لوازم یدکی هیوندای آوانته هستید، می‌توانید از طریق اتو یدک اقدام کنید. این مجموعه که خود یکی از واردکنندگان قطعات خودرو می‌باشد؛ در سال‌های اخیر اقدام به تامین انواع مدل‌های جدید و قدیمی خودروها کرده است و بهترین لوازم یدکی را به طور مستقیم وارد و عرضه می‌کند. برای ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش ما پیشنهاد می‌کنیم با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

 

نمایندگی فروش قطعات اصلی هیوندایی

در صورتی که افراد قصد تعویض لوازم یدکی هیوندای آوانته را داشته باشند، مراکز معتبر و نمایندگی‌های این برند بهترین گزینه‌ها هستند. اما با وجود محدودیت‌هایی در زمینه عملکرد شرکت‌های خودروسازی خارجی در ایران، بهترین راهکار ارتباط با مجموعه‌های واردکننده نظیر اتو یدک می‌باشد.

 این گروه با تهیه بهترین قطعات خودروهای خارجی و وارداتی توانسته خلع‌های بوجود آمده بازار در زمینه فروش قطعات اصلی هیوندای و ده‌ها برند دیگر را پوشش دهد؛ تا افراد به سادگی به کالای نو و درجه یک دسترسی داشته باشند.

چه بخش‌هایی از هیوندای اوانته را می‌توان از اتو یدک خرید؟

از آنجایی که هیوندای آوانته یا همان النترای نسل سوم خودرویی قدیمی از این برند بشمار می‌آید، پیدا کردن لوازم یدکی مربوط به آن، تبدیل به کار دشواری شده است. مجموعه کرمان موتور که یکی از واردکنندگان اصلی این خودرو به شمار می‌آمد نیز قطعات اورجینال این خودرو را در حال حاضر پشتیبانی نمی‌کند و این مسئله یکی دیگر از دلایل کمبود لوازم یدکی هیوندای آوانته می‌باشد.

 اتو یدک همواره سعی کرده تا با پوشش دهی و تامین قطعات خودروهای خارجی، مدل‌های جدید و قدیمی و لوازم کمیاب؛ از دغدغه افراد برای خرید کم کند و با صرفه جویی در زمان و انرژی آنها، خریدی مطمئن و رضایت‌بخش را به همراه داشته باشد. هم اکنون شما می‌توانید بسیاری از بخش‌ها و قطعات مربوط به دسته‌بندی‌های زیر را از اتو یدک به سادگی تهیه کنید:

  • قطعات بدنه (کاپوت، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

برای استعلام موجودی قطعات و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید با مجموعه ما از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید.

قطعات یدکی اورجینال آوانته

خرید غیر حضوری قطعات هیوندای آوانته برای شهرستان‌ها

فرایند خرید قطعات خاص و تخصصی برای مدل‌هایی نظیر هیوندای آوانته در شهرستان‌ها دشوار و نیازمند دقت بیشتری است. زیرا گسترش عرضه قطعات فیک، دست دوم و همچنین تقلبی در بازار باعث شده تا افراد علی رقم پرداخت هزینه، بازدهی مطلوبی را دریافت نکنند. در همین راستا اتو یدک برای حل این مشکل اقدام به راه اندازی فروش غیر حضوری قطعات هیوندای کرده است و حال افراد می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را به سادگی سفارش دهند.

با استفاده از امکان ارسال فوری دیگر تفاوتی نخواهد داشت که شما ساکن تهران یا شهرستان‌هایی نظیر مشهد، کرمان، یزد، شیراز، اصفهان و ... باشید؛ به سادگی و تنها با یک تماس قطعه مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت لوازم یدکی هیوندای آوانته (النترای XD)

متاسفانه در سال‌های اخیر به سختی می‌توان قطعات مربوط به خودروهای قدیمی را در بازار پیدا کرد و همین مسئله باعث افزایش تعرفه لوازم آنها به نسبت سایر مدل‌های مشابه شده است. اما شرکت اتو یدک توانسته با عرضه مستقیم و حذف واسطه‌ها قیمت مناسب‌تری را به مشتریان پیشنهاد دهد. تا افراد بتوانند خرید رضایت بخش و بصرفه داشته باشند.

 اما از آنجایی که تنوع قطعات این خودرو بسیار بالا است به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در سریع ترین زمان ممکن، با مجموعه تماس بگیرید تا از جزئیات لازم مطلع شوید.

چرا بهتر است قطعات هیوندای النترا xd (آوانته) را از اتو یدک بخرید؟

مجموعه اتو یدک دارای سال‌ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه تامین لوازم یدکی خودرو می‌باشد و در تمامی این دوران رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است. به همین خاطر خریداران با استفاده از خدمات این مجموعه به لوازم یدکی هیوندای آوانته دست پیدا می‌کنند و از مزایایی همچون ارسال فوری، تضمین اصالت کالا و همچنین مشاوره رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

افراد می‌توانند ضمن برقراری تماس با کارشناسان فروش، از طریق شماره  09126664996 برای دریافت کالای مناسب اطمینان حاصل کنند. تنها کافی است با ما بگیرید و پس از دریافت مشاوره قطعات را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

نحوه خرید و قیمت چراغ جلو و عقب آوانته

چراغ عقب و جلوی هیوندای آوانته معمولا یکی از قطعات پر درخواست افراد است. این بخش ممکن است با برخورد به سطوح شکسته و یا دچار سوختگی، خط و خش و مات شدگی شود. در نتیجه تعویض چراغ آوانته اهمیت زیادی از جهت حفظ ظاهر خودرو و تامین امنیت در هنگام رانندگی پیدا می‌کند.

برای خرید این محصول لازم است پس از تماس با مجموعه، اطلاعات مربوط به خودرو، سال ساخت و سایر جزئیات را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید و پس از پرداخت هزینه خرید خود را ثبت نهایی نمایید.

لوازم یدکی هیوندای النترای قدیمی

قیمت لوازم بدنه و زه کاپوت آوانته

زه کاپوت به قسمتی از جلوی کاپوت گفته می‌شود. این قسمت بر روی زیبایی بخش جلویی آن تاثیرگذار است. بسیاری از افراد تمایل دارند با خرید زه از قسمت لبه کاپوت محافظت کنند و در عین حال ظاهری جذاب‌تر به آن ببخشند. زه کاپوت بخشی از لوازم بدنه خودرو بشمار می‌آید سایر بخش‌های این دسته بندی شامل گلگیر، آیینه بغل، برف پاککن، درب، سپر جلو و عقب و... می‌باشد.

برای خرید این محصولات می‌توانید با ما از طریق شماره  09126664996تماس بگیرید.

خرید قطعات جلوبندی هیوندای آوانته

قطعات جلو بندی شامل بخش‌هایی همچون طبق، جعبه فرمان، رام، کمک فنر، سیبک، جک هیدرولیک و... می‌باشد. تمامی این قسمت‌ها وظیفه هدایت خودرو را برعهده دارند و در صورت بروز مشکل در هر یک از آنها بهتر است اقدامات مناسب برای جایگزینی را انجام داد. مسائلی مانند وارد شدن ضربه به شاسی، عدم تعادل چرخ‌ها و غیر استاندارد بودن فنرها می‌تواند باعث خرابی جلوبندی شود. اگر شما به دنبال هر یک از قطعات جلوبندی هیوندای آوانته هستید می‌توانید با مجموعه اتو یدک تماس بگیرید و از خدماتی نظیر تضمین اصالت کالا و ارسال فوری بهره‌مند شوید.

فروش لنت ترمز هیوندای آوانته از برند جنیون

لنت ترمز یکی از قطعات پر اهمیت در سیستم ترمز خودرو است که بوسیله ایجاد اصطکاک باعث ایست خودرو درهنگام فشردن پدال ترمز می‌شود. به همین جهت تعویض دوره‌ای آن پس از اتمام عمر مفید، به افزایش بهره‌وری این خودرو کمک می‌کند. به طور کلی بر اساس نوع رانندگی و میزان استفاده از خودرو بهتر است لنت ترمز هر 2 تا 3 سال یکبار تعویض شود. شما می‌توانید در صورت نیاز لنت ترمز هیوندای آوانته را از طریق اتو یدک با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کنید. بدین وسیله می‌توانید مطمئن باشید که قطعات اصلی از برندهای معتبری همچون جنیون را خریداری خواهید کرد.

برای اطلاع از قیمت و جزئیات این محصول با ما در تماس باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید این محصول محتوای "راهنمای خرید لنت ترمز| هرآنچه باید درباره خرید لنت ترمز بدانید" را مطالعه کنید.

 خرید لوازم یدکی هیوندای آوانته

لوازم یدکی استوک آوانته

در شرایط کنونی بسیاری از افراد تمایل به خرید قطعات استوک اما اورجینال دارند. در نتیجه شما می‌توانید قطعات برخی از خودروهای خارجی را به صورت استوک اورجینال و کاملا سالم خریداری نمایید. این روش به نسبت بسیار بصرفه‌تر خواهد بود و با قیمتی مناسب‌تربرای شما صرفه اقتصادی را به همراه خواهد داشت. البته اگر اولویت شما کیفیت و طول عمر قطعات است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قطعات مورد نیازتان را به صورت نو خریداری کنید. بدون شک قطعات نو و اورجینالی که در مجموعه ما به فروش می‌رسد از طول عمر و بازدهی بیشتری برخوردار است.

برای استعلام موجودی قطعات نو و لوازم یدکی استوک آوانته با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

 

عرضه قطعات مصرفی و پرکاربرد آوانته

قطعات مصرفی خودرو شامل بخش هایی است که براثر مرور زمان و استفاده استفاده نیاز به تعویض و جایگزینی دارند. این بخش‌ها باید پس از اتمام دوره مصرف و عمر مفیدشان با قطعه نو جایگزین شوند تا بازدهی بیشتری داشته باشند. شما می‌توانید قطعات مصرفی هیوندای آوانته شامل موارد زیر را از طریق اتو یدک خریداری نمایید.

  • تسمه ها
  • باتری
  • فیلترها شامل: فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلتر کابین
  • باتری
  • لامپ‌ها
  • بلبرینگ
  • لنت ترمز

قطعات چه خودروهای دیگری از برند هیوندای در اتو یدک موجود است؟

در حال حاضر شما می‌توانید علاوه بر لوازم یدکی هیوندای آوانته، قطعات مربوط به بسیاری از خودروهای دیگر از برند هیوندای را خریداری کنید. برخی از این خودروها شامل موارد زیر می‌باشند.

علاوه بر برند هیوندای لوازم یدکی برندهایی همچون تویوتا، میتسوبیشی، کیا، مزدا،رنو، چانگان، چری، دانگ فنگ و...نیز از طریق مجموعه ما قابل سفارش است. تنها کافی است تا با شماره  09126664996 تماس بگیرید و استعلام موجودی قطعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

راهنمای خرید لوازم یدکی هیوندای آوانته

برای خرید لوازم یدکی آوانته، بهتر است روی موارد زیر تمرکز کنید:

  1. مطمئن شوید که قطعه مورد نظر شما برای این خودرو مناسب است و با سایر قطعات خودرو هماهنگی دارد.
  2. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که فروشنده دارای مجوز و مجاز برای فروش لوازم یدکی هیوندای است. برای اینکار بهتر است از مراکز معتبر و دارای تضمین فروش استفاده نمایید.
  3. بهتر است از قطعات اصلی و تأیید شده توسط تولید کننده این برند استفاده کنید تا از عمر و عملکرد بهتر خودرو خود اطمینان حاصل کنید.
  4. بررسی کنید که قیمت قطعه مورد نظر در بازار منطبق با بازار موجود است. بررسی قیمت در چندین فروشگاه ممکن است به شما کمک کند تا بهترین قیمت را برای خودتان پیدا کنید.

در پایان نیز مطمئن شوید که فروشنده قبل از فروش به شما توضیحات کاملی در مورد قطعه مورد نظر می‌دهد و توضیحات لازم را در مورد روش نصب و نگهداری قطعه به شما می‌دهد. 

سوالات متداول

لوازم یدکی اورجینال و اصلی هیوندای آوانته را باید از کجا خرید؟

در حال حاضر برای دسترسی به قطعات یدکی اورجینال خودروهای وارداتی نظیر هیوندای آوانته می‌توانید از طریق مجموعه اتو یدک اقدام کند. اگر به دنبال لوازم یدکی هیوندای آوانته در تهران یا مناطق ایران هستید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا امکان ارسال قطعات به شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله در حال حاضر می‌توان بخش‌های مورد نیاز مشتریان را به وسیله ارسال فوری درب منزل تحویل آنها داد.

 

قطعات هیوندای #لوازم یدکی هیوندای آوانته 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270