Loading...
لوازم یدکی ام وی ام ایکس ۵۵| قطعات mvm x55
چهارشنبه 26 بهمن 1401 اتو یدک 723 0

لوازم یدکی ام وی ام ایکس ۵۵| قطعات mvm x55

فروش لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55، عرضه قطعات اروجینال mvm x55T، فروش ویژه لوازم یدکی چری tiggo x3 در سراسر ایران

خودروی ام وی ام ایکس 55 نیز یکی از ماشین‌های محبوب مونتاژی توسط مجموعه مدیران خودرو است. در سال‌های اخیر با گسترش همکاری‌ها بین مجموعه‌های داخلی و خودروسازهای چینی بیشتر شاهد عرضه و فروش این ماشین‌ها در ایران هستیم. شرکت چری یکی از مجموعه‌هایی است که خودروهایی نظیر تیگو، آریزو و فونیکس را طراحی کرده است. در حال حاضر نیز با مونتاژ مدل‌های جدید نیاز به لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55 بیشتر احساس می‌شود. بنابراین در این محتوا از وبلاگ اتو یدک به نحوه خرید قطعات mvm x55 خواهیم پرداخت.

خرید لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55

اگر قصد خرید قطعات mvm x55 را دارید باید حتما از طریق مراکز فروش معتبر اقدام کنید. زیرا با افزایش عرضه قطعات فیک، ممکن است دچار خسارت‌های مالی شوید. از آنجایی که ممکن است قطعات اصلی و باکیفیت ام وی ام در تمامی مراکز فروش قطعات موجود نباشد، ما به شما اتو یدک را معرفی می‌کنیم. این مجموعه یکی از شرکت‌های وارد کننده و فروشنده لوازم خودرو می‌باشد و در سال‌های اخیر توانسته با عرضه انواع قطعات خودروهای خارجی اعتبار خوبی را کسب نمایند.

شما می‌توانید برای خرید و ثبت سارش لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55 با شماره تلفن  09126664996 تماس بگیرید تا به طور مستقیم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55

چه قطعاتی از خودروهای mvm و برند چری را می‌توان از طریق اتو یدک تهیه کرد؟

در حال حاضر گروه ما با تامین قطعات خودروی‌های چینی توانسته به خوبی به نیاز بازار و مشتریان پاسخ دهد. در نتیجه شما می‌توانید قطعات بسیاری از مدل‌ها را بوسیله ما سفارش دهید. در صورت تمایل می‌توانید استعلام لوازم مورد نیاز خود را از طریق تماس با مجموعه دریافت کنید.

علاوه بر این خودروها لوازم یدکی بسیاری از برندهای دیگر نظیر تویوتا، مزدا، میتوبیشی، چانگان، کیا، هیوندای و... نیز قابل خرید است. این اقلام شامل خودروهای مدل قدیمی و جدید میشود و رنج متنوعی از ماشین‌ها را شامل می‌شود.

فروش لوازم جانبی ام وی ام x55 برای شهرستان‌ها

اغلب گروهی از افراد که به دنبال قطعات اورجینال خودرو هستند، در خرید آنها دچار مشکل می‌شوند زیرا پیدا کردن برخی از بخش‌های تخصصی با کیفیت بالا مقدار دشوار است. در نتیجه افراد مجبور خواهند بود برای خرید و تهیه قطعات کمیاب از طریق نمایندگی‌های این برند در شهرهای بزرگ‌تر نظیر تهران اقدام کنند. اکنون اتو یدک با ممکن پذیر کردن امکان ارسال فوری این بستر را فراهم کرده تا افراد بتوانند از سراسر ایران اقلام مورد نظر خود را سفارش دهند.

بنابراین شما هم اکنون از تمامی شهرها از جمله شیراز، اصفهان، کرج، رشت و... می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را به راحتی سفارش دهید و هرآنچه نیاز دارید را دریافت نمایید. این مجموعه برای جلب اعتماد خریداران به خرید غیر حضوری تمامی محصولات ارسال شده را تضمین می‌کند تا افراد بتوانند از کیفیت و اصالت قطعات اطمینان حاصل کنند. برای اطلاع از نحوه خرید و جزئیات محصولات با  09126664996 تماس بگیرید.

چه قطعاتی از mvm x55 را می‌توان از اتو یدک سفارش داد؟

در حال حاضر بسیاری از بخش‌های این خودرو را می‌توان از طریق ما تهیه کرد. برای سهولت در کار مشتریان قطعات ام وی ام ایکس 55 را در دسته‌بندی هایی ارائه کردیم تا بتوانید به سادگی اقلام مورد نظر خود را تهیه نمایید.

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • قطعات برقی و الکترونیکی (باتری، دینام، سرباتری)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)

برای استعلام دقیق‌تر موجودی‌های مجموعه و سفارش کالای موردنظرتان با استفاده از شماره تماس ما با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

خرید قطعات یدکی چری، mvm x55

قیمت قطعات بدنه ام وی ام ایکس 55 چقدر است؟

بسیاری اوقات قطعات بدنه در اثر تصادف و یا برخورد با سطوح دچار شکستگی، قر شدگی و یا آسیب‌های جدی‌تر می‌شوند. در صورتی که امکان تعمیر این بخش‌ها وجود نداشته باشد، مناسب‌ترین راهکار تعویض بخش‌های آسیب دیده می‌باشد. قطعات بدنه mvm x55 شامل در، کاپوت، گلگیر، آیینه بغل، چراغ‌ها و... می‌باشد. در صورتی که قصد خریداری قسمت‌های بدنه را دارید باید درباره انتخاب رنگ و همخوانی قطعه با مدل خودرو اطمینان حاصل کنید. برای این منظور بهتر است از مراکزی با بیشترین تنوع کالا اقدام کنید.

خرید قطعات کاربردی و پرمصرف mvm x55  در ایران

ام وی ام ایکس 55 توانسته با مزایی همچون ظاهر جذاب، صندلی‌های راحت، پیشرانه قدرتمند، امکانات متنوع و ... توجه افراد را به خود جلب کند. حال تعداد زیادی از افراد قصد خرید آن را دارند و بازار آن در خرید و فروش خودروی دست دوم نیز داغ است. از آنجایی که برخی از قطعات را باید پس از اتمام انقضا و عمر مفید تعویض نمود این سوال برای افراد ایجاد می‌شود که از کجا می‌توان این بخش‌ها را تهیه کرد؟ مثال‌هایی از قطعات پرمصرف mvm x55 شامل موارد زیر می‌باشد:

  • فیلتر هوا
  • لنت ترمز
  • سنسور سرعت چرخ
  • فیلتر کابین
  • میل موجگیر
  • سیبک
  • بوش طبق
  • کمک فنر
  • شمع و وایر
  • سنسور اکسیژن
  • باتری
  • دینام

تمامی این بخش‌ها دیر یا زود نیاز به تعویض پیدا خواهند کرد و شما برای تهیه این بخش‌ها و سایر لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55 می‌توانید از طریق اتو یدک اقدام کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم شماره قطعه محصولات خریداری شده را نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز دوباره به آن قطعه سریع‌تر آن را تهیه کنید.

قیمت لوازم یدکی mvm x55 و mvm x55 pro

به دلیل اینکه قطعات خودروهایی نظیر ام وی ام به صورت کاملا اورجینال و وراداتی به فروش می‌رسند، تعرفه آنها تا حدودی وابسطه به نرخ ارز می‌باشد. در نتیجه تعرفه‌های بازار همیشه با نواسانات قیمتی همراه است. از آنجایی که تنوع قطعات عرضه شده در اتو یدک بسیار بالا است به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای اطلاع سریع‌تر از قیمت و نحوه خرید لوازم یدکی خودروهای چری با شماره  09126664996 تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی ام وی ام ایکس 55

روش ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش لوازم یدکی mvm x55 لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره  09126664996 و ارتباط با مشاوران فروش؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول:

چگونه می‌توان قطعات اورجینال و با کیفیت mvm x55 را خریداری کرد؟

برای این منظور میتوانید به سادگی و بدون دردسر از طریق اتو یدک اقدام کنید تا با تضمین اصالت کالای مجموعه بتوانید از استاندارد بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

خودروی mvm ایکس 55 ساخت کجاست؟

این خودرو با نام اصلی تیگو 3x توسط شرکت چری که یک کمپانی چینی است؛ در دست تولید قرار گرفت. اما در ایران با نام جدید x55 به صورت مونتاژی توسط مجموعه مدیران خودرو عرضه می‌گردد.

نحوه ثبت سفارش محصولات چگونه است؟

شما می‌توانید پس از تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان، سفارش خودتان را بوسیله پرداخت وجه به صورت کارت به کارت ثبت نمایید و قطعات مورد نیازتان را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

عمومی #لوازم یدکی او وی ام ایکس 55 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270