Loading...
لوازم یدکی ام وی ام x33| خرید قطعات mvm x33
سه شنبه 09 اسفند 1401 اتو یدک 517 0

لوازم یدکی ام وی ام x33| خرید قطعات mvm x33

خرید لوازم یدکی ام وی ام x33، عرضه قطعات ام وی ام ایکس 33با بهترین قیمت،فروش لوازم یدکی mvm x33 در سراسر ایران

خودروی ام وی ام x33 یا  (mvm x33) با نام اصلی تیگو 3 توسط شرکت چینی چری طراح شده و حال به وسیله مونتاژی در مجموعه مدیران خودرو به سراسر ایران عرضه می‌گردد. این خودروی کوچک در نسخه‌های سدان، هاچ بک و همچنین فیس لیفت طراحی شد. حال با گذشت زمان و فراگیر شدن استفاده کنندگان این خودرو نیاز افراد به لوازم یدکی ام وی ام x33 پر رنگ‌تر شده است. بنابراین قصد داریم تا شما را با مراکز معتبر فروش انواع قطعات یدکی mvm x33 آشنا کنیم.

نمایندگی فروش قطعات ام وی ام x33

برای آنکه بتوانید قطعات خودروهای خارجی را با کیفیت بالایی خریداری کنید نیاز است تا با شناخت فروشگاه‌های معتبر این فرایند را به درستی انجام دهید زیرا افزایش واردات و فروش قطعات تقلبی و همچنین بی کیفیت این موقعیت را ایجاد می‌کند که علاوه بر پرداخت هزینه، مجبور به تعویض زودهنگام مجدد قطعات در طول دوره کوتاهی شوید.

برای جلوگیری از اینگونه مشکلات پیشنهاد می‌کنیم تا برای خرید لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33 از طریق نمایندگان اصلی اقدام کنید و یا با مجموعه‌های با سابقه و مورد اعتماد در ارتباط باشید. در صورتی که قصد خرید قطعات این خودرو را دارید، ما به شما "اتو یدک" را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با واردات و فروش مستقیم قطعات سال‌ها است که به عنوان نمایندگی فروش ام وی ام x33 و سایر خودروهای خارجی فعالیت دارد.

حال شما می‌توانید با شماره گیری تلفن  09126664996 ضمن دریافت مشاوره با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33

فروش غیر حضوری و اینترنتی لوازم ام وی ام

امروزه بسیاری از افراد خرید غیر حضوری را روشی مناسب برای تامین اقلام مورد نیاز خود می‌دانند. این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه‌های بوجود آمده آن، باعث امکان پذیری خدمات گسترده‌تری به مشتریان می‌شود. اما اتو یدک برای راحت کردن خیال افراد از بابت داشتن خریدی قابل اعتماد و رسیدن قطعات مناسب و اصلی به دست آنها امکان تضمین اصالت کالا و ارائه مشاوره تلفنی را ممکن کرده است.

بنابراین حال افراد می‌توانند برای دادن سفارشات خود با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرند و از خدمات ما بهره‌مند شوند.

لوازم یدکی ام وی ام x33 تهران

با گسترش استفاده از خودروهای چینی و برندهایی نظیر ام وی ام که عرضه کننده خودروهای چری است، نیاز بازار به لوازم یدکی ام وی ام x33 بیشتر احساس می‌شود. بنابراین حال مشتریان می‌توانند از شمال، شرق، غرب، جنوب و سایر نواحی ‌تهران سفارشات خود را به راحتی انجام دهند و بدون هیچ مشکلی قطعات مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرند.

عرضه لوازم جانبی ام وی ام x33 برای شهرستان‌ها با رسال فوری

مسئله تهیه و خریداری قطعات اورجینال خودروهای خارجی در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک بسیار دشوارتر است. همین مسئله باعث می‌شود تا برخی افراد تمایل بیشتری به خرید قطعات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های تهران داشته باشند. زیرا همانطور که می‌دانید کیفیت حرف اول را در بازدهی خودرو می‌زند. در صورتی که شما ساکن شهرهایی نظیر تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج و... هستید، دیگر هیچ نگرانی از بابت تهیه لوازم یدکی mvm x33 وجود نخواهد داشت. زیرا امکان ارسال فوری این اجازه را به شما می‌دهد تا بدون داشتن هیچ دغدغه‌ای قطعات یدکی ام وی ام x33 را خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

قطعات یدکی mvm x33

قیمت لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33

در حال حاضر با نواسات نرخ ارز و عدم ثبات قیمت‌های بازار، قیمت تبدیل به یکی از مهم‌ترین مولفه‌های خرید شده است. از آنجایی که مجموعه ما اقدام به واردات و عرضه بدون واسطه قطعات برای مشتریان نموده است؛ لیست قیمتی لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33 در مجموعه ما تبدیل به فرصت خوبی برای خریداران شده است. به همین خاطر افراد می‌توانند مطمئن باشند که به وسیله ما علاوه بر خرید قطعات اصلی، بهترین پیشنهادات قیمتی را نیز دریافت خواهند کرد.

معمولا توصیه ما به خریدارن برای اطلاع از دقیق‌ترین جزئیات و قیمت قطعات خودرو، تماس با کارشناسان از طریق شماره  09126664996 و دریافت مشخصات در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

چه قطعاتی از ام وی ام ایکس 33 از طریق اتو یدک قابل سفارش است؟

قطعات جمع آوری شده در خصوص خودروهای خارجی شامل بسیاری از بخش‌های کاربردی و پرمصرف می‌باشد. بنابراین افراد می‌توانند هرآنچه نیاز دارند را از طریق گروه ما و به صورت یکجا خریدارای کنند. بخش‌های مربوط به لوازم یدکی mvm x33 شامل موارد زیر می‌باشد:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و...)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و...)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و...)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و...)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

علاوه بر این قطعات شما می‌توانید لوازم مربوط به ده‌ها برند دیگر و انواع خودروهای جدید و قدیمی خارجی را از طریق ما سفارش دهید. این قطعات شامل شرکت‌هایی از جمله چانگان، دانگ فنگ، تویوتا، هیوندای، مزدا، کیا و... می‌باشد.

قیمت گیربکس ام وی ام x33

گیربکس بخش مهمی از خودرو بشمار می‌آید که وظیفه اصلی آن تغییر دور موتور و تعداد دور چرخ‌ها است. گیربکس‌ها در دو نوع دستی و اتوماتیک هستند و از آنجایی که عملکرد تعیین دور موتور را برعهده دارند؛ کیفیت قطعات استفاده بسیار حائز اهمیت است. برای برخی از قطعات حساس و حائز اهمیت نظیر گیبرکس توصیه همیشگی ما تهیه بهترین قطعات با بیشترین بازدهی است. در نتیجه اگر قصد اطلاع از قیمت گیربکس ام وی ام x33 را داشتید، با ما از طریق شماره  09126664996 تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام محصول، از جدیدترین تعرفه آن نیز مطلع شوید.

قیمت قطعات بدنه ام وی ام x33

قطعات بدنه شامل بخش‌های مختلف و متنوعی هستند که علاوه بر تاثیرگذاری روی جلوه ظاهری خودرو باعث تامین امنیت در هنگام رانندگی نیز می‌شوند. برای خرید و اطلاع از قیمت قطعات بدنه ام وی ام x33 لازم است تا به مطابقت قطعه با مدل خودرو و همچنین همخوانی رنگ آن توجه داشته. شما می‌توانید بخش های زیر از دسته بندی بدنه mvm x33 را از طریق ما سفارش دهید.

  • آیینه بغل
  • سپر جلو و عقب
  • چراغ‌های پشت و جلو
  • رینگ و لاستیک
  • گلگیر
  • کاپوت
  • درب

خرید لوازم یدکی ام وی ام x33

قیمت موتور کامل ام وی ام x33

موتور را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو و قلب انرژی رسان آن معرفی کرد. در نتیجه افراد معمولا سعی دارند تا با استفاده از قطعات نو و اورجینال عملکرد آن را افزایش داده و عمر مفید سایر بخش‌ها را نیز بالا ببرند. قطعات موتور شامل بخش‌های زیر است:

  • سیلندر
  • سرسیلندر
  • واتر پمپ
  • پیستون
  • میل لنگ
  • کارتر
  • سوپات و میل سوپاپ
  • شاتون
  • پمپ روغن
  • و

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت موتور کامل ام وی ام x33 می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لوازم یدکی چه خودروهای دیگری از برند mvm یا چری را می‌توان از طریق اتو یدک سفارش داد؟

خوشبختانه قطعات برند ام وی ام از تنوع بالایی در مجموعه ما برخوردار هستند و حال افراد می‌توانند لوازم یدکی جدیدترین مدل‌ها یا قدیمی‌ترین آنها را سفارش دهند. برخی از مدل‌های قابل شامل موارد زیر است:

سوالات متداول:

قطعات و لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33 را باید از کجا خرید؟

مجموعه اتو یدک در سال‌های خود خودروهای برند چری نظیر تیگو 3 را به لیست تامین و واردات قطعه اضافه کرده و شما هم اکنون می‌توانید لوازم مربوط به این خودرو را از طریق ما تهیه کنید.

آیا قطعات عرضه شده در اتو یدک اورجینال و اصلی هستند؟

بله گروه ما تضمین می‌کند که قطعات ارسال شده با بالاترین کیفیت و از بهترین برند‌های خارجی برای مشتریان تهیه شده باشند و قیمتی به نسبت به صرفه‌تر داشته باشند.

عمومی #لوازم یدکی ام وی ام x33 
09921882270 نام خودرو و قطعه را پیامک بزنید
09921882270